Bekijk volle/desktop versie : Journalistes met hoofddoek......

09-05-2012, 11:12
Wie kent ze?

Ik heb zelf Samira el Kandousi
Naeeda Aurangzeb

Wie kent er nog meer? Jullie zouden me er enorm mee helpen.

09-05-2012, 11:14

Aurangzeb heeft m afgehaald.
En de wereld is groter dan Nederland.

09-05-2012, 11:20

Citaat door Woman:
Wie kent ze?

Ik heb zelf Samira el Kandousi
Naeeda Aurangzeb

Wie kent er nog meer? Jullie zouden me er enorm mee helpen.
naeeda is zo een onzinvrouw!
helemaal verkaasd
en nog eens de gelovige moslima uithangen met haar onwetendheid!
ze mag haar persoonlijke ervaringen niet gaan afschuiven op een religie!

09-05-2012, 11:21

Citaat door be_open:
naeeda is zo een onzinvrouw!
helemaal verkaasd
en nog eens de gelovige moslima uithangen met haar onwetendheid!
ze mag haar persoonlijke ervaringen niet gaan afschuiven op een religie!
Dat doet ze ook niet.

09-05-2012, 11:27

Goed Naeeda is duidelijk niet populair, in haar verdediging zij heeft bewust de hoofddoek afgedaan. Wat ik minder vond is dat zij deze heeft afgedaan omdat haar man haar 10 jaar heeft mishandeld. Die man is duidelijk geen goede moslim, dus waarom ze dan haar hoofddoek af doet is mij onduidelijk.

Maar goed ik wil graag namen van vrouwen die journalistiek studeren met wie ik kan contact kan komen.

Maar kennen jullie dames met een hoofddoek die schrijven voor Mzine of een ander netwerk en het allerliefst uiteraard voor de Nederlandse media. Mocht het je zusje zijn ofzo en je wil haar naam niet hier posten stuur me dan een pm met een email zodat ik haar zo kan bereiken. Ik hoor graag van jullie.

09-05-2012, 11:42

Citaat door White_Room:
naeeda is een dom wijf, ze komt uit de stad waar bin laden is geliquideerd, dat zegt genoeg denk ik. the rest is good to go!
Is dit serieus je uitleg????

09-05-2012, 11:57

Citaat door Woman:
Goed Naeeda is duidelijk niet populair, in haar verdediging zij heeft bewust de hoofddoek afgedaan. Wat ik minder vond is dat zij deze heeft afgedaan omdat haar man haar 10 jaar heeft mishandeld. Die man is duidelijk geen goede moslim, dus waarom ze dan haar hoofddoek af doet is mij onduidelijk.

Maar goed ik wil graag namen van vrouwen die journalistiek studeren met wie ik kan contact kan komen.

Maar kennen jullie dames met een hoofddoek die schrijven voor Mzine of een ander netwerk en het allerliefst uiteraard voor de Nederlandse media. Mocht het je zusje zijn ofzo en je wil haar naam niet hier posten stuur me dan een pm met een email zodat ik haar zo kan bereiken. Ik hoor graag van jullie.
Naeeda is door haar ex-man mishandelt.
dat is geen reden om je religie zo voorschut te zetten.
aan de ene kant roept ze dat ze moslima is en aan de andere kant heeft ze lak aan de regels van de islam.

ik noem zulke vrouwen, ontspoorde allochtoonse wannabe kazen!