Bekijk volle/desktop versie : Rennend voor het verleden, bang voor de toekomst.



06-05-2012, 21:41

Rennend voor het verleden, bang voor de toekomst. [/SIZE][/FONT]

[CENTER]


[SIZE="3"][FONT="Book Antiqua"]Ze deed haar best om haar tranen niet te laten zien.
Ze deed haar best om haar moeder niet te teleurstellen.
Ze deed haar best om een goeie vriendin te zijn.
Ze deed haar best om goeie cijfers te halen op school.
Ze deed overal haar best over, voor alles & iedereen.
Maar 1 ding hield ze verborgen, voor alles en iedereen.
1 ding wat heel haar leven kan veranderen, 1 ding.
Van binnen ging ze kapot, maar ze liet het niet merken.
Ze liet niks merken, helemaal niks.
Ze wou het alleen doen, helemaal alleen.
Zonder iemand, nee helemaal alleen, ze is alleen geboren & ze gaat ook alleen dood.
Elke dag smeekt ze Allah Subhana Wa Ta3la om vergevenis, elke dag.

Wil je weten wat Sarah Ben Tarik verborgen houd ? Lees dan mijn verhaal ;
Rennend voor het verleden, bang voor de toekomst.
[/FONT]

[/SIZE]
[/CENTER]



Citaat:

[FONT="Book Antiqua"][SIZE="2"]Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of op enige andere manier zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de uitgever.
© KurdiiNcb
2012|2013


06-05-2012, 21:55


Toch maar in de prullenbak dumpen ?

06-05-2012, 21:56
Ja ik wil het weten
oepaaa

07-05-2012, 21:10
1. [/FONT]

Citaat:
[FONT="Book Antiqua"]Ze had het weer gedaan, ja ze had het weer gedaan. De Saythan had haar verleid, hij had haar helemaal in zijn macht. Ze had Allaah Subhana Wa Ta3la weer teleurgesteld. Elke dag weer opnieuw, keer op keer. Ze stond op liep naar de wasbak en maakte het bloed van haar vingers schoon. Tranen stroomden naar beneden, ze vroeg weer vergevenis aan Allaah Subhana Wa Ta3la, elke dag keer op keer. Het leek alsof er een 2e persoon in haar zat. Een 2e persoon die haar macht had, een 2e persoon die allemaal slechte dingen deed. “Sarah, kom eten.” Schreeuwde haar moeder. Schrokkend veegde ze haar tranen weg. “Ja, ik kom. “
Ze zag nog een blik naar de spiegel en rende naar beneden, ze rook een lekkere geur van eten. Ze zette haar glimlach op haar gezicht en liep naar haar moeder toe. Gaf een kusje op haar voorhoofd & schoof aan op tafel. Stormend kwam me broertje Samir naar beneden. “Mama mama, gaan we eten ? “ vroeg hij snel in 1 adem. “Ja ja schat, we gaan eten, rustig aan de wereld vergaat niet hoor. “ lachte me moeder naar me broertje. Ohjá, ik ben me vergeten voor te stellen. Ik ben Sarah Ben Tarik, van een Marokkaanse komaf, ben 20 jaar. Heb 3 broers, & 1 broertje. Mijn broer Hamid volgt als eerst 24 jaar oud, daarna komt Marouan 22 jaar & daarna komt Yassine 20 jaar oud, & dan volgt mijn kleine broertje Souffiane, zonder hem is het huis heel rustig, een drukke kind dus. En ik als enigste meisje, het heeft soms voordelen maar ook nadelen. Rustig schoof iedereen aan de tafel en begon te eten. Na het eten maakte ik alles schoon en liep naar me kamer. Eindelijk rust, ik kon wel heel de dag in me kamer zitten, ik vertrouwde alleen me kamer verder niemand, nee niemand. “vriendinnen” bestaan niet, ze komen en gaan. En achter je zijn het net slangen, giftige slangen.

07-05-2012, 21:23


MOoi begin UP!

07-05-2012, 21:24
Kan je nog een vervolg schrijven je bent toch online ?

07-05-2012, 22:21
Omgg,, In een woord : Geweldiig
Zeker doorgaan & Niet stoppen !!
XX-NieuweFannetjee !

07-05-2012, 22:26
welkomm, ik kan nu geen vervolg typen, zit op ds en hierop is het irritant om te typen

07-05-2012, 23:03
Upp, mashaAllah x

08-05-2012, 12:31

Citaat door xjuweettoch:
Ma sha Allah, i want more!

Eén opmerking ; Je schrijft stelen in plaats van stellen
[/FONT]
[FONT=Georgia]Oh, ja ik zie het, bedankt voor het te zegen. :kusje:

08-05-2012, 17:10
2.[/FONT]

Citaat:
[FONT="Book Antiqua"]I still cry sometimes when I remember you
I still cry sometimes when I hear your name
I said goodbye and I know you're alright now
But when the leaves start falling down I still cry

I still cry sometimes when I remember you
I still cry sometimes when I hear your name
I said goodbye and I know you're alright now
But when the leaves start falling down I still cry
But when the leaves start falling down I still cry

Met oordopjes in me oren zong ik mee. Ik mis je, ik wil je bij me hebben. Ik voel een traan prikken, nee niet nu. Waarom moet alles fout gaan als je denkt dat het net goed is?
Waarom moeten de mensen die je lief hebt je verlaten ? Waarom, vertel me waarom ? Oh Allaah Subhana Wa Ta3la waarom ? Was dit het lot ? Was dit El Mektab ?Zoveel vragen.
Ik sta alleen op deze wereld, niemand kan me begrijpen, nee niemand. Ik sta er alleen voor, helemaal alleen. Rustig liep ik over de straten, helemaal alleen in het donker. Onder weg naar huis, nog een paar straten en ik was gearriveerd. Niemand was op de straat te bekennen, niemand. Maar toch klopte er iets niet, ik had een hele rare gevoel, een bange gevoel. Bang keek ik met een snelle blik naar achter, ik zag een schim snel achter de boom schuilen. Met trillende benen ren ik door de straten. Bismillah Rahmani Raheem fluisterde ik me zelf toe. Ik voel iemand achter me hijgen, ik ren nog sneller, ruw veeg ik me tranen weg, en probeer sneller te rennen, ik kon het niet meer, ik ben kapot. Ik hoor z’n voetstappen steeeds duidelijker. Hij heeft me gepakt, hij zet z’n hand voor me mond zodat ik niet kan schreeuwen. Tranen stomen nu als waterval naar beneden, ik probeer me los te rukken, maar niks hielp. Ya Allaah sta naast mij, Ya Allaah. Hij brengt me naar een steegje. En slaat me in elkaar. In me buik, op me gezicht, overal. Ya Rabbi, waar ben ik in beland ? De pijn lijkt niet te stoppen, hij slaat me steeds harder en harden. Ik voel overal bloed, overal op alle plekken. Ik kan het niet meer, ik wil rust, gewoon rust. Rust voor altijd, ik voel me ogen steeds zwaarder en zwaarder worden, ik kon niet meer. Ik heb geen kracht meer. Alles is weg, ik zie alles bewegen, ik kijk hem nog 1 keer aan. Hij, hij ! Hoe kon hij ? Hoe, wat ? Waarom ? Het leek alsof alle zuurstof uit me lucht werd weggezogen. Hij kijkt me met een sluw lachje aan. Ya Rabbi, dit kon niet waar zijn ! Hij ? Mijn hoofd voelt steeds zwaarder en zwaarder, voor ik het weet ben ik weg van deze wereld, helemaal weg.