Bekijk volle/desktop versie : Bezwaarschrift rijden zonder rijbewijs



04-05-2012, 11:36
Lieve mensen,

Iemand had in Maart stiekem mijn auto gepakt en ging er mee rijden..
Ik had het niet door.. oo een gegeven moment stond een buurmeisje voor me deur met de autosleutel
en zei ja je ......heeft gegeven hij is ontsnapt van de politie. Ze hebben hem niet te pakken gehad.
De auto stond midden op de weg dus mn vader is er naar toe gegaan en zei dat is mijn auto.. ik heb sleutel gevonden in de tuin dus iemand heeft gepakt zonder dat we het door hadden.. Mijn vader praat gebrekkig nederlands en zei zo van ja misschien is het mn zoontje wel ik weet het niet! (mn broertje is best bekend bij de politie). Nou hij moest zich melden bij de politie en hij ontkende dat hij er wat mee te maken had en mocht weer naar huis..

En nu 2 maanden later krijgen we een boete thuis gestuurd dat hij zonder rijbewijs aan het rijden was..
Kunnen we in bezwaar?

Groetjes

04-05-2012, 12:19


niemand?

04-05-2012, 17:07
Natuurlijk, denk ik dan. Als niemand hem heeft zien rijden, niemand dat gezegd heeft, ook hijzelf niet, hoe komen die agenten er dan bij om hem een boete te geven? Gewoon een bezwaarschrift dus. Ze kunnen geen boete geven op basis van vermoedens.

Of sturen ze wel eens een boete van vorige week heeft iemand te hard gereden, we weten niet wie het was, maar misschien was u het wel, dus graag 100 euro boete betalen. Kan toch niet :-S...................