Bekijk volle/desktop versie : Is er iemand die bij RDW werkt..Dringend!!



03-05-2012, 13:13
Mijn auto is op koninginnedag vernield door een vrachtauto met groter aanhanger. De dader is doorgereden. Gelukkig hebben getuigen het kenteken genoteerd, Alleen krijg ik van de rechtsbijstand te horen het heel lastig is om de dader te achterhalen.

Kan iemand mij aub helpen. Het liesft iemand die bij RDW of ANWB, Politie werkt...



Alvast bedankt!

Grt

03-05-2012, 17:11



Citaat door Laminaatlegger:
Mijn auto is op koninginnedag vernield door een vrachtauto met groter aanhanger. De dader is doorgereden. Gelukkig hebben getuigen het kenteken genoteerd, Alleen krijg ik van de rechtsbijstand te horen het heel lastig is om de dader te achterhalen.

Kan iemand mij aub helpen. Het liesft iemand die bij RDW of ANWB, Politie werkt...



Alvast bedankt!

Grt



waarom zou het lastig zijn als je een kenteken hebt? rechtsbijstand kan zelf de gegevens achterhalen.

03-05-2012, 20:14
Jouw rechtsbijstand zou dit in principe gewoon voor jou moeten regelen, of het nou lastig is of niet. Daarnaast kun je ook aankloppen bij het waarborgfonds. Die vergoedt schade wanneer iemand is doorgereden.

03-05-2012, 20:18
Ehm.. heb net ff op de site van het Waarborgfonds gekeken en die verwijzen in principe weer naar jouw rechtsbijstandverzekering:

"Heeft u een rechtsbijstandverzekering?
Neem contact op met uw verzekeraar. Zij bekijken of uw claim bij het Waarborgfonds kan worden ingediend en als dat inderdaad mogelijk is, nemen zij met ons contact op. Zonodig schakelen zij een schade-expert in."

Ik zou gewoon bij de rechtsbijstand weer aankloppen en hun duidelijk dat zij voor jou contact op moeten nemen met het waarborgfonds (daar zijn zij toe verplicht) om het verder af te handelen. Dat jij toevallig het kenteken hebt gezien is eigenlijk niet van belang (en zou ik als dat nog kan achterwege laten).

03-05-2012, 21:26



Citaat door Laminaatlegger:
Mijn auto is op koninginnedag vernield door een vrachtauto met groter aanhanger. De dader is doorgereden. Gelukkig hebben getuigen het kenteken genoteerd, Alleen krijg ik van de rechtsbijstand te horen het heel lastig is om de dader te achterhalen.

Kan iemand mij aub helpen. Het liesft iemand die bij RDW of ANWB, Politie werkt...



Alvast bedankt!

Grt
Jouw rechtsbijstandsverzekering kan een gerechtsdeurwaarder inschakelen,
die met een rechtshulpverzoek een aanvraag kan indienen bij de RDW voor het verstrekken van de n.a.w gegevens van het kenteken.

Als je de n.a.w. gegevens op een andere manier achterhaalt, kan hier een eventuele rechtzaak op kapot gaan. Omdat je gegevens hebt verkregen uit onrechtmatige bron. En gegevens uit onrechtmatige bron sluiten alle verdere bewijs mogelijkheden van die gegevens uit.

04-05-2012, 11:23

Citaat door tweetiee:
Jouw rechtsbijstandsverzekering kan een gerechtsdeurwaarder inschakelen,
die met een rechtshulpverzoek een aanvraag kan indienen bij de RDW voor het verstrekken van de n.a.w gegevens van het kenteken.

Als je de n.a.w. gegevens op een andere manier achterhaalt, kan hier een eventuele rechtzaak op kapot gaan. Omdat je gegevens hebt verkregen uit onrechtmatige bron. En gegevens uit onrechtmatige bron sluiten alle verdere bewijs mogelijkheden van die gegevens uit.
Wat is dit weer voor een wikipedia onzin. Gewoon aangifte doen bij de politie wegens doorrijden na een ongeval.

05-05-2012, 04:55

Citaat door Gerrie_Hassan:
Wat is dit weer voor een wikipedia onzin. Gewoon aangifte doen bij de politie wegens doorrijden na een ongeval.
juist

05-05-2012, 19:08
gewoon iemand die in crwam kan. Verzekeraars kunnen hier ook in. Kans is groter dat hier iemand aanwezig is die bij een verzekeraar werkt.

Ik zou gewoon aangifte doen bij de politie. Dan kan je met deze aangifte en 2 getuigen het formulier van waarborgfonds invullen en vangen

06-05-2012, 02:36
Ik zou gewoon aangifte doen Doorrijden na een aanrijding is een MISDRIJF en met de aangifte en getuigenverklaring die kenteken aansprakkelijk stellen.

06-05-2012, 10:50
Wat voor rechtsbijstand heb jij nou weer. Wil je weten wat voor kleur snor hij heeft voordat je m aansprakelijk kan zetten ofzo.

Ga aangifte doen ten eerste. Want pleegde een misdrijf door door te rijden.

Vervolgens aankaarten bij je verzekeringsbedrijf met t kenteken. Das genoeg.

06-05-2012, 18:40
rdw.nl kan je voertuiggegevens inzien.

en aan de hand van jou getuigen kan je toch wel duidelijk uitmaken of het dat voertuig "kan zijn

en zoiezo doe aangifte !

en vervolgens de claim bij verzekering