Bekijk volle/desktop versie : Voller Worden?



Pagina's : [1] 2

09-05-2012, 19:01
De tekst zegt 't eigenlijk al..

Tips?

Alles is welkom..

09-05-2012, 19:05


halba eten...periactine..pernabol...

09-05-2012, 19:05
op bepaalde plekken of in zn geheel?

op bepaalde plekken moet je gaan sporten, gericht sporten.

in zin geheel kwestie van veel eten en lui op de bank hangen. L'helba eten helpt trouwens om eetlust te krijgen. In het Nederlands heet het fenegriek zaden http://nl.wikipedia.org/wiki/Fenegriek

09-05-2012, 19:05
ik heb eens in de tuinen gezien dat er een pil is daarvoor met fenegriek. Veel succes anyway

09-05-2012, 19:07


kuipjes boter scoopen.

09-05-2012, 19:08
Ik had het opgegeven.

Ben naar de huisarts geweest, en ben doorverwezen naar een diëtiste voor een aankom dieet. Nou wat ik naar binnen moest werken, was niet haalbaar.

Toen ben ik overgestapt naar nutri drink en fortify poeder van Nutricia. Dit gebruik je maanden, en dan kom je wat kilo's aan. Het is vaak bedoeld voor mensen die ziek zijn geweest, en op gewicht willen komen.

Aanrader; Met regelmaat eten, dus vaste tijden, vaste porties.

09-05-2012, 19:11
zijn jullie zo vies dun dan?

09-05-2012, 19:12

Citaat door Msemna:
zijn jullie zo vies dun dan?
Wat vriendelijk.

09-05-2012, 19:33
Dankje dames! Zal de tips nuttig besteden! xx

09-05-2012, 19:34

Citaat door Msemna:
zijn jullie zo vies dun dan?
Hahá, Heb je niets beters te doen? !

09-05-2012, 19:34

Citaat door Cantara.:
Ik had het opgegeven.

Ben naar de huisarts geweest, en ben doorverwezen naar een diëtiste voor een aankom dieet. Nou wat ik naar binnen moest werken, was niet haalbaar.

Toen ben ik overgestapt naar nutri drink en fortify poeder van Nutricia. Dit gebruik je maanden, en dan kom je wat kilo's aan. Het is vaak bedoeld voor mensen die ziek zijn geweest, en op gewicht willen komen.

Aanrader; Met regelmaat eten, dus vaste tijden, vaste porties.
En hoe lang heeft het geduurd voordat je werkelijk aankwam?

09-05-2012, 19:42
ik ben ook slank maar of ik aan wil komen? Tenzij je skelet dun bent

09-05-2012, 19:44



Citaat door Msemna:
ik ben ook slank maar of ik aan wil komen? Tenzij je skelet dun bent
Oordeel niet.

09-05-2012, 19:45

Citaat door Cantara.:
Ik had het opgegeven.

Ben naar de huisarts geweest, en ben doorverwezen naar een diëtiste voor een aankom dieet. Nou wat ik naar binnen moest werken, was niet haalbaar.

Toen ben ik overgestapt naar nutri drink en fortify poeder van Nutricia. Dit gebruik je maanden, en dan kom je wat kilo's aan. Het is vaak bedoeld voor mensen die ziek zijn geweest, en op gewicht willen komen.

Aanrader; Met regelmaat eten, dus vaste tijden, vaste porties.
Hoe smaakt 't dat nutri drink etc..

09-05-2012, 19:45

Citaat door Cantara.:
Ik had het opgegeven.

Ben naar de huisarts geweest, en ben doorverwezen naar een diëtiste voor een aankom dieet. Nou wat ik naar binnen moest werken, was niet haalbaar.

Toen ben ik overgestapt naar nutri drink en fortify poeder van Nutricia. Dit gebruik je maanden, en dan kom je wat kilo's aan. Het is vaak bedoeld voor mensen die ziek zijn geweest, en op gewicht willen komen.

Aanrader; Met regelmaat eten, dus vaste tijden, vaste porties.
Waar haal je dat? Mijn zusje heeft net als jij ook huisarts bloed prikken vanalles geprobeerd. Ze lijkt alleen maar dunner te worden.

Pagina's : [1] 2