Bekijk volle/desktop versie : Burgemeester Amsterdam disst Ajax fans Haha



Pagina's : [1] 2 3

03-05-2012, 20:53
Bij de Amsterdam ArenA waren er volgens de gemeente van Amsterdam om 19.00 uur al meer dan 45.000 fans bijeen voor de huldiging van kersvers landskampioen Ajax. Het programma begon om 17.00 uur, maar in de loop van de middag waren er al duizenden supporters bij de thuishaven.

De selectie van Ajax verscheen tegen 19.30 uur op het podium. Burgemeester Eberhard van der Laan feliciteerde de spelers en werd uitgefloten. Van der Laan zei dat het gewoon is dat de burgemeester bij een huldiging wordt uitgejoeld: "Maar ik had al een seizoenskaart toen jullie nog in je pyjama naar Sesamstraat keken."

Het feest is niet op het Museumplein omdat het daar vorig jaar uit de hand liep. Na de huldiging ontstonden vechtpartijen en werden vernielingen aangericht. Om een herhaling van vorig jaar te voorkomen, is het feest naar een groot grasveld bij de Amsterdam ArenA verplaatst.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164561


03-05-2012, 20:56


Joooooooooooduuuhhhhhh Joooooooooooduuuuuuuuuhhhhhh [/B]

03-05-2012, 20:59
Die zag ik hhhhhhhh , iedereen fluiten toen zei die.... Maar ik had al een seizoenskaart toen jullie nog in je pyjama naar Sesamstraat keken

03-05-2012, 21:01
Iedereen die Ajax support heeft rake klappen nodig.

03-05-2012, 21:18



Citaat door RealBlood:
Iedereen die Ajax support heeft rake klappen nodig.


Wat houdt je nog tegen? of is het slechts grootspraak? er waren immers genoeg ajacieden in de stad.

03-05-2012, 21:19

Citaat door RealBlood:
Iedereen die Ajax support heeft rake klappen nodig.
waarom ?

Is hetzelfde als madrid supporten.

03-05-2012, 21:20

Citaat door Jeblie:
Wat houdt je nog tegen? of is het slechts grootspraak? er waren immers genoeg ajacieden in de stad.

03-05-2012, 21:23

Citaat door RealBlood:
Iedereen die Ajax support heeft rake klappen nodig.
Welkom bro ik wacht

03-05-2012, 21:23

Citaat door Jeblie:
Wat houdt je nog tegen? of is het slechts grootspraak? er waren immers genoeg ajacieden in de stad.
Was vandaag niet in Amsterdam nee, ik woon er immers niet. Maar als ik ooit een Marokkaan tegenkom die voor Ajax is, kan ie zich opmaken voor een paar rake stoten.

Citaat door Taarabt:
waarom ?

Is hetzelfde als madrid supporten.
In het Bernabéu wordt niet met Israelvlaggen gezwaaid van 5 vierkante meter, en jodenliedjes gezongen. Ga maar weer janken dat Peres eens langs geweest is. Is totaal niet te vergelijken met Ajax. Echter blijft Real een club van de kufaar, daar niet van.

03-05-2012, 21:25

Citaat door smartie4:
Welkom bro ik wacht
pm je nr, ik breek je nek a tering jood

03-05-2012, 21:29

Citaat door clichy_Riffie:
pm je nr, ik breek je nek a tering jood
Ik heb geen mobieltje heb alleen ipad bro jij breekt mijn nek

hou ik je aan

03-05-2012, 21:29

Citaat door RealBlood:
Was vandaag niet in Amsterdam nee, ik woon er immers niet. Maar als ik ooit een Marokkaan tegenkom die voor Ajax is, kan ie zich opmaken voor een paar rake stoten.
In het Bernabéu wordt niet met Israelvlaggen gezwaaid van 5 vierkante meter, en jodenliedjes gezongen. Ga maar weer janken dat Peres eens langs geweest is. Is totaal niet te vergelijken met Ajax. Echter blijft Real een club van de kufaar, daar niet van.


overal lopen ze in Ajaxshirts, zelfs in Rotterdam! maar je grootspraak is zoals Gerard Joling zou zeggen ''om te giiiiiiieeeerrrennnnnnnnnnnnn''

03-05-2012, 21:29



Citaat door clichy_Riffie:
pm je nr, ik breek je nek a tering jood
En nog even dit

CAMPEONEE CAMPEONEEEE

met je je breekt me nek ro7 atba3ed vriend

03-05-2012, 21:30

Citaat door smartie4:
Ik heb geen mobieltje heb alleen ipad bro jij breekt mijn nek

hou ik je aan
Ik breek je nek net als jou joodse broeders mijn moslim broeders vermoorden vieze tering jew

03-05-2012, 21:31

Citaat door clichy_Riffie:
Ik breek je nek net als jou joodse broeders onze moslim broerder vermoorden
joodse broeders heb ik niet jochie niet haten vriend niet haten

ooit komen we elkaar tegen inshallah

Pagina's : [1] 2 3