Bekijk volle/desktop versie : Vrouw met een strafblad.. Exit?????????



05-05-2012, 20:28
Ik had op mijn 19de gevochten met een meisje, het was totaal niet mijn schuld en hierdoor heb ik wel mooi een taakstraf gekregen. Jongens is dit een afknapper, zouden jullie iets beginnen met een meisje dat een strafblad heeft?

05-05-2012, 20:32



Citaat door miss_sabrina:
Ik had op mijn 19de gevochten met een meisje, het was totaal niet mijn schuld en hierdoor heb ik wel mooi een taakstraf gekregen. Jongens is dit een afknapper, zouden jullie iets beginnen met een meisje dat een strafblad heeft?
Hoe moet een man weten dat zijn aanstaande een strafblad heeft... laat hij haar screenen?
Het hangt een beetje af wat het is, vechtpartij kan iedereen overkomen, maakt het niet goed, maar het kan. Moment dat het echt een opzetsmisdrijf is geweest dan houdt het inderdaad op.

05-05-2012, 20:34

Citaat door ApexPredator:
Prutser.
Over prutsers gesproken, ik zal je op weg helpen.
Een forum is er voor discussie, dit doe je niet door enkele woorden te roepen, maar door argumenten het liefst met onderbouwing te gebruiken.

05-05-2012, 20:34

Citaat door miss_sabrina:
Ik had op mijn 19de gevochten met een meisje, het was totaal niet mijn schuld en hierdoor heb ik wel mooi een taakstraf gekregen. Jongens is dit een afknapper, zouden jullie iets beginnen met een meisje dat een strafblad heeft?
Dacht dat je met wat ergers kwam lol, nee is niet echt een probleem.

05-05-2012, 20:38



Citaat door ApexPredator:
Jij houdt er ook wel van om te stoeien in bed he, vies mannetje.
Busted.

05-05-2012, 20:42

Citaat door Petrus:
Over prutsers gesproken, ik zal je op weg helpen.
Een forum is er voor discussie, dit doe je niet door enkele woorden te roepen, maar door argumenten het liefst met onderbouwing te gebruiken.


@ Apexgeval.. Hou gewoon op joh je weet niet eens waar je het over hebt!! dat je niet moe wordt van jezelf...

05-05-2012, 20:43

Citaat door Jibrael:


Busted.
jij ook met je plaatjes!

05-05-2012, 20:45

Citaat door miss_sabrina:
Ik had op mijn 19de gevochten met een meisje, het was totaal niet mijn schuld en hierdoor heb ik wel mooi een taakstraf gekregen. Jongens is dit een afknapper, zouden jullie iets beginnen met een meisje dat een strafblad heeft?
Volgens mij krijg je toch geen strafblad als je een taakstraf gedaan hebt.
Maar mocht je het wel hebben, wees niet gerust, na 5 jaar ben je het kwijt.

05-05-2012, 21:18
Als het echt niet aan jouw lag waarom niet

05-05-2012, 21:39
Laats ging ik een vog (verklaring omrent gedrag) aanvragen die tering mensen zeggen dat ik daar geen recht op heb ik vind het onterecht maar ja je kan niks beginnen tegen de nederlandse overheid!
je doet 1 klein verkeerd dingetje en ze behandelen je als een moordenaar?
maar meid maak je niet druk die strafblad verdwijnt wel na een paar jaar dus dat komt wel goed maar je dna die bewaren ze wel volgens mij voor 20 jaar ofzo?
een strafblad verdwijnt maar het verleden blijft !

05-05-2012, 21:45
Lol. Vechtende wijven kunnen gelijk ophoepelen.