Bekijk volle/desktop versie : Voor de mensen uit Noord Limburg(Belgie) en Eindhoven



07-05-2012, 14:00
[Welkom bij Villa Rokaya.
Kinderopvang 24 op 7 voor kinderen van 0 tm 12 jaar.
Daarnaast doe ik ook oppassen mocht dat es nodig zijn.
Ik ben een erkende gastouder dus mensen uit Nederland kunnen via mij ook recht hebben op kinderopvangtoeslag.

Op pagina 10 van de onderstaande krant kun je een stukje over mijn opvang lezen.
Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag.

http://issuu.com/www.hacweekblad.eu/docs/hac_weekblad_week_15_2012/1]

07-05-2012, 14:12


upppp

veel succes! ik ben op zoek naar een onthaalmoeder, maar dit is net iets te ver!!

07-05-2012, 14:14

Citaat door sweet_Anneke:
upppp

veel succes! ik ben op zoek naar een onthaalmoeder, maar dit is net iets te ver!!
Jammer meid! Inchalah vind je dichterbij een onthaalmoeder waar je je heel goed bij voelt!
Bedankt voor het uppen, en mocht je es oppas willen of een weekendje weg willen bv met je partner maar geen oppas hebben, dan weet je me te vinden!

X

07-05-2012, 14:19
[QUOTE=Tahrifest_Lady;106415471]Up voor jou![/QUOTE

Je bent een schat!! XX

07-05-2012, 21:04


Nog enkele plekken vrij dames!

07-05-2012, 23:36
Up voor jou meid! Wie weet in de toekomst dat de kleine bij je komt!Allay 3awan!

07-05-2012, 23:39

Citaat door Zin_An_Mami_Ino:
Up voor jou meid! Wie weet in de toekomst dat de kleine bij je komt!Allay 3awan!
Inchalah, je weet me te vinden!! X
Het is heel leuk geworden allemaal,. Als het af is moet je komen kijken, denk volgende week ongeveer!

07-05-2012, 23:40

Citaat door VillaRokaya:
Inchalah, je weet me te vinden!! X
Het is heel leuk geworden allemaal,. Als het af is moet je komen kijken, denk volgende week ongeveer!
Geen haast meid, naam het je ni kwalijk succes met alles!

08-05-2012, 00:35
Uppie..zie de link voor het stukje in de krant.

08-05-2012, 12:59
wij kan ik blij maken met een plaatsje in onze opvang

12-05-2012, 09:58
Ik heb het artikel gelezen en ziet er best goed uit allemaal. Maar voor mensen uit Eindhoven is dit toch echt veel te ver helaas. 30 km heen en 30 terug alleen om weg te brengen en daarna nog naar je werk, dat is haast onmogelijk. Voor mensen uit je eigen woonplaats en directe omgeving is dit wel een optie. Succes!

12-05-2012, 10:34

Citaat door innoe:
Ik heb het artikel gelezen en ziet er best goed uit allemaal. Maar voor mensen uit Eindhoven is dit toch echt veel te ver helaas. 30 km heen en 30 terug alleen om weg te brengen en daarna nog naar je werk, dat is haast onmogelijk. Voor mensen uit je eigen woonplaats en directe omgeving is dit wel een optie. Succes!
Hoi Innoe...
ik begrijp je punt helemaal...Maar doelde meer op mensen die tegen aalst wonen, mensen uit stratum bv...en aalstm waalre..valkenswaard... voor die mensen is het best te doen als ze deze richting moeten uitkomen...maar begrijp dat als je in het noorden woont dat dat niet te doen is...

Bied alle soorten opvang...dus kan ook voor langer...oof mensen die echt een oppas nodig hebben...hun kindje kan dan logeren...dan valt het nog te doen...

fIjn dat alles goed is gekomen nog met julle...had je met mn andere nick k... toch wat gepmd weet je nog...ook hier in het dorp! xx

ps: doe in overleg soms ook zelf brengen/halen!

22-05-2012, 21:58


Vind mijn facebook pagina villa rokaya leuk!