Bekijk volle/desktop versie : Beste Leden, kampen jullie ook vaak met dit probleem?



Pagina's : [1] 2

03-05-2012, 17:42



ik ben vandaag zo erg boos. echt niet normaal
Wa7ed Tabbounna op het werk.
Ze vraagt me iets. ik geef antwoord.
zegt ze: je moet naar de vraag luisteren. maar dan echt op zo een kut manier. ze is mijn baas niet.
ik keek haar echt zo aan ( ik dacht bassie oor erin en oor eruit).
zegt ze: weet je hoever de arts is.
zeg ik : nee.

later weer:
ja. ik zou deze 2 mensen doen.
ik zei: luister. ik krijg deze opdracht van de arts en die andere dingen je moest regelen heeft ze aan iemand anders gegeven. en voor de rest weet ik het ook niet en moet je de desbetreffende arts vragen.

maar weet je. ik zit niet in een bepaalde positie om kritiek te geven. of wat dan ook? snapt gij?
Daarnaast is het morgen haar laatste werk dag.
maar morgen ga ik. de hele tijd. IK WEET HET NIET ZEGGEN! IK WEET HET NIET , IK WEET HET NIET!
dat zij het zich maar mooi zelf uitzoekt. vieze vuile tabouna en ik bedoel het ook nog goed ook nog!

maar je kunt niemand slaan op het werk? en ik wil zo professioneel mogelijk blijven. niet alleen in mijn houding maar ook in mijn spraak.!
dus ik keek ook weg. maar volgens mij zag ze ook echt aan me dat ze niet verder moest pushen!

[video]http://www.clipartguide.com/_named_clipart_images/0511-0811-0415-3734_Cartoon_of_a_Red_Faced_Angry_Man_clipart_imag e.jpg[/video]

03-05-2012, 17:44


@TS

Je hebt mijn raket gestolen!!!

03-05-2012, 17:49

Citaat door Murrie:
@TS

Je hebt mijn raket gestolen!!!
je moet hem dan ook snel in je bek stoppen. anders steel ik hem indd heel snel!

03-05-2012, 17:51

Citaat door basilicum:
je moet hem dan ook snel in je bek stoppen. anders steel ik hem indd heel snel!
Dan neem ik wel mijn 2e keus


03-05-2012, 17:54


Oeefff, wat een taalgebruik bassie

03-05-2012, 17:54

Citaat door basilicum:



ik ben vandaag zo erg boos. echt niet normaal
Wa7ed Tabbounna op het werk.
Ze vraagt me iets. ik geef antwoord.
zegt ze: je moet naar de vraag luisteren. maar dan echt op zo een kut manier. ze is mijn baas niet.
ik keek haar echt zo aan ( ik dacht bassie oor erin en oor eruit).
zegt ze: weet je hoever de arts is.
zeg ik : nee.

later weer:
ja. ik zou deze 2 mensen doen.
ik zei: luister. ik krijg deze opdracht van de arts en die andere dingen je moest regelen heeft ze aan iemand anders gegeven. en voor de rest weet ik het ook niet en moet je de desbetreffende arts vragen.

maar weet je. ik zit niet in een bepaalde positie om kritiek te geven. of wat dan ook? snapt gij?
Daarnaast is het morgen haar laatste werk dag.
maar morgen ga ik. de hele tijd. IK WEET HET NIET ZEGGEN! IK WEET HET NIET , IK WEET HET NIET!
dat zij het zich maar mooi zelf uitzoekt. vieze vuile tabouna en ik bedoel het ook nog goed ook nog!

maar je kunt niemand slaan op het werk? en ik wil zo professioneel mogelijk blijven. niet alleen in mijn houding maar ook in mijn spraak.!
dus ik keek ook weg. maar volgens mij zag ze ook echt aan me dat ze niet verder moest pushen!

[video]http://www.clipartguide.com/_named_clipart_images/0511-0811-0415-3734_Cartoon_of_a_Red_Faced_Angry_Man_clipart_imag e.jpg[/video]
Sletjes gedrag komt vaak voor op de werkvloer.....

Maar ik kom je helemaal kapot nauken.....

03-05-2012, 17:56
Sharpen...




nu weet ik wie jij bent

03-05-2012, 17:57

Citaat door hayatteke:
Oeefff, wat een taalgebruik bassie
pardon hayatteke. maar ik ben echt aan het einde van mijn Latijn! ik ben het zat!
ze stak me echt de keel uit!

03-05-2012, 17:57

Citaat door Mariachi2:
Sharpen...




nu weet ik wie jij bent
who tha fuck is sharpen?

03-05-2012, 17:58

Citaat door basilicum:
pardon hayatteke. maar ik ben echt aan het einde van mijn Latijn! ik ben het zat!
ze stak me echt de keel uit!
Je kunt haar makkelijk gek maken, wij Marokkanen zijn daar de beste in. Gewoon negeren en heel lief glimlachen, ze gaat gek worden.

03-05-2012, 17:58
Hoe weet je dat ik met Sharpen een persoon bedoelde

03-05-2012, 17:59

Citaat door Murrie:
Dan neem ik wel mijn 2e keus

oei. u make an offer i can;t refuse heerlijk is die ook. ik probeer met mijn tanden eerst het water ijs te breken en snel te slurpen en dan gauw de room af te likken

03-05-2012, 17:59



Citaat door Mariachi2:
Hoe weet je dat ik met Sharpen een persoon bedoelde
wat betekent sharpen be3da?

03-05-2012, 18:00

Citaat door basilicum:
oei. u make an offer i can;t refuse heerlijk is die ook. ik probeer met mijn tanden eerst het water ijs te breken en snel te slurpen en dan gauw de room af te likken
Een Split moet je lekker in bijten.

03-05-2012, 18:01

Citaat door hayatteke:
Je kunt haar makkelijk gek maken, wij Marokkanen zijn daar de beste in. Gewoon negeren en heel lief glimlachen, ze gaat gek worden.
DAT HEB IK OOK GEDAAN HAYATTEKKE. ik heb op mijn tong., mijn wangen gebeten.
ik wou bijna dit tegen haar zeggen: WIL JE MIJ NIET OP DEZE MANIER BEJEGENEN. WANT DIT PIK IK NIET EN IK VIND HET NIET FIJN! EN DE VOLGENDE KEER HOEF JE ME NIETS TE VRAGEN DOOS/ maar dat heb ik op het nippertje ingeslikt!

Pagina's : [1] 2