Bekijk volle/desktop versie : Studie Verzorgende IG. Wie gaat er hier ook deze studie volgen na de zomer?



03-05-2012, 18:47
Salaam Alaikoum,

Ik vroeg me af of er nog meer studenten zijn die na de zomer insch'allaah verzorgende IG gaan volgen?

Ik heb me net ingeschreven en ben nu al druk bezig met leerbaan vinden.


24-05-2012, 15:42


Salaam, ik doe de verkorte opleiding van verzorgende ig. Ik moet nog tot 18 juni 2013. Insallah heb ik hem gehaald. Ik kan je wel vertellen dat het pittig is. Verpleeg technische handelingen uitvoeren valt wel mee, maar werken volgens de compententies en beroepsprestaties en al die termen, het duurt wel een tijdje voordat je doorhebt hoe het allemaal werkt. Ook met je porfolio, je bpv begeleider en al die andere. feedback krijgen en er wat mee doen en dat allemaal op papier vast leggen. Maar uiteindelijk is het wel een vette opleiding en je kan overal werken vooral in de thuiszorg. En uiteindelijk hoef je ook niet hard te werken want jij maakt dan de zorgleefplannen, plan van aanpak, evaluaties en al die andere dingen. Snap je hem. Laat me weten hoe het verloopt. Peace samir

14-09-2012, 14:02
Hallo salaam, jou zou de opleiding verzorgende ig gaan doen, nou ben ik benieuwd hoe het gaat met jou en je opleiding. Of je nog ergens hulp nodig bij hebt. Afz. samir