Bekijk volle/desktop versie : AC Milan legt Malinees Traoré gratis vast



09-05-2012, 10:55
Bakaye Traoré is de eerste aanwinst van AC Milan met het oog op volgend seizoen. De Italiaanse vice-kampioen neemt de middenvelder over van AS Nancy.

De 27-jarige Traoré arriveert transfervrij in Milaan, want zijn contract bij Nancy loopt na dit seizoen af. Hij is een multifunctionele middenvelder die international is voor Mali.

"Ik ben enorm blij dat ik mijn transfer naar Milan kan aankondigen. Ik ga bij één van de grootste clubs ter wereld spelen en dat maakt me enorm trots. De concurrentie voor een basisplaats zal enorm zijn, maar dat motiveert me alleen maar om nog beter te worden", aldus Traoré.

Traoré speelde eerder voor Amiens en werd ook in verband gebracht met een overstap naar de Premier League.

09-05-2012, 11:28



Citaat door Cllash:
:/
Wats er Clash, wees blij dat ie tenminste gratis is overgekomen.

09-05-2012, 11:30
27 jaar en gratis

wat denk je zelf dat zn niveau is?

09-05-2012, 11:45

Citaat door Cllash:
27 jaar en gratis

wat denk je zelf dat zn niveau is?
Ik denk gevalletje Taiwo. Juventus is zelfs van plan om die jood Borriello over te nemen van Roma ipv Del Piero zijn contract te verlengen. Montolivo gaat ook zo goed als zeker naar Milan en Granqvist wordt de laatste tijd ook vaak in verband gebracht met Milan.

09-05-2012, 11:49


Montolivo stelt geen ruk voor man, trage slappe speler

09-05-2012, 12:54
Shinji Kagawa kostte twee kwartjes en niemand kende hem.

Miss is tie wel degelijk.. Hoeft niet per se top te zijn.. zal niet veel slechter zijn dan de eerdere linksbacks. we gaan t zien in de pre season.

09-05-2012, 13:01
Mali heeft altijd middenvelders bij topclubs a sahbi.

Seydou Keita
Mamadou Diarra
Mohamed Sissoko

09-05-2012, 13:06

Citaat door KASTRO:
Shinji Kagawa kostte twee kwartjes en niemand kende hem.

Miss is tie wel degelijk.. Hoeft niet per se top te zijn.. zal niet veel slechter zijn dan de eerdere linksbacks. we gaan t zien in de pre season.
shinji kagawa was geen 27 toen hij bij dortmund kwam

over kagawa gesproken, milan is interested ..

09-05-2012, 13:20

Citaat door Cllash:
shinji kagawa was geen 27 toen hij bij dortmund kwam

over kagawa gesproken, milan is interested ..



Ik wist dat je dat ging zeggen.. maar tis een back he. Degelijk is goed.. zeker als je kijkt naar bacjs vd afgelopen jaren.

09-05-2012, 13:38

Citaat door KASTRO:
Ik wist dat je dat ging zeggen.. maar tis een back he. Degelijk is goed.. zeker als je kijkt naar bacjs vd afgelopen jaren.
weet nie of het een back is, ze zeggen veelzijdige middenvelder

mesbah is een goeie back, maar die allegri is een fucking idioot door steeds antonini en zambrotta op te stellen

spitsen tekort en hij laat inzaghi hele jaar op de bank

trainers zijn overgewaardeerd

09-05-2012, 14:18

Citaat door Cllash:
weet nie of het een back is, ze zeggen veelzijdige middenvelder

mesbah is een goeie back, maar die allegri is een fucking idioot door steeds antonini en zambrotta op te stellen
spitsen tekort en hij laat inzaghi hele jaar op de bank
trainers zijn overgewaardeerd


Oke.. Genoeg. Qa jij vult jouw buik met discussies.

Hahah broeder, ff wat anders.. jouw pm van tijdje terug.. kan j die opnieuw sturen? Ik ga vanavond checken insha Allaah.

09-05-2012, 14:37
Nouman Ali Khan lezingen op youtube

09-05-2012, 15:29


Inzaghi staat op 199 of 299 wedstrijden bij Milan, zonde als hij dit weekend geen speeltijd zal krijgen.