Bekijk volle/desktop versie : Mannen en schoonmaken.



Pagina's : [1] 2 3

03-05-2012, 19:03
Wiens man kan heel goed schoonmaken, en helpen jullie ook mee met het huishouden.
en wat vinden jullie daarvan?

De mijna staat alleen maar in de weg .
Laatst had hij het huis 2 dagen voor hem alleen. Ik kwam thuis en trof hier een dierentuin aan.
Sokken hier en daar, theedoek in de slaapkamer, deuren van de keukenkasten stonden wagenwijd open.
Licht vergeten uit te doen. Keuken was niet om aan te zien. Bijna al mijn bestek lah op de aanrecht.
Wat ik zo grappig vond, is dat hij eten schepte met een koffielepel, terwijl er zat lepels liggen in verschillende maten.
Hij had ook thee gemaakt zag ik, en waarnee heeft meneer lopen roeren? met een vork
Hij bied mij vaak aan om mee te helpen met de huishouding. ik heb alles gezien
Ik zeg hem dan heel lief: ga maar lekker chillen, ik doe het wel"
Ik weet wat mij te wachten staat als ik hem laat.Dubbelwerk

03-05-2012, 19:08


Ja me broer(tjes) zijn ook zo.

Ik doe dan ook gewoon alles, beter dan dat ze iets gaan doen.

03-05-2012, 19:08
waar ben jij dan voor als hij het huishouden van je over neemt

jij bent zeker ook zo een nijlpaard die liever lui dan moe is en het liefst de hele dag op de bank hangt

03-05-2012, 19:10

Citaat door tante_sjaak:
waar ben jij dan voor als hij het huishouden van je over neemt

jij bent zeker ook zo een nijlpaard die liever lui dan moe is en het liefst de hele dag op de bank hangt
Yeh rare opmerking... Heb je haar bericht uberhaupt gelezen?

03-05-2012, 19:12



Citaat door Al-mas:
Yeh rare opmerking... Heb je haar bericht uberhaupt gelezen?


moet jij geen luiers gaan verschonen

03-05-2012, 19:13

Citaat door tante_sjaak:
waar ben jij dan voor als hij het huishouden van je over neemt

jij bent zeker ook zo een nijlpaard die liever lui dan moe is en het liefst de hele dag op de bank hangt


tuurlijk niet. Ik volg geen series op marokaanse schotel, ik ben heel actief en schoon.
Mij zie je echt niet als een luilak hele dag op de bank liggen en volpropen met alles en nog wat.
Ik heb juist een hekel aan zulke vrouwen.
Nee, meneer wil aardig doen. en bied me soms aan om af te drogen of te stofzuigen. That;s it.
Ik heb hem nooit gezegd, jij gaat het huishouden doen.
Daar ben ik voor

03-05-2012, 19:14
De mijne helpt wel mee, als hij eerder dan mij thuis is en hij ziet dat er bijv. afgewassen of opgeruimd moet worden, dan doet hij dat.

03-05-2012, 19:14
Hij helpt met alles, alleen 2 ding dat hij echt niet doet. Kleren op de balkon ophangen/opruimen en stofzuigen.
Dweilen dat doet hij dan weer wel.

03-05-2012, 19:15

Citaat door mele3youn:
Wiens man kan heel goed schoonmaken, en helpen jullie ook mee met het huishouden.
en wat vinden jullie daarvan?

De mijna staat alleen maar in de weg .
Laatst had hij het huis 2 dagen voor hem alleen. Ik kwam thuis en trof hier een dierentuin aan.
Sokken hier en daar, theedoek in de slaapkamer, deuren van de keukenkasten stonden wagenwijd open.
Licht vergeten uit te doen. Keuken was niet om aan te zien. Bijna al mijn bestek lah op de aanrecht.
Wat ik zo grappig vond, is dat hij eten schepte met een koffielepel, terwijl er zat lepels liggen in verschillende maten.
Hij had ook thee gemaakt zag ik, en waarnee heeft meneer lopen roeren? met een vork
Hij bied mij vaak aan om mee te helpen met de huishouding. ik heb alles gezien
Ik zeg hem dan heel lief: ga maar lekker chillen, ik doe het wel"
Ik weet wat mij te wachten staat als ik hem laat.Dubbelwerk
dit komt mij bekend voor hahah dus ik doe liever alles zelf anders is het een ramp

03-05-2012, 19:15
Oh daar gaan we weer met haters.

Mijn man kan juist heel goed schoonmaken, hij is pietje precies, als hij stofzuigd dan doet hij alle gaten en hoeken.
ik werk parttime dus ik doe het huishouden en vindt het niet een erg

hij laat niks slingeren , ruimt altijd achter zich en zet zijn borden en glazen netjes in de vaatwasser en zijn kleren idem.

03-05-2012, 19:15
Mijn man heeft wat dat betreft 2 kanten, hij kan heel erg lui zijn en er een zooitje van maken. Meer in de vorm van dingen laten liggen, opstapelen, vooral papierwerk, hobby dingetjes...

Maar anderzijds kan hij supergoed schoonmaken, maar dan ook echt dat het blinkt. Hij is wel zo iemand die je het moet vragen. De wat zwaardere schoonmaakwerk waar je kracht voor moet zetten doet hij sowieso, bijvoorbeeld grote schoonmaak van de oven. Dus ik mag niet klagen

03-05-2012, 19:16

Citaat door mele3youn:


tuurlijk niet. Ik volg geen series op marokaanse schotel, ik ben heel actief en schoon.
Mij zie je echt niet als een luilak hele dag op de bank liggen en volpropen met alles en nog wat.
Ik heb juist een hekel aan zulke vrouwen.
Nee, meneer wil aardig doen. en bied me soms aan om af te drogen of te stofzuigen. That;s it.
Ik heb hem nooit gezegd, jij gaat het huishouden doen.
Daar ben ik voor


Ik vind dat wanneer een vrouw thuis zit en een man de hele dag buitenshuis zwoegt het huishouden de taak van de vrouw is.
Ik hoor zovaak huisvrouwtjes piepen dat hun mannen hen steentje niet bijdragen, dan denk ik vaak en jij dan???? wat doe jij dan de hele dag?????????????

03-05-2012, 19:17



Citaat door tante_sjaak:
moet jij geen luiers gaan verschonen
Ik lach je uit a sjaakie

Probeer iemand anders maar uit de tent te lokken pzzzzzzzt op jou!

03-05-2012, 19:18

Citaat door Amoura:
Oh daar gaan we weer met haters.

Mijn man kan juist heel goed schoonmaken, hij is pietje precies, als hij stofzuigd dan doet hij alle gaten en hoeken.
ik werk parttime dus ik doe het huishouden en vindt het niet een erg

hij laat niks slingeren , ruimt altijd achter zich en zet zijn borden en glazen netjes in de vaatwasser en zijn kleren idem.
Netjes!!!

03-05-2012, 19:20
Als je als vrouw werkt allez dan snap ik het, maar die dikkerds die de hele dag aan het snacken zijn moeten gewoon van de bank af en hun taken uitvoeren

baz yeh vrouwen djal aghir zaman

Pagina's : [1] 2 3