Bekijk volle/desktop versie : Spw 3 op capabel onderwijs!



Pagina's : [1] 2

08-05-2012, 15:26

Salam 3alaykoum beste zusters en broeders,

Ik doe de opleiding SPW 3 KINDERDAGVERBLIJF op Capabel onderwijs.
De opleiding is in juni klaar maar ik krijg verlening. Omdat ik een moeilijke tijd achter de rug heb gehad heb ik geen tijd gehad om mijn stage opdrachten en werkstukken in te leveren. En de toetsen te maken. Nu gaat het Alhamdolilah beter met me en pak ik de draad langzaam op. Alleen word het met de wekrstukken en stageopdrachten gewoon echt heel moeilijk omdat alles is opgestapelt. Wat ik graag wil is dat op deze topic meer Cursisten met hetzelfde probleem als ik hierkomen en mischien kunnen we elkaar helpen met bijvoorbeeld werkstukken met elkaar te ruilen of stageopdrachten. Ook natuurlijk tips van de EX capabel leerlingen is ook leuk. Ik heb ook op verschillende topics gereageerd maar ik krijg niet echt duidelijk antwoord, en daarom dat ik mijn eigen topic maak.
Dus voor alle CAPABEL SPW 3 KINDERDAGVERBLIJF cursisten meld je hier op deze topic en Insallah kunnen we elkaar helpen.

Wa salam 3alaykoum.


09-05-2012, 11:18


Huwh nog steeds geen reacties ik dacht dat best wel veel broeders en zusters de opleiding deden?

09-05-2012, 11:55
salaam alaikum,

ik doe pw3 en geen spw3.
ik heb ook ene tegenslag na het andere gehad vanaf eind december elhemdulillaah.
daardoor loop ik ook flink achter en ik moet over 2 weken alles hebben afgerond.
daarvoor liep ik altijd op schema of zelfs voor op de schema, maar ja qadrAllaah wa mashae fa3al.

ik geef mij zelf en jou de volgende tips mee: maak een planning en houd je eraan.
dus op die en die dag moet ik dit en dit af hebben.
desnoods ga je s nachts door met je opdrachten.
geloof me, elke keer dat je iets af hebt raak je gemotiveerd om het volgende af te maken.

moge Allaah jou helpen .

was salaam

09-05-2012, 12:48
Wollah echt zuster ik begrijp precies wat je voelt. Ik vind het alleen zonde omdat we er zoveel geld aan die opleiding geven en we moeten echt veel moeite doen.. Maar kolshi f jed de allah. Maar mischien kunnen we elkaar helpen met stageopdrachten? of heeft PW dat niet? Want wij SPWers hebben echt een dikke map oef met allemaal stageopdrachten en daar loop ik dus zwaar mee achter ik heb verlening gekregen van me stage en ik moet morgen 24 stageopdrachten inleveren anders hoef ik niet terug te komen! en ik had vandaag herkanzingen dus ik was daar mee druk aan het leren! en giseteren moest ik een werkstuk inleveren dus ik ben er net pas aan toe gekomen het is echt een drama maar inshallah krijg ik die 24 stageverslagen af vandaag wod er echt moe van..


Citaat door Umm-Uthmaan:
salaam alaikum,

ik doe pw3 en geen spw3.
ik heb ook ene tegenslag na het andere gehad vanaf eind december elhemdulillaah.
daardoor loop ik ook flink achter en ik moet over 2 weken alles hebben afgerond.
daarvoor liep ik altijd op schema of zelfs voor op de schema, maar ja qadrAllaah wa mashae fa3al.

ik geef mij zelf en jou de volgende tips mee: maak een planning en houd je eraan.
dus op die en die dag moet ik dit en dit af hebben.
desnoods ga je s nachts door met je opdrachten.
geloof me, elke keer dat je iets af hebt raak je gemotiveerd om het volgende af te maken.

moge Allaah jou helpen .

was salaam

09-05-2012, 12:48


Nog meer zusters of broeders meld je aan op deze topic en inshallah kunnen we elkaar helpen!!!

09-05-2012, 18:48
Ik heb dit precies het zelfde, ik moet ook veel opdrachten af hebben maar heb er gewoon geen zin in. Enige tips mischien

09-05-2012, 20:01
wie heeft er eem socialekaart?

11-05-2012, 18:46
Is toch voor die stageopdrachten??


Citaat door Tetounia_Ess:
wie heeft er eem socialekaart?

11-05-2012, 21:01
Asalaaam Wa Alaykoum, heb idd hetzelfde probleem, loop zo veel achter. moet Popverslagen maken waar leerdoelen in staan.
zou iemand me daarmee kunnen helpen.

Liefs,

04-06-2012, 13:58
Oke?
Welke opleiding doe je precies? want ik moet namelijk geen popverslagen maken en weet eventjes niet waar je het over hebt?


Citaat door vadersliefste:
Asalaaam Wa Alaykoum, heb idd hetzelfde probleem, loop zo veel achter. moet Popverslagen maken waar leerdoelen in staan.
zou iemand me daarmee kunnen helpen.

Liefs,

04-06-2012, 13:58
Heeft iemand begeleiden eind werkstuk?
Desnoods betaal ik ervoor!!!!!!!!!!!!!!

07-10-2012, 11:18
Hallo iedereen ik doe de pw3 moet afronden nu maar ben nog lang niet klaar. Ik zit nu met me orthotheek van begeleiden 3 kan iemand me alvast daar mee helpen. ik kom hellemaal niet uit. Als iemand opdrachten wil verkopen hoor ik het ook graag.
Orthotheek
Kijkwijzer nonverbale commuicatie

groetjes

18-11-2012, 13:06


Ik zit precies met het zelfde probleem.. .

Er is onlangs een lichte hernia bij me ondekt waardoor ik een tijd plat lag en niet veel kon doen. daardoor ben ik flink gaan achterlopen met de opdrachten.

Het is zo opelkaar gestapeld de opdrachten die niet afzijn dat ik bijna de neiging krijg om er helemaal mee te stoppen.

Zie het helemaal niet meer zitten..

22-11-2012, 20:23
Boeken te koop!

Client en omgeving
ISBN: 978-90-85240-81-5

Studieloopbaan begeleiding
ISBN: 978-9076589-83-1

methodisch begeleiden
ISBN: 978-90-85240-82-2

Communicatie en Organisatie
ISBN: 978-90-85240-83-9

Pedagogisch Werk
ISBN: 978-90-85240-90-7

De ontwikkeling van kinderen ( Penny tassoni 2)
ISBN: 10: 90 6665 632 8
ISBN: 13: 978 90 6665 632 1
NUR 847

23-11-2012, 13:47
Word Pedagogisch Werker in 2 jaar i.p.v. 3 jaar!!!!
Beste Lezer,

Als je graag met mensen werkt, dan is de welszijnssector jouw Toekomst.
Word Pedagogisch Werker en geef jezelf een mooie Toekomst!

Werken in de welzijnssector is bijzonder. Je bent als pedagogisch Werker verantwoordelijk voor het opvangen van kinderen en het verzorgen en het stimuleren van hun ontwikkeling. Daarnaast heb je onder andere contact met de ouders of verzorgers van de kinderen.

Ben je geinteresseerd in een Unieke opleiding Pedagogisch Werker op niveau 3 in 2 jaar?
Neem dan gerust contact met mij op voor verdere informatie.

Met vriendelijke groet,
VVSUtrecht

Pagina's : [1] 2