Bekijk volle/desktop versie : Woningnet..



04-05-2012, 00:05
Dag dames,

Ik had even een vraagje. Ik zou me graag willen inschrijven bij woningnet voor regio Utrecht.

Nu zag ik alleen staan dat je over binding moet beschikken met regio Utrecht. Zoals 3 jaar onafgebroken wonend in een van de gemeentes van provincie Utrecht. En zo nog vele andere punten zoals: zelfstandig ondernemer binnen een van de gemeentes van provincie Utrecht. Etc.

Nou heb ik mezelf in geen één punt van hen kunnen vinden, dit omdat ik gewoonweg geen binding beschik met regio Utrecht. Maar ik vroeg me dan af, hoe dat dan zit? Mag ik dan als iemand dat nooit in regio Utrecht gewoond heeft, momenteel werk of studeer in regio utrecht of noem maar op me dan niet inschrijven voor die regio? Of zeg ik nu gewoonweg wat stoms.

Nouja, ik kan ze uiteraard bellen en vragen naar meer info. Maar ik dacht ik probeer het eens eerst even via deze weg. Misschien dat iemand mij op dit gebied wat wijzer kan maken Insha Allah.

In iedergeval alvast bedankt!!

04-05-2012, 14:33


Kijken kijken maar niet kunnen reageren..

04-05-2012, 14:37
Dat is toch bullshit, waarom zou je je niet kunnen inschrijven bij een andere gemeente? Dat kan gewoon hoor. Alleen met urgentie en dat soort dingen moet je binding hebben. Tenminste dat is wat ik er van weet..

04-05-2012, 14:38
Ik zou zeggen bel ze op en vraag het gewoon. Dan weet je het meteen zeker. Hier krijg je toch vage antwoorden..