Bekijk volle/desktop versie : Ik was vroeger verliefd op hem



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-05-2012, 20:14
[video=youtube;-_pTeDz4Zpk]http://www.youtube.com/watch?v=-_pTeDz4Zpk[/video]
Ja op die Ken. Lelijkerd.

04-05-2012, 20:17


ieuww!!!

ik was vroeger verliefd op Leo Dicaprio, Paul Walker, een lid van de jongensband Five...(die had ook blauwe ogen) ik was daar echt gek op maar nu....nee nee!!

04-05-2012, 20:20
Echt he, . Ik was vroeger verliefd op Scott van 5ive, Leonardo DiCaprio en Nick Carter. Ik was helemaaal weg van Nick Carter! En iemand van backstreet boys. Ohja en een zanger die dat liedje zong van princess california, ik droomde zelfs van hem!!

04-05-2012, 20:22

Citaat door _Soumia:
Echt he, . Ik was vroeger verliefd op Scott van 5ive, Leonardo DiCaprio en Nick Carter. Ik was helemaaal weg van Nick Carter! En iemand van backstreet boys. Ohja en een zanger die dat liedje zong van princess california, ik droomde zelfs van hem!!
haha wie is de zanger van princess california? bedoel je niet miss california?

Heel raar, ik ''viel'' alleen maar op blond en lichte ogen...Maar nu juist helemaal niet.... kan je smaak in de loop der jaren veranderen?

04-05-2012, 20:24


Ik was nog schandaliger...

Peter André en Aaron Carter, ja die baby ja we waren even oud toen dat liedje van I love candy uitkwam en op een leeftijdsgenootje maak je meer kans

Een volwassene die gevoelens heeft voor een kind noemen we een pedo, wat is een kind die gevoelens heeft voor volwassenen?

04-05-2012, 20:26

Citaat door diamond_princes:
haha wie is de zanger van princess california? bedoel je niet miss california?

Heel raar, ik ''viel'' alleen maar op blond en lichte ogen...Maar nu jij helemaal niet.... kan je smaak in de loop der jaren veranderen?
Juist!! Miss california, Dante Thomas. En die gast van Scarie Movie, Richard Laughlain Munro.


Ja echt wel!! Maar sommige blijven.

04-05-2012, 20:26

Citaat door Julia-ailuJ:
Ik was nog schandaliger...

Peter André en Aaron Carter, ja die baby ja we waren even oud toen dat liedje van I love candy uitkwam en op een leeftijdsgenootje maak je meer kans

Een volwassene die gevoelens heeft voor een kind noemen we een pedo, wat is een kind die gevoelens heeft voor volwassenen?
ehm een puber die niet met haar hormonen om kan gaan?

04-05-2012, 20:27

Citaat door _Soumia:
Juist!! Miss california, Dante Thomas. En die gast van Scarie Movie, Richard Laughlain Munro.


Ja echt wel!! Maar sommige blijven.
dante thomas valt nog wel mee hoor, hij heeft be3da bruine haren en donkere ogen...die andere zijn allemaal blondjes....

die andere blijven knapperds wil je zeggen?

04-05-2012, 20:29

Citaat door Julia-ailuJ:
Ik was nog schandaliger...

Peter André en Aaron Carter, ja die baby ja we waren even oud toen dat liedje van I love candy uitkwam en op een leeftijdsgenootje maak je meer kans

Een volwassene die gevoelens heeft voor een kind noemen we een pedo, wat is een kind die gevoelens heeft voor volwassenen?
Peter andre. Hij heeft wel wat schattigs.

Ik ken nog wat schandaligers. Namelijk, ik die op 17 jarige leeftijd verliefd was op een 13-jarige. Echt erg ieuwl, maar het was gewoon een knappe gozer! Ok, niemand weet dit lol.

04-05-2012, 20:31

Citaat door diamond_princes:
dante thomas valt nog wel mee hoor, hij heeft be3da bruine haren en donkere ogen...die andere zijn allemaal blondjes....

die andere blijven knapperds wil je zeggen?
Geloof me diamond, ik heb een lijstje van hier tot aan tokyo op wie ik vroeger he-le-maal in de wolken was.

Sommige waren al lelijk en nu al helemaal.

04-05-2012, 20:32
Nick Lachey, ik was toendertijd stinkjaloers op Jessica. Ik vind hem nu echt een engerd plús hij is homo. Kots.

04-05-2012, 20:33

Citaat door diamond_princes:
ehm een puber die niet met haar hormonen om kan gaan?

04-05-2012, 20:33



Citaat door _Soumia:
Geloof me diamond, ik heb een lijstje van hier tot aan tokyo op wie ik vroeger he-le-maal in de wolken was.

Sommige waren al lelijk en nu al helemaal.
Ik heb ze ook, maar ken ze niet allemaal uit me hoofd...Let's call it puppylove!

ja maar dacht je toen niet aan...


Welke 13 jarige bedoel je dan eigenlijk? de Justin Bieber van de jaren 90 wella?

04-05-2012, 20:34
Ik was verliefd op gert van samson en gert

04-05-2012, 20:34

Citaat door _Soumia:
Nick Lachey, ik was toendertijd stinkjaloers op Jessica. Ik vind hem nu echt een engerd plús hij is homo. Kots.
Is Nick homo? Die van 98 degrees toch? Ik vond hem ook zo knap toen hij nog met Jessica was

Oja, Ricky Martin vond ik ook en toen weer die klap in m'n gezicht dat ie gay is

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6