Bekijk volle/desktop versie : See that girl? Thats me..



03-05-2012, 18:06

Dit werk is auteursrechtelijk beschermd.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar gemaakt worden in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch of door fotokopieën, opname, of op enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur
© 2012

[/FONT][/SIZE]


Citaat:
[SIZE=3][FONT=Arial Narrow]Soms heb ik het gevoel dat ik alleen op de wereld sta, ken je dat? Alsof niemand mij begrijpt, en niemand naar mij omkijkt. Een leegte van binnen je mist iets maar weet niet wat, dat gevoel heb ik. Huilend in slaapvallen, alsof de tranen mijn enige vriend zijn. Tja wie gaat er nog naar me omkijken? Als me eigen ouders dat niet doen, verwacht ik het al helemaal niet van anderen. Ik ga niet zeggen dat ik niks krijg, maar ik kom wel wat te kort. Wil het gene voelen dat bijna elk kind voelt, dat je ouders van je houden, dat ook maar iemand van me houd. Ik voel me een soort foutje.. Maar ik heb hier niet voor gekozen, om als kleins af aan al een volwassene te zijn. Ik heb er niet voor gekozen om als een mislukkeling geboren te worden. Maar ik zal met de dag leven, het verleden achter me laten, en het leven zal ik nemen.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Arial Narrow]Ik schrok wakker van mijn nachtmerrie, ik zag haar weer.. Huilend liet ik me achterover vallen, ik wou dat ze niet meer tevoorschijn kwam in mijn dromen, want dan werden ze gelijk een nachtmerrie. Tranen stroomde naar beneden, ik snikte niet, nee ze kwamen uit het niets. Tranen van de grote scheur in mijn hart, maar ik moest me sterk houden ik kon me nu niet terug trekken! Ik stapte in mijn pantoffeltjes en liep naar de keuken om koffie te zetten. Eenmaal de koffie apparaat aangezet te hebben loop ik naar de douche, om me te wassen. Als ik in de spiegel kijk, dan walg ik van mezelf. Vele mensen gaven me complimenten om mijn uiterlijk, maar ik? Ik haat mezelf. Die fel blauwe ogen die ik van haar heb, en dan niet te vergeten mijn haar een hele bos krullen, die ik et liefst af wil knippen. Als ik naar mezelf kijk dan.. dan kijk ik naar haar, we zijn 2 druppels water.. ‘Je ben afschuwelijk, je lijkt op een heks, denk maar niet dat iemand je ooit wilt haha’ hoorde ik haar stemmetje door mijn hoofd gaan. Ik kwam in ademnood en gooide snel wat water in me gezicht. Ik wil dit niet meer.. niet weer.. Aub laat het stoppen.. en ik zakte naar beneden met me hoofd tussen me benen.

03-05-2012, 18:10


uuuuuuuuup je eeerste fan ga gauw verder

04-05-2012, 12:48
Verder gaan?