Bekijk volle/desktop versie : Investering in Marokko



04-05-2012, 18:33
De beste investering nu is het kopen van een stuk grond in Marokko. Je koopt het nu en verkoopt het later voor het dubbele!

Een goede kennis van mij is makelaar in Nador en kent alle hoeken en gaten. Zoek je een stuk grond of een vakantiehuis, bel op 00212 661550226. Hij kan je vertellen wat er zoal te kopen valt en voor hoeveel. Ook kan hij de volledige bouw van een huis op zich nemen zonder dat je ernaar hoeft om te kijken.

Mijn huis is aan het opstijgen en de prijs is nu al verdubbeld!

04-05-2012, 20:43


What goes up must come down!

04-05-2012, 22:03
Als je de bouw van je huis in marokko aan een makelaar overlaat ben je echt een ezel. Of je moet een huis van een paar miljoen euro bouwen, dan maakt geld letterlijk niks uit.

05-05-2012, 10:38
Wat vraag hij zelf?

06-05-2012, 19:57



Citaat door Sukkell:
Als je de bouw van je huis in marokko aan een makelaar overlaat ben je echt een ezel. Of je moet een huis van een paar miljoen euro bouwen, dan maakt geld letterlijk niks uit.
Hoezo? Voor mij is het goed te doen. Ik hoef alleen aan te geven hoe ik het wil.. Hij zorgt voor de papieren, de bouwvakkers, toezicht houden, zodat het niet verkeerd gaat. Natuurlijk moet je hem wel vertrouwen en dat doe ik. Hij heeft ook voor mijn ouders en schoonouders hun huis gebouwd.