Bekijk volle/desktop versie : Wat is dit in hemelsnaam [FILMPJE]



Pagina's : [1] 2 3

10-05-2012, 01:05
[ Moeder die haar baby helemaal kapot slaat..

Wollah, waar gaat dit heen....
moge allah haar leiden!]

http://m.worldstarhiphop.com/video.php?v=wshhp3fM8o97kGeTnzsV

10-05-2012, 01:11


Die vrouw is gek. Maar ja het gebeurt wel vaker helaas. Als het kon had ik haar nu gevild en zoutzuur over dr lichaam gegooid.

10-05-2012, 01:17

Citaat door zitoen_hoceima:
Die vrouw is gek. Maar ja het gebeurt wel vaker helaas. Als het kon had ik haar nu gevild en zoutzuur over dr lichaam gegooid.
Het enige wat ik wilde toen ik het filmpje zag was die baby pakken en heel hárd knuffelen om hem een warm en veilig gevoel te geven.. En natuurijk mee te nemen! Die vrouw is gestoord die mag geen moeder zijn! En die vrouw die filmt dan pffffff

10-05-2012, 01:30
Die stomme koe die aan het filmen is mag haar ook tegen houden! Tering wijf!

10-05-2012, 01:32



Citaat door basilicum:
Die stomme koe die aan het filmen is mag haar ook tegen houden! Tering wijf!
Precies... Ze zegt alleen iets van rustig aan ofzo.... Alsof dat wat helpt.. Kijk dat kindje meskien zn armpjen optrekken naar zijn mama en kruipt naar haar toe en zij slaat hem gewoon keihard van zich af....

10-05-2012, 01:34
Vieze vuile kut wijf dat ze is.
Terinwijven, die verdienen geen kinderen.
Heb zo zin om haar nu te slopen!

10-05-2012, 01:35
Ik hoor het gehuil nog steeds in me oren

10-05-2012, 01:35

Citaat door Hennaya-Soraya:
Precies... Ze zegt alleen iets van rustig aan ofzo.... Alsof dat wat helpt.. Kijk dat kindje meskien zn armpjen optrekken naar zijn mama en kruipt naar haar toe en zij slaat hem gewoon keihard van zich af....
ik zou die bitch echt een pak slaag verkopen en haar kind van haar afpakken!

10-05-2012, 01:38

Citaat door basilicum:
ik zou die bitch echt een pak slaag verkopen en haar kind van haar afpakken!
Jaaa zoals ik. Ook al zei wil dat kind echt knuffelen en mee nemen... Ben benieuwd wat er met die vrouw gaat gebeuren nu het filmpje naar buiten is gekomen....

10-05-2012, 12:25

Citaat door Hennaya-Soraya:
[ Moeder die haar baby helemaal kapot slaat..

Wollah, waar gaat dit heen....
moge allah haar leiden!]

http://m.worldstarhiphop.com/video.php?v=wshhp3fM8o97kGeTnzsV
Tering wat lopen er toch zieke mensen rond op aarde. Hoe kun je zoiets toch doen. Volgens mij wil ze dat kind echt dood hebben.

10-05-2012, 14:37

Citaat door newintown:
Tering wat lopen er toch zieke mensen rond op aarde. Hoe kun je zoiets toch doen. Volgens mij wil ze dat kind echt dood hebben.
Volgens mij heeft die vrouw een dikke trauma opgelopen enzo en reageert ze dat nu op haar onschuldige baby af!! Zo zieliggg...

10-05-2012, 17:51
Ik kon hier amper naar kijken. O mijn god wat erg, wat erg. Verschrikkelijk.

Vooral wanneer het baby'tje met zijn armpje naar haar toe gaat en opzoek is naar liefde en zij slaat en duwt het baby'tje weg. Ik zou haar echt wel willen wurgen.

10-05-2012, 17:52


18 maanden celstraf.

10-05-2012, 18:56

Citaat door xabi_alonso:
Dit is wel heel erg. Bij die vrouw moet een steekje loszitten. Kan niet anders.


Dat zeker weten... Zou iemand eens precies het zelfde bij haar moeten doen!

Citaat door Wervelwind.:
Ik kon hier amper naar kijken. O mijn god wat erg, wat erg. Verschrikkelijk.

Vooral wanneer het baby'tje met zijn armpje naar haar toe gaat en opzoek is naar liefde en zij slaat en duwt het baby'tje weg. Ik zou haar echt wel willen wurgen.


Jaa dat vond k zo erg die handje gaan naar zijn mama en zij gaat nog harder slaan... Wat ik echt erg vond was die knijp in het gezicht met allebei haar handen..

Citaat door Gezeur.:
18 maanden celstraf.



Citaat door xabi_alonso:
Ik vind het op een of ander gek ritueel lijken. Alsof de moeder het kind een boodschap wil meegeven ofzo.
In ieder geval is het niet normaal. Dat kind hapt naar adem door het huilen en het lijkt net alsof dat kind een hersenschudding heeft ofzo.
Ziek gewoon....
Ja een beetje aan het eind van het filmpje.. Dat kindje kan bijna niet meer ademen en die moeder gaat door.. En ze blijft hem ook echt aankijken he. Psycho. Ik kreeg echt en brok in mn keel bij het moment dat hij zo naar adem hapte..

10-05-2012, 18:58
hmdl is ze opgepakttt

Pagina's : [1] 2 3