Bekijk volle/desktop versie : Géén concentratie :(



Pagina's : [1] 2

07-05-2012, 08:29
Hoe kom ik aan mijn concentratie? Ik moet nog zoveel doen voor mn studie. Als ik er aan denk.

07-05-2012, 12:54


Gewoon doe´a doen en allah vragen of hij je sbar wilt geven met je studie. Ghair inshallah.

07-05-2012, 17:12

Citaat door Manager4:
Gewoon doe´a doen en allah vragen of hij je sbar wilt geven met je studie. Ghair inshallah.
Barakka Allahu feeki schat!

07-05-2012, 17:13

Citaat door MohammedKast:
Kom samen met mij studeren.

07-05-2012, 17:25


Rozijnen en koffie :-D helpt misschien.

07-05-2012, 17:43

Citaat door toffestijl:
Rozijnen en koffie :-D helpt misschien.
Serieus? Maar ik drink juist echt veel koffie. Walakien, het helpt niet denk ik

07-05-2012, 17:52

Citaat door Madame.k:
Serieus? Maar ik drink juist echt veel koffie. Walakien, het helpt niet denk ik
probeer thee ;-). Teveel koffie is niet goed voor de maag en kan daardoor averechts werken. Je moet ook voldoende slapen, vroeg slapen, en niet te lang uitslapen. Op zijn tijd wat ander doen. Drie uur achter elkaar studeren is lang. hoorcolleges zijn niet voor niets maar 45 minuten tot een uur.

07-05-2012, 18:06

Citaat door toffestijl:
probeer thee ;-). Teveel koffie is niet goed voor de maag en kan daardoor averechts werken. Je moet ook voldoende slapen, vroeg slapen, en niet te lang uitslapen. Op zijn tijd wat ander doen. Drie uur achter elkaar studeren is lang. hoorcolleges zijn niet voor niets maar 45 minuten tot een uur.
Ja snap ik, teveel koffie is sowieso niet goed. Slapen doe ik sowieso wel voldoende, maar uitslapen doe ik nooit eigenlijk. Ja indd. Maar toch bedankt! Ja hoorcollege heb ik niet eens zoveel moeite mee, maar hetzelf doen is een ramp. Check je hoekje!

07-05-2012, 19:13
pff kheb da ook. er is precies altijd wel iets die mijn aandacht wegtrekt van bij mijn boeken

07-05-2012, 21:32
ik heb precies het zelfde, kan me ook niet concentreren heb gewoon geen zin in om die boeken uit de kast te halen. en stel het elke keer uit

07-05-2012, 21:45

Citaat door hanno:
pff kheb da ook. er is precies altijd wel iets die mijn aandacht wegtrekt van bij mijn boeken


Ja precies hetzelfde bij. Zelfs het patroon van mn behang lijkt dan opeens leuk om te bestuderen

Citaat door MohammedKast:
:s Rare opmerking van jou hoor.

Ik ben nu bezig met mijn scriptie en het wil ook niet echt vlotten. En als je dan een studiemaatje hebt dan gaat het een stuk beter. Beter dan rozijnen en koffie in iedergeval...

Probleempje is natuurlijk wel dat ik een jongen ben en jij een meisje.


Haha, neem het niet té serieus. Ik heb zelf een studiegroep, maar dat helpt ook niet echt. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen. Ik heb hier dan ook over mijn leertentamens, dus niet mijn scriptie, die moet ik volgend jaar pas gelukkig.

Ja dat is een probleem ja, vandaar.

Citaat door 112233moh:
ik heb precies het zelfde, kan me ook niet concentreren heb gewoon geen zin in om die boeken uit de kast te halen. en stel het elke keer uit
Ja ik ook. Loop de hele tijd te zeggen, alles beter dan leren..

07-05-2012, 21:47
Trouwens is die wet al officieel ingegaan, van dat je de Master zelf moet betalen?

09-05-2012, 23:45


Alleen de basisbeurs wordt MISSCHIEN (DUS IS NOG NIET ZEKER) omgezet in een leenstelsel. Voor degenen die thuis wonen, betekend dit dag 90 tot 100 euro en voor degenen die als uitwonend staan ingeschreven, betekend dit dag 200 ongeveer :P. YEEEYYY Leuke overheid hebben wij Maar goed, we zien het wel he:P

10-05-2012, 14:17

Citaat door Madame.k:
Hoe kom ik aan mijn concentratie? Ik moet nog zoveel doen voor mn studie. Als ik er aan denk.
Als je het antwoord weet dan mag je het mij ook vertellen. Ik heb ook totaal geen concentratie :-(, ook niet meer gemotiveerd. Ik moet ook ontzettend veel doen scriptie, tentamens en werkstukken ernaast..too much to handle. Gair in shaa Allah.

Het beste wat we kunnen doen is veel dua´s doen in shaa Allah en Allah vragen om geduld, in shaa Allah. Alleen moet je wel die stap zetten en gaan knallen haha. Komt wel goed meid!

10-05-2012, 20:16
AHAHHA jullie zijn ook niet de enigen maar ghair Inschallah! Gewoon doorzetten en gewoon doen zoals je al zegt:P Vroeg opstaan naar de bieb en gewoon je ding doen:P

Pagina's : [1] 2