Bekijk volle/desktop versie : Boulahrouz wil graag naar AC Milan



08-05-2012, 17:23
Khalid Boulahrouz vertrekt komende zomer bij VfB Stuttgart. De Oranje-international (30) is in het bezit van een aflopend contract en kijkt uit naar een nieuw avontuur.

De voorkeur van Boulahrouz gaat uit naar een Italiaanse club. "Een Italiaanse club zou mooi zijn", zegt Boulahrouz in gesprek met Voetbal International. Eerder werd AC Milan al in verband gebracht met de rechtsback. "Ik weet dat Milan dit seizoen meerdere keren voor me op de tribune heeft gezeten."

"Maar ik kan niet inschatten hoe concreet hun interesse momenteel is. De overstap naar een topclub in de Serie A zou fantastisch zijn. Ik denk dat ik met mijn speelwijze goed zou passen in die competitie. Binnenkort ga ik met mijn zaakwaarnemer alles op een rijtje zetten. Het zou goed zijn als er vóór het EK duidelijkheid is."

Een transfer naar Ajax is niet aan de orde. Duitse media brachten de verdediger in verband met de Amsterdammers, die zoeken naar een opvolger voor Jan Vertongen. "Boulahrouz is transfervrij, dus die zal wel naar Ajax gaan. Terwijl ik nog geen behoefte heb om terug te keren naar Nederland. Mijn voorkeur gaat uit naar Italië of een andere buitenlandse topcompetitie", verwerpt 'Boulah' die geruchten.

Bron: VP

08-05-2012, 17:28


goeie stap voor hem denk ik..italiaans voetbal past bij hem.

08-05-2012, 18:03
Boula wil graag, maar wie zegt dat Milan hem graag wilt, er zijn veel betere dan Boula,benatia is beter

08-05-2012, 18:23
AC Milan moet vooruit niet achteruit

08-05-2012, 18:32


heb hem liever dan bonera of yepes ofzo

mar7babik a broeder Khalid