Bekijk volle/desktop versie : Yasmina The Battle 2003 (1e Editie)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

15-01-2003, 22:38
Yasmina The Battle
.
De deelnemers van Yasmina The Battle zijn gekozen uit ongeveer 11.000 aanmeldingen.
Van die 10.000 zijn 650 kandidaten voor een op video vastgelegde screening. Uit die tapes werden door het productieteam de mensen
gekozen die uitgenodigd werden voor een tweede screening, waar ze nog steviger aan de tand werden gevoeld.
Een kleine groep daarvan onderging een psychologische test , een medische
test en een antecedentenonderzoek. Uit het selecte groepje dat toen overbleef,
zijn de kandidaten gekozen die op 18 januari 2003 het Yasmina-huis betreden.
De bewoners zijn 5 mannen en 5 vrouwen, en zijn afkomstig uit alle lagen van de Yasmina.nl bevolking.
Het doel voor elke deelnemer is "14 dagen volmaken in het Yasmina-huis".
.
Het Yasmina-huis staat In Utrecht (kanaleneiland) en is dit jaar speciaal voor dit programma gebouwd.
Er zijn twee slaapkamers, één voor heren en één voor dames, maar verder
worden alle vertrekken in het huis gemeenschappelijk gebruikt.
Voor het huis is een moestuin en een grasveld én een kippehok.
De kippen mogen niet gegeten worden, de eieren wél.
Er is een werkkamer met daarin allerlei gereedschappen die de bewoners mogen gebruiken voor reparaties in en om het huis.
.
Door het hele huis heen zijn tientallen camera's en
microfoons geplaatst. Op beide slaapkamers 'n infraroodcamera én achter elke spiegel 'n camera.

De bewoners mogen zo goed als géén contact met de buitenwereld hebben.
Wie het huis verlaat, keert niet meer terug.

Na de eerste nacht moet er steeds 'n bewoner het huis verlaten.
Het Yasmina.nl publiek kan via telefoon, of de officiële Yasmina The Battle Site, stemmen voor het vertrek van 'n bewoner.
Zij kunnen dan kiezen uit bewoners die genomineerd zijn om te vertrekken.
Op 31 december kiest bezoeker van Yasmina.nl, de winnaar uit de laatste 3 overgebleven kandidaten.
.
Deze winnaar wint 'n bedrag van 250 dinar
Er mogen door de bewoners geen afspraken gemaakt worden, over de hoofdprijs.

Conflicten moeten in goed overleg opgelost worden. Bij geweld grijpt Yasmina The Battle in.

15-01-2003, 22:39


Later op de avond worden de 10 kandidaten onthuld die plaats mogen nemen in de eerste Yasmina The Battle huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elke dag zijn er live verslagen over gebeurtenissen in het Yasmina huis.
Ook mag er gestemd worden op wie het Yasmina huis uit moet!


Blijf kijken!!!!!!!!

15-01-2003, 22:41
KANALENEILAND??

I'LL BE THERE


15-01-2003, 22:49
Deelnemers worden zo bekend gemaakt.................

Spanning stijgt in de Yasmina the Battle Studio
naast me zit mij co-host BabyCake
Wij zullen de komen de 14 dagen verslag geven van alle gebeurtenissen in het Yasmina huis

15-01-2003, 22:51




ik ben benieuwd....

euhm... een tweede big brother...


15-01-2003, 22:56

Citaat:
Origineel gepost door BaByCaKe
Goedeavond lieve leden en my co-host Jemal2002..!!

ik sta nu voor het huis, waar we binnenkort veel leuke dingen mee gaan maken..!! Ik hoop dat jullie veel FuN zullen hebben hiermee!
Ja BabeCake Ik zie je nu Live voor het Yasmina huis,
over een enkele minuten arriveren de deelnemers!

BabeCake!......
Hoe is de sfeer ronde het Yasmina huis?

15-01-2003, 22:56
ik vind het allemaal een beetje verdacht maar goed..


ik zal wel van de partij zijn als ik uitgenodigt word..


mn tnawies zorgen wel voor een levendig huis

15-01-2003, 22:59
Leuk


Het Grote Big Sister-spel (vrouwelijke van Big Brother )

Ik ben benieuwd en Jemal>>>cool idee

15-01-2003, 23:01

Citaat:
Origineel gepost door BaByCaKe
Heel erg gespannen merk ik wel.. Familieleden en kennissen staan hier bij het hek.. Ik herken veel mensen van yasmina.nl
Zin 'n Midar heeft een spandoek gemaakt waarop staat: PABLO ESCOBAR I LOVE YOU ...

dus 1 kandidaat is al bekend.. ja het is Pablo Escobar, die zo als 1e met de limo arriveert!!


leuk zeg

nou ik speel al zeker ni mee




hehehe maar niet getreurd... pabloo zit er in

15-01-2003, 23:04

Citaat:
Origineel gepost door BaByCaKe
Heel erg gespannen merk ik wel.. Familieleden en kennissen staan hier bij het hek.. Ik herken veel mensen van yasmina.nl
Zin 'n Midar heeft een spandoek gemaakt waarop staat: PABLO ESCOBAR I LOVE YOU ...

dus 1 kandidaat is al bekend.. ja het is Pablo Escobar, die zo als 1e met de limo arriveert!!
Inderdaad gespannen hier in de studio is de Spanning bijna te snijden!
Ik heb hier naast me Mustapha AA!

Mustapha AA? hoe vind je het dat jou land genoot meedoet met Yasmina The Battle?

Mustapha AA:

Ja ik ben heel erg trots om te zien hoe wij (de turken) en de marokkanen goed met elkaar kunnen vinden.

Ja dat is inderdaad goed ja..........
Mustapha AA hoe denk je dat Kadir het gaat doen in de Yasmina Huis

Mustapha AA:
Nou ik denk dat hij gaat winnen, hij is een echte ras turk, hij kan alles aan! ik weet zeker dat hij gaat winnen.


Mustapha AA heel even ik hoor dat de Eerste bus gearriveerd is, .....uh ja dat zijn de mannen!

15-01-2003, 23:06
Ik vind het echt spannend allemaal, Babycake. Ben door de eerste ronde gekomen met mijn hielen over de sloot. Dus ik was wel verbaasd dat ik het huis in mocht. Ik hoop er een leuke tijd te hebben en dat mensen me in het huis en thuis voor de buis goed kunnen leren kennen.

15-01-2003, 23:08
shit zeg... waar halen jullie die fantasie vandaan?

15-01-2003, 23:12



Citaat:
Origineel gepost door Miss_Banana
Ik vind het echt spannend allemaal, Babycake. Ben door de eerste ronde gekomen met mijn hielen over de sloot. Dus ik was wel verbaasd dat ik het huis in mocht. Ik hoop er een leuke tijd te hebben en dat mensen me in het huis en thuis voor de buis goed kunnen leren kennen.
Je zal je met mij zeker niet vervelen , zeker s nachts niet
maar eerst effe die toerk buitenwerken anders gaat het hier teveel stinken in dit huis.

15-01-2003, 23:17

Citaat:
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR
Je zal je met mij zeker niet vervelen , zeker s nachts niet
maar eerst effe die toerk buitenwerken anders gaat het hier teveel stinken in dit huis.
Ik ben niet van plan om iets te gaan beginnen met iemand in het huis. En als ik dat niet van plan ben, zal dat ook niet gaan gebeuren. Zo ie zo kijken mijn familie en vrienden ook mee.

15-01-2003, 23:29
De bus met mannen is gearriveerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met daarin


Najib26
d@t kray-z mocro
Kadir
PABLO ESCOBAR
Tijn

5 verschillende personen in een huis!

Ik krijg nu door dat de plannen zijn gewijzig.............................
De Dames Arriveren morgen avonde dus dat betekent dat de mannen de eerste nacht alleen doorbrengen.............

We gaan er even uit voor de Reclame mar blijven kijken want we zijn zo terug!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7