Bekijk volle/desktop versie : Zit je bij de vrienden van je man en vice versa?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

09-05-2012, 22:54
Is dit normaal anno 2012

09-05-2012, 22:57


Neee ik zit nooit met de vrienden van mijn man!!.....

09-05-2012, 22:57
Absoluut niet!

09-05-2012, 22:57
nooit.
voel me al ongemakkelijk bij schoonbroers en zwagers. laat staan vrienden.

09-05-2012, 22:58


mijn vriendinnen eten weleens met ons mee. zijn vriending mogen niet over de vloer komen.

09-05-2012, 23:00
ik zit alleen bij de vrienden van mijn man als hun vrouwen erbij zijn en mijn eigen man.

ik kwam later bij de vrienden groep want mijn man is als laatste getrouwd, ik geef ze geen hand.

dat deden ze eerst wel onderling nu doet niemand het meer/

als mijn man alleen met zijn vrienden voetbal kijkt, en ik kom thuis dan ga ik niet naar de woonkamer en laat ik ze rustig verder kijken.
ze zijn dan plotseling heel rustig als ze merken dat ik thuis ben

09-05-2012, 23:08
Nee absoluut niet. en volgens mij hoort dit islamitisch gezien ook niet.

09-05-2012, 23:09
Ja, natuurlijk. Is toch niks ergs aan?! Ik bedoel ik drink nog we eensl wat met ''vrienden'' die ik ken van vroeger. Mijn man heeft daar absoluut geen problemen mee. He trust me. En mijn man die kookt weleens voor een vriendin waar hij vroeger iets mee had. Soms kom ik thuis zitten ze lepeltje lepeltje naast elkaar op de bank. Maar ik zeg je eerlijk ik heb liever dat hij geen geheimen voor me heeft dan alles stiekem doet. En soms gaan ik met zijn vrienden en mijn man samen naar de kroeg!
































Stagfirullah. Bijna ben ik besmet met de gekke koeien verzinsels rare taferelen virus van marokko.nl

Ik ben niet getrouwd, en never nooit in mijn leven zal ik met de vrienden van mijn man zitten. Als hij er bij is en ik zeg hallo doei dan oke, maar echt gezellig zitten lachen etc. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG en hij hoeft dat ook niet te flikken bij mijn vriendinnen. Nee hoeft niet, afstand. Ik ben getraumatiseerd door die gekke topics hier op m.nl en vertrouw niks en niemand meer.

09-05-2012, 23:10
Gelukkig maar anders betekend dat echt het einde

FatimaZohra wij hebben dat weleens gedaan omdat wij ook later bij de groep kwamen mr mn man was er niet happy mee en eigenlijk slaat het ook nergens op wat moet ik nou bij zn vrienden

09-05-2012, 23:12

Citaat door KeukenGordijn:
Ja, natuurlijk. Is toch niks ergs aan?! Ik bedoel ik drink nog we eensl wat met ''vrienden'' die ik ken van vroeger. Mijn man heeft daar absoluut geen problemen mee. He trust me. En mijn man die kookt weleens voor een vriendin waar hij vroeger iets mee had. Soms kom ik thuis zitten ze lepeltje lepeltje naast elkaar op de bank. Maar ik zeg je eerlijk ik heb liever dat hij geen geheimen voor me heeft dan alles stiekem doet. En soms gaan ik met zijn vrienden en mijn man samen naar de kroeg!
































Stagfirullah. Bijna ben ik besmet met de gekke koeien verzinsels rare taferelen virus van marokko.nl

Ik ben niet getrouwd, en never nooit in mijn leven zal ik met de vrienden van mijn man zitten. Als hij er bij is en ik zeg hallo doei dan oke, maar echt gezellig zitten lachen etc. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG en hij hoeft dat ook niet te flikken bij mijn vriendinnen. Nee hoeft niet, afstand. Ik ben getraumatiseerd door die gekke topics hier op m.nl en vertrouw niks en niemand meer.
jammer had ik van beneden naar boven gescrolld dus ik was er niet van geschrokken

@Dia Islamitisch gezien niet nee ook al zit je man erbij dit is gewoon fitnah in je eigen huis

09-05-2012, 23:13

Citaat door Maryam85:
Is dit normaal anno 2012
Nooit, hooguit ff in de keuken en weer weg... Andersom ook nooit...

09-05-2012, 23:13
En soms heel soms zitten mijn man en zijn vrienden in de woonkamer voetbal te kijken en dan kom ik binnen en doe ik dit dansje... (Vanaf 50 seconde.) [video=youtube;vv0wO5vxZ-g]http://www.youtube.com/watch?v=vv0wO5vxZ-g[/video]

09-05-2012, 23:14



Citaat door Maryam85:
Gelukkig maar anders betekend dat echt het einde

FatimaZohra wij hebben dat weleens gedaan omdat wij ook later bij de groep kwamen mr mn man was er niet happy mee en eigenlijk slaat het ook nergens op wat moet ik nou bij zn vrienden
ik moet ook niks van zijn vrienden, maar ze hebben wel hele leuke vrouwen dus de vrouwen kletsen met elkaar en de heren met elkaar.
als de groep te groot is dan zitten we ook gescheiden van elkaar mannen/en vrouwen appart.

09-05-2012, 23:14

Citaat door Maryam85:
jammer had ik van beneden naar boven gescrolld dus ik was er niet van geschrokken

@Dia Islamitisch gezien niet nee ook al zit je man erbij dit is gewoon fitnah in je eigen huis
Jammer

09-05-2012, 23:17
hangt ervan af in welke situatie je zit ; in me vorig huwelyk gebeurde dat wel eens ; zolang dat er maar een gezonde afstand blyft

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6