Bekijk volle/desktop versie : 5 6 weken zwanger bruin/rood bloedverlies! HELP!!!



Pagina's : [1] 2

08-05-2012, 19:53
Hallo dames,

Ik heb net een nieuwe account aangemaakt wegens bekende hier op het forum.
ik maak me een beetje zorgen. ik ben tussen de 5 en 6 weken zwanger. maar heb sinds zaterdagavond bruine bloedverlies, heeeeel af en toe lichtrood erdoorheen en sinds een uurtje een beetje roodslijm. ik ben gister langs de verloskundige geweest ze heeft een echo gedaan, maar omdat het nog te vroeg is kon ze me niet veel vertellen, het hartje kon ze nog niet zien kloppen, dus over 2 weken heb ik weer een nieuwe afspraak staan, heeft iemand hier ervaringen mee, ik maak me een beetje zorgen en dan ook nog 2 weken wachten pffff ben zo bang dat het een miskraam is of word! help me we zijn een jaar aan het klussen geweest, en dan krijg je zoiets te zien!

Kan iemand me alsjeblieft helpen

08-05-2012, 20:08


InchAllah is het niet ernstig.. Het kan ook innestelbloeding zijn.

Ik weet niet wat ik moet zeggen.. maar weet wel hoe je voelt. Ik wil je nu niet ongerust maken. bij deze zwangerschap had ik ook bloed verlies gehad.. maar was onschuldig.

Ik weet dat je heel erg ongerust ben.. maar kijk effe vandaag en morgen aan. Misschien dat het ophoud. Dan is het gewoon innestelbloeding.

08-05-2012, 20:10
Lieve meid,
Hetis schrikken ik weet het! Been there.

Maar heb je krampen?
Ik zal je eerlijk zeggen.. prepare for the worst en mocht het inschaAllah nog goedkomen is het een enorme meevaller.. Maar mocht het geen goed nieuws zijn dan ben je er aal beetje op voorbereid.

Gair inschaAllah

08-05-2012, 20:17
Ik heb 3 keer gebloed tijdens mijn zwangerschap hemdoelilah gezonde zoontje.. dus maak je geen zorgen incha allah

08-05-2012, 21:29


bedankt lieve dames voor jullie reactie. ik weet zelf niet wat ik moet denken, maar word er echt gek van, ren om de 10 min na de wc om te kijken of ik meer zie. pffff! dit gun ik echt niemand! de ene keer krijf ik wel krampjes maaar niet echt overdreven krampen dat ik verga van de pijn. de krampjes die ik nu af en toe krijg had ik ook al voor de bloeding. ben zo onzeker. ik hoop Insha'Allah nog op een wonder. alles is metab en alles gebeurd met een reden.

08-05-2012, 23:06
Laat je bloed prikken dan kunnen ze kijken hoe hoog je hcg nu is , en 2 dagen later weer prikken aan de hand daarvan kunnen ze zeggen of het goed is of niet. als je hcg daalt dan is het een miskraam....mocht ie stijgen (verdubbelen)dan zit het goed....... ..

gair insallah

09-05-2012, 08:42
Je hoeft geen krampen te krijgen bij een miskraam.Ik hoop inshallah dat je zwangerschap goed gaat verlopen,maar bloedverlies is nooit goed in een zwangerschap en 2 weken wachten is te lang.Ik kreeg om de week een echo totdat echt vastgesloten werd dat het een missed abortion was.

09-05-2012, 09:01
@Alina,bloedverlies hoeft niet altijd te betekenen dat het niet goed is.Mijn zus heeft tot 20 weken bloedverlies gehad ze heeft nu een gezonde mooi dochter,over het bloedverlies had niemand een verklaring.

@TS;inshaAllah is t allemaal onschuldigis het je eerste?

10-05-2012, 14:59
Hallo dames.

bedankt voor jullie reactie, ik ben eergister tijdens het plassen mn vruchtje verloren. ik kom net van de verloskundige en alles is echt weg! ik ben zooo verdrietig en weet niet wat ik moet doen.
weet iemand wanneer je het weer mag of kan proberen? mn verloskundige zei dat ik even na me eerste menstruatie moest wachten en het daarna proberen. maar we mochten het nu ook gelijk weer proberen nadat het bloeden gestopt is.

Hoe moet ik nou weten wanneer me eisprong is? normaal wist ik altijd dat het na me menstruatie ongeveer tussen dag 13 16 plaatsvond.

10-05-2012, 15:20

Citaat door klokje:
Hallo dames.

bedankt voor jullie reactie, ik ben eergister tijdens het plassen mn vruchtje verloren. ik kom net van de verloskundige en alles is echt weg! ik ben zooo verdrietig en weet niet wat ik moet doen.
weet iemand wanneer je het weer mag of kan proberen? mn verloskundige zei dat ik even na me eerste menstruatie moest wachten en het daarna proberen. maar we mochten het nu ook gelijk weer proberen nadat het bloeden gestopt is.

Hoe moet ik nou weten wanneer me eisprong is? normaal wist ik altijd dat het na me menstruatie ongeveer tussen dag 13 16 plaatsvond.
Gair inshaAllah..moge Allah swt je snel verblijden!
Het beste is om te wachten op je menstruatie,dan weet je ook wanneer je eisprong is enz..
Zelf heb ik 2 maanden gewacht en de derde maand raakte ik meteen weer zwanger alhamdulillah.

10-05-2012, 18:04
Gair inshallah,ik vind het heel erg voor je.Inshallah zal allah je snel verblijden
Citaat door klokje:
Hallo dames.

bedankt voor jullie reactie, ik ben eergister tijdens het plassen mn vruchtje verloren. ik kom net van de verloskundige en alles is echt weg! ik ben zooo verdrietig en weet niet wat ik moet doen.
weet iemand wanneer je het weer mag of kan proberen? mn verloskundige zei dat ik even na me eerste menstruatie moest wachten en het daarna proberen. maar we mochten het nu ook gelijk weer proberen nadat het bloeden gestopt is.

Hoe moet ik nou weten wanneer me eisprong is? normaal wist ik altijd dat het na me menstruatie ongeveer tussen dag 13 16 plaatsvond.

10-05-2012, 18:05
alhamdolilah.Maar bloed verlies tijdens een zwangerschap is toch niet gebruikelijk?
Citaat door Oemmie1:
@Alina,bloedverlies hoeft niet altijd te betekenen dat het niet goed is.Mijn zus heeft tot 20 weken bloedverlies gehad ze heeft nu een gezonde mooi dochter,over het bloedverlies had niemand een verklaring.

@TS;inshaAllah is t allemaal onschuldigis het je eerste?

10-05-2012, 18:10


Moge Allah je gauw verblijden met een gezonde zwangerschap

10-05-2012, 18:13

Citaat door Alina:
alhamdolilah.Maar bloed verlies tijdens een zwangerschap is toch niet gebruikelijk?



Ik heb gebloed alsof ik menstrueerde tot ongeveer 13 weken. Veel onderzoeken gehad maar er is nooit een oorzaak gevonden. De gynaecoloog zei me dat er vaak echt geen verklaring voor is.

10-05-2012, 20:16
Gair inschaAllah. Ik zou in elk geval wacjten tot na je eerste menstruatie. Dan kan je lichaam ook herstellen.

Pagina's : [1] 2