Bekijk volle/desktop versie : Dit is toch niet meer normaal??



Pagina's : [1] 2

03-05-2012, 10:17
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fU8JSemxdpw#!

03-05-2012, 10:20


tfoe ik wil zijn kop verbouwen.

Dit gebeurt anno 2012 nog steeds in Marokko helaas

03-05-2012, 10:21
In Arabische landen is dit normaal. 20 jaar geleden was dit ook nog normaal in Nederland, ze zijn er nu pas op gaan letten om het te bestraffen als dit gebeurt ergens.

03-05-2012, 10:22
Ik snap niet hoe ze dit voor elkaar krijgen,die kinderen krijsen het uit van de pijn maar hun hart laat het gewoon toe.
Citaat door verhaalmaakster:
tfoe ik wil zijn kop verbouwen.

Dit gebeurt anno 2012 nog steeds in Marokko helaas

03-05-2012, 10:22



Citaat door moslima024:
Ik snap niet hoe ze dit voor elkaar krijgen,die kinderen krijsen het uit van de pijn maar hun hart laat het gewoon toe.
Ik snap het ook niet, maar het is daar doodnormaal dat ze geslagen worden.

03-05-2012, 10:24
stelletje ongeleerde klootzakken dat ze zijn!
hij kijkt niet eens na in het schriftje of hij grijpt al naar dat stok

zo zou een kind toch nooit kunnen leren lijkt mij ?


echt jammer jammer jammer

03-05-2012, 10:29
ik weet nog vroeger toen ik op de Koran les zat en ik dus moest gaan reciteren uit de Koran zag ik die klojo al naast me staan met een stok nou als ik 1 regel fout had gelezen zei hij : STENNA SARE7 JIEDEQ dan ging ik bevend mijn handje uitstrekken hahaha en als hij wilde slaan trok ik mijn hand weg sloeg hij op de tafel maar dan was het dubbel straf achteraf ik had het aan mijn papalief verteld dat hij me had geslagen en papalief ging mee naar de moskee en heeft hem wel heel goed uitgelegd als ik weer geslagen zou worden dat L'OUSTED te maken zou krijgen met papalief

03-05-2012, 10:37
Tfoe zieke mensen. Die kinderen zijn meer geleerd dan die iq-loze vent. Dat iemand dat zelf niet kan bedenken dat je van geweld niets leert enkel dat iemand je gaat haten.

03-05-2012, 10:37
Oefff, mijn hart

03-05-2012, 10:44

Citaat door gewoonhappy:
stelletje ongeleerde klootzakken dat ze zijn!
hij kijkt niet eens na in het schriftje of hij grijpt al naar dat stok

zo zou een kind toch nooit kunnen leren lijkt mij ?


echt jammer jammer jammer
He zus, heb een vraagje aan jou Ik heb sinds kort een nieuwe bril en ik twijfel nog Wel doen of niet


03-05-2012, 10:45
Heb ik ook meegemaakt in mijn kinderjaren in de moskee. We deden zelfs dikke winterjassen aan in de zomer om ons te beschermen tegen die slagen. Ik had in de winter dan weer ijskoude handen en als hij me op mijn handpalm sloeg voelde ik dat minde romdat mijn handen zoo goed als verdoofd waren. Ik huilde dan ook minder snel dan anderen en ook was ik koppig en wou mijn zwakte niet tonen en zo heb ik ooit 100 zweeplsagen gekregen op mijn handen want meneer stopte pas toen ik begon te krijsen van de pijn. Nadien waren mijn handen zo'n 2 weken 'verlamd'. Maar thuis durfde ik niks te zeggen want tjah als ik werd gelsagen gingen ze ervan uit dat ik het ook verdiende.

03-05-2012, 10:46

Citaat door tzizwit:
He zus, heb een vraagje aan jou Ik heb sinds kort een nieuwe bril en ik twijfel nog Wel doen of niet



gewoon doen zou ik zeggen !!!!
what's up met je lippies?

03-05-2012, 10:47


Wat zielig voor die kindjes zeg! Ik krijg er gewoon bijna tranen van. Lekker pedagogisch verantwoord. Je ziet gewoon die angst in hun ogen.. la hawla wala quwwata illa billeh.
Ik snap dit niet, de ''islamtische'' landen zouden juist moeten weten hoe je kinderen hoort te behandelen.

Ik ben wel heel blij met de modernere manier van les geven, passend onderwijs aan elk individueel kind, waarin didactisch en pedagogisch wordt gekeken naar de juiste aanpak.
Ik ben ook wel een voorstander van straffen hoor, maar niet fysiek. Een kind moet natuurlijk wel consequenties leren van regels overtreden.
En je moet als leerkracht ook streng kunnen zijn, op momenten wanneer nodig. Maar ook moet er beloond worden. Belonen doet wonderen. Al is het belonen alleen door een compliment geven of een stikkertje geven.

Maar één ding is zeker, blijf van je poten van die kindjes af!

03-05-2012, 10:50

Citaat door gewoonhappy:


gewoon doen zou ik zeggen !!!!
what's up met je lippies?
Hahaha,dus gewoon doen, thanks voor je mening Jouw bril staat jou ook beeldig

Zehma,ik probeer op zo n manier slim over te komen, je weet,hoort bij mijn nieuwe look

03-05-2012, 10:50
Het is echt niet te geloven! Ik zou mijn kinderen dan ook nooit naar dat soort moskee lessen brengen. Dan maar ongeschoold wat dat betreft.

Stelletje ongemanierde biggen, vind je het gek dat de "Nederlanders" de Islaam als gewelddadig aanzien. L3rab verpesten het gewoon.

Pagina's : [1] 2