Bekijk volle/desktop versie : Scw/onderwijsassisent



Pagina's : [1] 2 3 4

07-05-2012, 17:47
Hoe vinden/vonden jullie de opleidingen en waar liepen jullie stage? Ook abaya draagsters die 1 van die opleidingen hebben gedaan? Hadden jullie moeite met het vinden van een stageplek?

07-05-2012, 17:56


Help.

07-05-2012, 17:56
Ghehe, hopeloze. Waarom abaya dragers?

07-05-2012, 17:57
Ik doe saw/smd weet nog niet welke kant ik op wil, met probleem jongeren of gewoon onderwijs assistent bij de kleuters maar ik woon in friesland hier is moeilijk om stageplek te krijgen alleen met hijaab al. Ik heb wel met hoofddoek alleen stage gekregen maar met abaya nog niet

Waarom dan wil je abaya dragen? Ik denk wel dat dat heel moeilijk gaat worden maar dat het ook afhangt van waar je woont.

07-05-2012, 18:12



Citaat door AQUAM.:
Ghehe, hopeloze. Waarom abaya dragers?


Omdat ik dat draag.

Citaat door Sely-b:
Ik doe saw/smd weet nog niet welke kant ik op wil, met probleem jongeren of gewoon onderwijs assistent bij de kleuters maar ik woon in friesland hier is moeilijk om stageplek te krijgen alleen met hijaab al. Ik heb wel met hoofddoek alleen stage gekregen maar met abaya nog niet

Waarom dan wil je abaya dragen? Ik denk wel dat dat heel moeilijk gaat worden maar dat het ook afhangt van waar je woont.
Dat is toch spw? Ik weet ook nog niet precies wat ik wil doen, daarom deze topic. Probleemjongeren is toch jeugdzorg? Ik draag al een abaya, ik ben gestopt met mijn vorige opleiding vandaar dat ik nu wat nieuws zoek en waar ik woon zijn ook nergens leraressen met hoofddoek enzovoort dus daarom vraag ik het.

07-05-2012, 18:17

Citaat door AQUAM.:
Shemale.
Ja, ik uit mijn vrouwelijke kant zo.

07-05-2012, 18:19

Citaat door Ayoutube.:
Omdat ik dat draag.


Dat is toch spw? Ik weet ook nog niet precies wat ik wil doen, daarom deze topic. Probleemjongeren is toch jeugdzorg? Ik draag al een abaya, ik ben gestopt met mijn vorige opleiding vandaar dat ik nu wat nieuws zoek en waar ik woon zijn ook nergens leraressen met hoofddoek enzovoort dus daarom vraag ik het.
Ja klopt, ze hebben de naam nu gewoon verandert alleen. En inderdaad probleemjongeren is jeugdzorg etc..
Aah maa sha Allah gewoon er voor gaan hoor meid, uiteindelijk kunnen ze je niet wegsturen vanwege je kleding. Maar wat voor doelgroep wil je mee werken? Ik ken wel weer in een andere plekje in friesland waar veel zusters zelfs met ghimaar werken als juf dus op zich is het mogelijk. Als jij kiest voor Allah subhanahu Wa Taala dan zal hij een weg voor jou maken in sha Allah.

07-05-2012, 18:20
huh ben jij een jonge of een meisje

07-05-2012, 18:21

Citaat door Sely-b:
huh ben jij een jonge of een meisje
Dat vroeg ik me dus ook precies af.

07-05-2012, 18:23

Citaat door Sely-b:
Ja klopt, ze hebben de naam nu gewoon verandert alleen. En inderdaad probleemjongeren is jeugdzorg etc..
Aah maa sha Allah gewoon er voor gaan hoor meid, uiteindelijk kunnen ze je niet wegsturen vanwege je kleding. Maar wat voor doelgroep wil je mee werken? Ik ken wel weer in een andere plekje in friesland waar veel zusters zelfs met ghimaar werken als juf dus op zich is het mogelijk. Als jij kiest voor Allah subhanahu Wa Taala dan zal hij een weg voor jou maken in sha Allah.


Wat ga jij doen? Weet je het ook nog niet? Ik weet niet met wat voor doelgroep ik wil werken, sowieso niet met hele kleintjes. Liever groep 7/8 of gewoon tieners enzovoort. Jeugdzorg lijkt mij eigenlijk ook wel leuk, maar dan moet je toch ook die kinderen afpakken van ouders enzovoort? Dat lijkt mij wel gaar. En insha Allah.

Citaat door Sely-b:
huh ben jij een jonge of een meisje
Wat denk je zelf.

07-05-2012, 18:24
ik doe oa,
eerste jaars
gelukkig doet mn school zelf stage plek zoeken
maar de opleiding is keiverrrrrottt
je gaat spijt krijgen als je voor die opleiding gaat kiezen
kies behda spw krijg je stage vergoeding voor
voor oa niet

07-05-2012, 18:26

Citaat door Duae.:
Dat vroeg ik me dus ook precies af.


Kapot cool, ben gewoon mysterieus.

Citaat door LE-ASKIM:
ik doe oa,
eerste jaars
gelukkig doet mn school zelf stage plek zoeken
maar de opleiding is keiverrrrrottt
je gaat spijt krijgen als je voor die opleiding gaat kiezen
kies behda spw krijg je stage vergoeding voor
voor oa niet
Hoezo is het verrot? Alleen omdat je geen stagevergoeding krijgt?

07-05-2012, 18:26


Ik doe de opleiding onderwijsassistent en ze doen helemaal niet moeilijk over abaya. Ik draag zelf ook een abaya, maar dan kun je gewoon stage lopen op een openbare basisschool of een islamitische basisschool. En bij sommige scholen word je gewoon op een school geplaatst, dus dan is er sowieso geen probleem. Ik vind de opleiding persoonlijk heel erg leuk. Het is wel veel qua verslagen etc. Maar het is heel goed te doen,

07-05-2012, 18:28

Citaat door LE-ASKIM:
ik doe oa,
eerste jaars
gelukkig doet mn school zelf stage plek zoeken
maar de opleiding is keiverrrrrottt
je gaat spijt krijgen als je voor die opleiding gaat kiezen
kies behda spw krijg je stage vergoeding voor
voor oa niet
Ik denk dat het per school verschilt of de opleiding leuk is of niet, want ik zat de eerste week van dit jaar op een andere school en toen had ik er ook een heel slecht beeld over, maar toen ik naar mijn huidige school was gegaan, vond ik de opleiding gelijk erg leuk..

07-05-2012, 18:28

Citaat door Ayoutube.:
Kapot cool, ben gewoon mysterieus.
Ayoutube, lijkt een beetje op Ayoub. Maar je typt als een wijf. Shemale?

Pagina's : [1] 2 3 4