Bekijk volle/desktop versie : Manchester City wil Marokkaan Belhanda



08-05-2012, 18:52
Het steenrijke Manchester City is een bod aan het voorbereiden op spelmaker Younes Belhanda.

Belhanda, die momenteel voor de verassing van het seizoen Montpellier uitkomt, staat in de nadrukkelijke belangstelling van veel topclubs maar de financiële mogelijkheden van City moet de doorslag geven. City zou 7 miljoen pond over hebben voor de Marokkaanse international. Verschillende media in Groot-Brittannië zeggen echter dat Belhanda pas in aanmerking komt als Eden Hazard niet komt.

The Independent meldt echter dat beide spelmakers in aanmerking komen voor een transfer naar de Premier League. Al met al lijkt Montpellier Belhanda niet te kunnen behouden door de massale interesse in de technische Marokkaan. Ook Liverpool en Arsenal willen Belhanda maar al te graag aan de selectie van komend seizoen toevoegen.

(Redactie Marokko.nl)

08-05-2012, 19:09


vet vet belhanda voelt zich nu zkkr gangster

08-05-2012, 19:13
hij heeft daar niks te zoeken, kijk wie zn rivalen zijn op die positie, nasri-silva-toure, hij gaat zwaar banken bij city, hij kan beste naar psg gaan, samen met nene op het midden veld en dan elke wedstrijd spelen en CL spelen

08-05-2012, 19:18
ja ik denk ook dat man city te hoog gegrepen is voor hem momenteel

tegen silva, nasri, toure kan hij niks doen, want hun zijn beter, maar miss willen ze hem kopen om barry te vervangen
ik zie hem ook het liefst naar psg of arsenal gaan

milan zou ook goed zijn voor hem

08-05-2012, 19:22



Citaat door moesje:
ja ik denk ook dat man city te hoog gegrepen is voor hem momenteel

tegen silva, nasri, toure kan hij niks doen, want hun zijn beter, maar miss willen ze hem kopen om barry te vervangen
ik zie hem ook het liefst naar psg of arsenal gaan

milan zou ook goed zijn voor hem
milan zou hij meer kans maken om te spelen indd dan bij city, als die naar city gaat maakt die zn cariere kapot, maar hij is niet dom, hij gaat 100% niet naar city, hij heeft zelf aangegeven dat die naar psg wilt be3da subtop en dan na 1 of 2 jaar naar de wereld top, hij is nog jong en heeft niks te verliezen

08-05-2012, 19:33
Hij moet niet naar City gaan , daar zit die alleen maar op de bank .

Gewoon lekker naar Arsenal , anders gewoon naar PSG .

08-05-2012, 21:12
Hij kan beter naar Real Madrid gaan dan naar City.

08-05-2012, 21:15

Citaat door atoombom1:
Hij kan beter naar Real Madrid gaan dan naar City.
ozil en kaka en nuri sahin dan???laten banken

09-05-2012, 03:26
Jullie vellen een oordeel over Belhanda alsof jullie het beter weten dan wie dan ook.
Ik denk dat hij tegen de concurrentie moet strijden om te laten zien wie de baas is.
En jah; Tenaouie speelt ook een rol mee.
De kans dat er iemand geblesseerdt raakt is ook groot en dan kan hij zich bewijzen.

Ik gun die boy wel WOLLAH
Hopelijk maakt hij goede keus en komt het goed met hem...

09-05-2012, 12:10
Liverpool zou mooi zijn.. Of gwn bij Montpellier blijven

10-05-2012, 18:23
Begrijp niet dat er voor zijn medespelers meer intresse is dan voor hem camara schijnt al een contract getekend te hebben giroud gaat naar bayern en die afrikaanse verdediger Ben zijn naam kwijt gaat naar arsenal en deze man die het in grote wedstrijden Lyon, marseille en psg heeft laten zien is er niks concreets begrijp het psg word het niet die technische smatha directeur haalt alleen brazilianen bayern wordt het ook niet want meneer robben kan het niet hebben ALS iemand belangrijker is dan hij en city teveel concurrentie wordt nog moeilijk voor deze man misschien malag