Bekijk volle/desktop versie : Terug naar Nederland



Pagina's : [1] 2 3

08-05-2012, 16:00
Binnen nu en 10 dagen ga ik terug naar Nederland
Terug naar de kou in plaats van de zon, terug naar eenzaamheid/individualiteit ipv gezelligheid, terug naar regen, terug naar de pietluttige politiek, kut krantenkoppen, terug naar de fiets in plaats van de taxi..

Hoe erg kan je je niet thuis voelen in je eigen land. Doet gewoon pijn aan mn hart als ik eraan denk. I don't wanna go backkk! Zucht. Ik weet het zeker, binnen nu en max max 3 jaar ben ik hier weg....inshAllah...

08-05-2012, 16:02


Woon je in Marokko normaal gesproken? Of ben je op vakantie?

08-05-2012, 16:05
Ben in Egypte... en ja woon in Nederland maar krijg steeds meer en meer een hekel aan Nederland als land maar ook het leven in Nederland...

als ik vanuit hier kijk hoe ik en velen met mij leven...bah..wat een leven.

08-05-2012, 16:09

Citaat door Nemesis030:
Ben in Egypte... en ja woon in Nederland maar krijg steeds meer en meer een hekel aan Nederland als land maar ook het leven in Nederland...

als ik vanuit hier kijk hoe ik en velen met mij leven...bah..wat een leven.
Aah zie het al aan je ot
Is het leuk leven daarzo? Hoe lang ben je daar?
Ik ben nooit in Egypte geweest

08-05-2012, 16:15


Hoe gaat het nu daar in Egypte?

08-05-2012, 16:20
zo das snel binne nu en max 3 jaar

08-05-2012, 16:24
binnen nu en 3 jaar woon je in paramaribo meshi egypte

08-05-2012, 16:26
Ik wil hier ook weg, wehhh wehhhh neem me mee..

08-05-2012, 16:27

Citaat door jjust_mii:
Aah zie het al aan je ot
Is het leuk leven daarzo? Hoe lang ben je daar?
Ik ben nooit in Egypte geweest

Ja relaxt leventje...kan je wel met Marokko vergelijken denk ik (beetje dan), gewoon het leven zelf





Citaat door seniorita1988:
Hoe gaat het nu daar in Egypte?
Ja goed... wel onrustig soms maar merk ik verder niks van. In ieder geval heerlijk weer

08-05-2012, 16:28

Citaat door nisrineke2:
binnen nu en 3 jaar woon je in paramaribo meshi egypte
Wat moet ik nou weer met Paramaribo

08-05-2012, 16:28

Citaat door Dweil-hater:
zo das snel binne nu en max 3 jaar
snel? pff stel ik moet 3 jaar nog wachten is dat laaang meshi snel ()

08-05-2012, 16:29

Citaat door Imane_Arab:
Ik wil hier ook weg, wehhh wehhhh neem me mee..
Wallah als ik denk aan die dagen in Nederland...zo saai.... in de vroege ochtend op de fiets Jalil naar de creche brengen, verder me scriptie schrijven, ruzie maken met me moeder (:hihi tja what a lifeeee... en nog meer rotverplichtingen en rotkoppen en rotweer

I wanna crrry. En jaaa come with me

08-05-2012, 16:30



Citaat door Nemesis030:
Wat moet ik nou weer met Paramaribo
ik ga je uithuwelijken aan me neef johnny en dan moet je wel daar wonen want hij komt daar vandaan fantasiaaaaaaaa is op hol geslagen bij mij maar geloof me egypte is niks voor jou dat zie ik in me glazen bol

08-05-2012, 16:33
Dat is altijd zo...als je ziet dat er een ander leven mogelijk is buiten Nederland....doe het gewoon nu je nog jong, ambitieus en vol dromen zit. Zodra je de Nederlandse arbeidsmarkt op gaat, wordt dat allemaal kapot gemaakt.

Vroeger vroeg ik me af hoe het kwam dat mensen in werkzombies transformeren zodra ze die arbeidsmarkt opgaan. Dus zo dood van binnen, van weekend tot weekend leven en het werk als een marteling ervaren.....geen dromen, geen idealen.....maar nu begrijp ik ze.......dat hele systeem maakt je een slaaf.....je gaat werken, je moet rekeningen betalen.....en dan zit je vast in dat patroon....je krijgt het idee dat het leven nou eenmaal zo is, terwijl dat niet zo is.....

08-05-2012, 16:36
Ik lees wel vaker je reacties, en serieus, het valt me op dat je echt niet goed bij je hoofd bent, niet echt helemaal 100%.....je spoort niet echt.



Citaat door nisrineke2:
ik ga je uithuwelijken aan me neef johnny en dan moet je wel daar wonen want hij komt daar vandaan fantasiaaaaaaaa is op hol geslagen bij mij maar geloof me egypte is niks voor jou dat zie ik in me glazen bol

Pagina's : [1] 2 3