Bekijk volle/desktop versie : Alles aan de kant gezet en alsnog gedumpt?? wat kan ik het beste doen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-05-2012, 00:13
hallo iedereen

ik zit nauwelijks op deze site, maar ik moet mijn verhaal ergens kwijt en misschien hebben jullie nog wat tips voor me.
Het zit zo :

ik en 2 vriendinnen van me hadden op een dag zin om een keer op stap te gaan dus gingen we naar een lounge waar 1 van me vriendinnen al een keer had gewerkt, het is een nette tent zonder alcohol enzo..
toevallig was er die dag een marokkaanse band aan het optreden, dus ik en me vriendinnen dansen lachen beetje plezier maken en ineens kom ik een vriend van me tegen die ik jaren niet had gezien of gesproken dus wij babbeltje maken en dansen totdat hij mij ineens op de dansvloer koppelde met zn vriend, hij zag er leuk uit en we dansten wat, maar ik had zeker geen bijbedoelingen totdat ie mn nummer vroeg en we vaker op dezelfde plek afspraken. Tot het ie ineens mn vriend werd we hadden het leuk samen tot ie me duidelijk maaktte dat ik moest stoppen met uitgaan maar alleen zo kon ik hem zien omdat ie het zo druk had.. Hij was echt de enige reden waarom ik erheen ging..
maar ondertussen organiseerde ik feesten nou eigenlijk meer promoten.. waar hij wel van wist..
het ging een paar maanden goed samen, totdat ie niet meer wou dat ikk uitging.. wat wel wat moeilijk was voor me omdat ik hem bijna alleen op die plek kon zien. Op een dag liet ie echt merken via de ping dat ie me niet echt meer wou omdat zn moeder het nooit zou acepteren dat ik uit ben geweest omdat het zo goed ging tussen ons was hij bang dat we een stap verder zouden nemen , dus zei ikk dat hoeft ze niet te weten dat is iets tussen ons en toen kreeg ik dit als antwoord: bij ons gaat dat niet zo. Dus heb ik alles voor hem aan de kant gezet, al het feesten en mn baan en dag erna heeft ie me alsnog gedumpt, dus heb ik het geacpteerd want wil niet tussen zn familie staan.. Dus zijn we maar vrienden gebleven, tot op een dag ik naar een marokkaanse feest was gegaan en hij erachter kwam, alsnog vroeg ie of ik was geweest maar ik had een reden en dat was mn laatste salaris ophalen, toen zei hij uit het niets, je bent goedkoop dat deed me echt pijn want hij weet dat ik niet zo ben.. ineens zei hij ook meisjes die uitgaan zijn goedkoop en heeft ie me verwijderd. Laatst had ik een verjaardag op de plek waar ik hem had ontmoet en ja hoor meneer was er ook.. heb zn vriend gegroet en hij ook , alleen nu snap ik het niet hoezo ben ik ineens goedkoop?

En wat is het beste wat ik nu nog kan doen...??

mijn gevoelens zijn nog vers, ik wil hem stiekem terug maar probeer er alles aan te doen om het juist te vergeten alleen het lukt niet echt..

09-05-2012, 00:17


Wat je het beste kan doen is leren van dee situatie en zorgen dat je niet nog eens een haram relatie aangaat. Daar zit echt geen geluk in.

09-05-2012, 00:18
dus iets proberen om hem misschien terug te krijgen beter niet ?

09-05-2012, 00:20

Citaat door Boy_Amstel:
dus iets proberen om hem misschien terug te krijgen beter niet ?
Niet misschien. Gewoon niet doen.

09-05-2012, 00:22


hoe kan hem het beste vergeten want het lukt me gewoon echt niet, en daar zit ik het meest mee..
ik ben ook niet meer naar de plek geweest waar ik hem heb ontmoet...zodat ik gewoon zn gezicht niet zie.

09-05-2012, 00:22

Citaat door Boy_Amstel:
hallo iedereen

ik zit nauwelijks op deze site, maar ik moet mijn verhaal ergens kwijt en misschien hebben jullie nog wat tips voor me.
Het zit zo :

ik en 2 vriendinnen van me hadden op een dag zin om een keer op stap te gaan dus gingen we naar een lounge waar 1 van me vriendinnen al een keer had gewerkt, het is een nette tent zonder alcohol enzo..
toevallig was er die dag een marokkaanse band aan het optreden, dus ik en me vriendinnen dansen lachen beetje plezier maken en ineens kom ik een vriend van me tegen die ik jaren niet had gezien of gesproken dus wij babbeltje maken en dansen totdat hij mij ineens op de dansvloer koppelde met zn vriend, hij zag er leuk uit en we dansten wat, maar ik had zeker geen bijbedoelingen totdat ie mn nummer vroeg en we vaker op dezelfde plek afspraken. Tot het ie ineens mn vriend werd we hadden het leuk samen tot ie me duidelijk maaktte dat ik moest stoppen met uitgaan maar alleen zo kon ik hem zien omdat ie het zo druk had.. Hij was echt de enige reden waarom ik erheen ging..
maar ondertussen organiseerde ik feesten nou eigenlijk meer promoten.. waar hij wel van wist..
het ging een paar maanden goed samen, totdat ie niet meer wou dat ikk uitging.. wat wel wat moeilijk was voor me omdat ik hem bijna alleen op die plek kon zien. Op een dag liet ie echt merken via de ping dat ie me niet echt meer wou omdat zn moeder het nooit zou acepteren dat ik uit ben geweest omdat het zo goed ging tussen ons was hij bang dat we een stap verder zouden nemen , dus zei ikk dat hoeft ze niet te weten dat is iets tussen ons en toen kreeg ik dit als antwoord: bij ons gaat dat niet zo. Dus heb ik alles voor hem aan de kant gezet, al het feesten en mn baan en dag erna heeft ie me alsnog gedumpt, dus heb ik het geacpteerd want wil niet tussen zn familie staan.. Dus zijn we maar vrienden gebleven, tot op een dag ik naar een marokkaanse feest was gegaan en hij erachter kwam, alsnog vroeg ie of ik was geweest maar ik had een reden en dat was mn laatste salaris ophalen, toen zei hij uit het niets, je bent goedkoop dat deed me echt pijn want hij weet dat ik niet zo ben.. ineens zei hij ook meisjes die uitgaan zijn goedkoop en heeft ie me verwijderd. Laatst had ik een verjaardag op de plek waar ik hem had ontmoet en ja hoor meneer was er ook.. heb zn vriend gegroet en hij ook , alleen nu snap ik het niet hoezo ben ik ineens goedkoop?

En wat is het beste wat ik nu nog kan doen...??

mijn gevoelens zijn nog vers, ik wil hem stiekem terug maar probeer er alles aan te doen om het juist te vergeten alleen het lukt niet echt..
Uitgaan, wie weet kom je dit x iemand tegen die het niet zo erg zal vinden.

09-05-2012, 00:22
Vergeten en verder gaan met je leven. Buiten het uitgaanscircuit of course.

09-05-2012, 00:24

Citaat door Boy_Amstel:
hallo iedereen

ik zit nauwelijks op deze site, maar ik moet mijn verhaal ergens kwijt en misschien hebben jullie nog wat tips voor me.
Het zit zo :

ik en 2 vriendinnen van me hadden op een dag zin om een keer op stap te gaan dus gingen we naar een lounge waar 1 van me vriendinnen al een keer had gewerkt, het is een nette tent zonder alcohol enzo..
toevallig was er die dag een marokkaanse band aan het optreden, dus ik en me vriendinnen dansen lachen beetje plezier maken en ineens kom ik een vriend van me tegen die ik jaren niet had gezien of gesproken dus wij babbeltje maken en dansen totdat hij mij ineens op de dansvloer koppelde met zn vriend, hij zag er leuk uit en we dansten wat, maar ik had zeker geen bijbedoelingen totdat ie mn nummer vroeg en we vaker op dezelfde plek afspraken. Tot het ie ineens mn vriend werd we hadden het leuk samen tot ie me duidelijk maaktte dat ik moest stoppen met uitgaan maar alleen zo kon ik hem zien omdat ie het zo druk had.. Hij was echt de enige reden waarom ik erheen ging..
maar ondertussen organiseerde ik feesten nou eigenlijk meer promoten.. waar hij wel van wist..
het ging een paar maanden goed samen, totdat ie niet meer wou dat ikk uitging.. wat wel wat moeilijk was voor me omdat ik hem bijna alleen op die plek kon zien. Op een dag liet ie echt merken via de ping dat ie me niet echt meer wou omdat zn moeder het nooit zou acepteren dat ik uit ben geweest omdat het zo goed ging tussen ons was hij bang dat we een stap verder zouden nemen , dus zei ikk dat hoeft ze niet te weten dat is iets tussen ons en toen kreeg ik dit als antwoord: bij ons gaat dat niet zo. Dus heb ik alles voor hem aan de kant gezet, al het feesten en mn baan en dag erna heeft ie me alsnog gedumpt, dus heb ik het geacpteerd want wil niet tussen zn familie staan.. Dus zijn we maar vrienden gebleven, tot op een dag ik naar een marokkaanse feest was gegaan en hij erachter kwam, alsnog vroeg ie of ik was geweest maar ik had een reden en dat was mn laatste salaris ophalen, toen zei hij uit het niets, je bent goedkoop dat deed me echt pijn want hij weet dat ik niet zo ben.. ineens zei hij ook meisjes die uitgaan zijn goedkoop en heeft ie me verwijderd. Laatst had ik een verjaardag op de plek waar ik hem had ontmoet en ja hoor meneer was er ook.. heb zn vriend gegroet en hij ook , alleen nu snap ik het niet hoezo ben ik ineens goedkoop?

En wat is het beste wat ik nu nog kan doen...??

mijn gevoelens zijn nog vers, ik wil hem stiekem terug maar probeer er alles aan te doen om het juist te vergeten alleen het lukt niet echt..
Hij heeft je leren kennen in een lounge, dan is de indruk van je al meteen laag (vaak dan).. laat het gaan.

09-05-2012, 00:28
IEMAND DIE ZOIETS OVER JE ZEGT HEEFT GEEN RESPECT VOOR JE!

ALS IK JOUW WAS ZOU IK TEGEN HEM ZEGGEN! DE ECHTE GOEDKOPE LUL DAT BEN JIJ !

ga lekker weer je werk oppakken. maar weet je wat het is. mannen proberen altijd de baas over je te zijn en jij laat het ook toe.
je kunt ook zeggen luister eens. dit is mijn baan. ik verdien hier mijn brood mee en dat wist je ook. take it or leave it!
je moet jezelf niet veranderen door iemand dat je je aanpast als het om werktijden gaat oke. maar meer ook niet
Sta eens wat sterker in je voeten! en probeer niet elke man die een andere gedachte goed heeft aan te passen
straks kom je iemand tegen en die zegt. je gaat nooit meer naa rbuiten. doe je dat dan ook?

pm me. ik kan je er bij helpen. het zit echt allemaal in die oortjes van je!

09-05-2012, 00:29
Je moet er gewoon voor blijven zorgen dat je er leuk uit ziet, maar niet goedkoop. Als je ergens bent zorg er voor dat je niet met mannelijk gezelschap bent (broer, oom etc.) Ga naar markten en zo. Dan zal heust wel iemand op je afstappen. En dan ben je hem zo weer vergeten.

09-05-2012, 00:29

Citaat door Boy_Amstel:
hoe kan hem het beste vergeten want het lukt me gewoon echt niet, en daar zit ik het meest mee..
ik ben ook niet meer naar de plek geweest waar ik hem heb ontmoet...zodat ik gewoon zn gezicht niet zie.
Vraag Allah swt in je gebed om vergiffenis en sbar. Het gaat natuurlijk niet in een keer. Concentreer je op je werk of iets anders, gewoon een afleiding.

09-05-2012, 00:35
[QUOTE=Driouchi_24;106458291]Je moet er gewoon voor blijven zorgen dat je er leuk uit ziet, maar niet goedkoop. Als je ergens bent zorg er voor dat je niet met mannelijk gezelschap bent (broer, oom etc.) Ga naar markten en zo. Dan zal heust wel iemand op je afstappen. En dan ben je hem zo weer vergeten.[/QUOTE]

!!! jij bent super grappig wat een tip! hahahhahahahahhahhahahahahahhahahahahhahahahahhaha h!

09-05-2012, 00:40



Citaat door Boy_Amstel:
Op een dag liet ie echt merken via de ping dat ie me niet echt meer wou omdat zn moeder het nooit zou acepteren dat ik uit ben geweest omdat het zo goed ging tussen ons was hij bang dat we
Het is een mama's kindje die nog thuis zal wonen.
Ook al was je wel met hem in een duurzamere relatie terecht gekomen had je altijd met zijn moeder te maken omdat hij nooit voor je heeft gekozen en zal kiezen.



Citaat:

En wat is het beste wat ik nu nog kan doen...??

mijn gevoelens zijn nog vers, ik wil hem stiekem terug maar probeer er alles aan te doen om het juist te vergeten alleen het lukt niet echt..
Lees je eigen verhaal eens terug en denk nuchter na.

Hij heeft je een plezier gedaan, je bent een ervaring rijker en gelukkig dit figuur gelukkig kwijt.

Lik je wonden en ga lekker verder leven.

09-05-2012, 00:40
Je bent wel een sletje zeg als je meteen gaat dansen met een jongen die je niet kent.. Vind je het gek dat ie je niet meer wilt. Hij zag jou gewoon als een speeltje voor ff tussendoor. Een meisje om mee te trouwen vind je nou eenmaal niet in een lounge

09-05-2012, 00:42

Citaat door Two-Face:
Je bent wel een sletje zeg als je meteen gaat dansen met een jongen die je niet kent.. Vind je het gek dat ie je niet meer wilt. Hij zag jou gewoon als een speeltje voor ff tussendoor. Een meisje om mee te trouwen vind je nou eenmaal niet in een lounge
Waarom niet? Voor echte liefde maakte het niet of een van beiden een danseres of h.oer is geweest.

Alleen mietjes en onzekere figuren hebben daar moeite mee.

Pagina's : [1] 2 3 4 5