Bekijk volle/desktop versie : Studie Anderhalve week ziekmelden op stage? Kan je dat maken?



03-05-2012, 13:37
Als je stage best steng is. Of is ziek gewoon ziek ( wil op vakantie)

03-05-2012, 14:45


Bij mn stage van de 5 maanden was ik totaal een maand 'ziek'

zolang school niks erover weet is het goed

03-05-2012, 18:16
Niet doen als ze er achter komen :O

04-05-2012, 14:04
maar kan je dat gewoon doen , hebben ze hert recht om te checken of is ziek ziek

04-05-2012, 17:03


Als het nou je vaste baan was dan zouden we nog denken oké heb genade, maar als het fucking stage dreb telefon mevrouw ik ben ziek Punt. Geniet van je vakantieeeeee

04-05-2012, 19:42

Citaat door Bettiga:
maar kan je dat gewoon doen , hebben ze hert recht om te checken of is ziek ziek
Ik heb mezelf één keer twee weken ziek gemeld. In het begin was ik wel ziek, maar daarna had gewoon in in vakantie:P. Ik kwam er zelf mee weg, omdat ik me daarvoor nooit ziek had gemeld en, omdat ik één keer doodziek op stage aanwezig was. Als je nooit eerder ziek bent geweest en je bent een harde werker, dan kan je ermee weg komen. Ik zou dan wel eerst wat onderzoek doen. Als je stage loopt in de stad waar je woont, dan is de kans groter dat je iemand van je stage buiten tegenkomt en dat je betrapt wordt. wees op de hoogte van welke mensen van stage in jouw omgeving wonen en vermijd die plekken.
Daarnaast moet je een verhaal hebben over wat er nu precies aan de hand was. Bij mij was het zo dat ik een week lang heel erg moe was en ik kon niet eens een paar meter lopen, zonder dood moe te zijn. Ik heb meerdere malen bloed laten prikken en daar kwam niets uit. Ik zou zeggen pak mijn verhaal en ze zullen er nooit achter komen.
De laatste tip is vertel aan niemand dat je niet echt ziek was. Anders kunnen ze er via andere achter komen. Dit is misschien wat vergezocht, maar je weet nooit wie, wie kent.