Bekijk volle/desktop versie : Dringenddddddddddddd wie heeft het nummer van naggafa Chaima uit Zeist?



30-11-2004, 20:41
meiden wie heeft het nummer van chaima uit zeist heb het dringend nodig alvast bedankt ...

kus Chirihen

30-11-2004, 21:02


is er nou echt niemand die haar nummer heeft?????????

30-11-2004, 21:07
jawel ik heb hem voor je 030-6951334 en mobiel 06-45270522 ik weet niet of het voor jou is maar ik weet alleen dat ze hartsikke goed is dus mocht het voor jou zijn dan zou ik er zeker hebben gedaan.

beslamma

30-11-2004, 21:10
ja schat is voor mij dank je wel dikke kus

30-11-2004, 21:17


geen dank lieverd en lah kemel bigier

30-11-2004, 21:21
amin Elokba lik inshallah

30-11-2004, 21:33
inscha'allah

30-11-2004, 22:25
Lieve chirihan


ik heb zelf avaring met chaima , en ik zou je haar niet aanraden
ze heeft inderdaad mooie jurken en mooi make-up.
maar haar omgang met mensne is echt belachelijk.
ze komt te laat, geloof me maar , heb het zelf meegemaakt ze moest om 16 uur komen kwam pas om 18 uur , dit zelfde is onlangs heel recent met een vriendin gebeurd op 19 november ook weer te laat en dit hoor ik ook steeds vaker voorkomen .
Daarbij komt ze haar afspraken niet na , ze belt je nog dezelfde dag om NOG eens tevragen welke jurken je ook al weer wou en dan hoop je nog dat ze niet toevallig op diezelfde dag een andere bruiloft heeft waar ze de zelfde jurk heeft beloofd . Dit is echt gebeurt !!!!!!!! Ik ga haar echt niet zwart maken maar ik wil je dit wel melden .
Ze had zelfs met die vriendin afgespoken om de trouwjurk pas de volgende dag op te halen zodat bruid er nog naar huis mee kan gaan .
En wat denk je op de dag zelf zegt ze .... Nee ik wil de jurk toch meenemen....
Lieve schat als je haar toch gaat nemen dan zou ik je aanraden om haar dochter te vragen Hind die heeft tenminste geen eigendunk en dan heeft ze een hulpje die farida heet die is ook heel lief en desnoods haar zus die rachieda heet die heeft uiteindelijk gewoon dezelfde jurken !!!!!!!!
In ieder geval maak aub GOEDE AFSPRAKEN en betaal haar pas aan het eind van je bruiloft zodat als ze niet aan de afspraak houdt ben jij natuurlijk ook niet genoodzaakt om je aan de afspraken te houden ....
Heel veel succes met het voorberieden en alvast heel veel geuk in je leven en maak er wat van het tenslotte je mooiste dag


liefs bouhia

01-12-2004, 09:29

Citaat door bouhia:
Lieve chirihan


ik heb zelf avaring met chaima , en ik zou je haar niet aanraden
ze heeft inderdaad mooie jurken en mooi make-up.
maar haar omgang met mensne is echt belachelijk.
ze komt te laat, geloof me maar , heb het zelf meegemaakt ze moest om 16 uur komen kwam pas om 18 uur , dit zelfde is onlangs heel recent met een vriendin gebeurd op 19 november ook weer te laat en dit hoor ik ook steeds vaker voorkomen .
Daarbij komt ze haar afspraken niet na , ze belt je nog dezelfde dag om NOG eens tevragen welke jurken je ook al weer wou en dan hoop je nog dat ze niet toevallig op diezelfde dag een andere bruiloft heeft waar ze de zelfde jurk heeft beloofd . Dit is echt gebeurt !!!!!!!! Ik ga haar echt niet zwart maken maar ik wil je dit wel melden .
Ze had zelfs met die vriendin afgespoken om de trouwjurk pas de volgende dag op te halen zodat bruid er nog naar huis mee kan gaan .
En wat denk je op de dag zelf zegt ze .... Nee ik wil de jurk toch meenemen....
Lieve schat als je haar toch gaat nemen dan zou ik je aanraden om haar dochter te vragen Hind die heeft tenminste geen eigendunk en dan heeft ze een hulpje die farida heet die is ook heel lief en desnoods haar zus die rachieda heet die heeft uiteindelijk gewoon dezelfde jurken !!!!!!!!
In ieder geval maak aub GOEDE AFSPRAKEN en betaal haar pas aan het eind van je bruiloft zodat als ze niet aan de afspraak houdt ben jij natuurlijk ook niet genoodzaakt om je aan de afspraken te houden ....
Heel veel succes met het voorberieden en alvast heel veel geuk in je leven en maak er wat van het tenslotte je mooiste dag


liefs bouhia
Dit heb ik van meerdere meiden gehoord, dus denk goed na voor dat je haar neemt.

01-12-2004, 17:26
dank je wel bouhia dat wist ik dus niet heb om een naggafa gevraagd en kreeg haar naam door dat zij de beste was, maar ik weet niet welke naggafet er nog meer zijn. woon namelijk in groningen en daar heb je geen naggaft dus ik weet ook niet waar ik moet zoeken hebben jullie dan andere opties voor me?

alvast bedankt kus Chiri

01-12-2004, 23:12
negaffa meysa; 0613838165
negaffa salwa uit amersfoort.
nejema ;0613264476
mirjam uit utrecht 0655161215
ziana farah 0615200751

PS. een dj en een camera vrouw nodig :0613934696

03-12-2004, 22:43

Citaat door Chirihen:
dank je wel bouhia dat wist ik dus niet heb om een naggafa gevraagd en kreeg haar naam door dat zij de beste was, maar ik weet niet welke naggafet er nog meer zijn. woon namelijk in groningen en daar heb je geen naggaft dus ik weet ook niet waar ik moet zoeken hebben jullie dan andere opties voor me?

alvast bedankt kus Chiri
Hoi dame, raar dat jullie slechte ervaringen met haar hebben, ik hoorde dat namelijk ook alleen maar voor dat ik ging trouwen, maar ze was op tijd(alle ziana's komen trouwens te laat)
Maar ze was echt tof, ik zag er zo mooi uit. maar door dat ik bang was dat ze dus niet zou komen, had ik haar van te voren echt vaak bezogd, van" he maar ik hoor dat je niet je afspraken na komt enz". ze bleef maar zeggen nee ik beloof het. ik had haar echt wel 4 of 5 keer bezogd voor ik ging trouwen.was zo bang van alle slechte dingen die ik over haar had gehoord.
Maar ze was echt perfect!

06-12-2004, 11:57


haar nummer is 030-6951334
mobiel is 0645270522

ikhoop dta het wat is,ze heeft prachtig werk,veel succes.

liefs van only god canjugde me