Bekijk volle/desktop versie : Boerkaverbod...



Pagina's : [1] 2

02-05-2012, 20:30

Citaat:
Boerkaverbod hoeft niet meer voor Spies

Minister van Binnenlandse Zaken Liesbeth Spies vindt dat het door haar voorbereide boerkaverbod van tafel kan, net als het voorgestelde verbod op een dubbele nationaliteit.

Nu het kabinet is gevallen zal ze er ,,geen traan om laten'' als de Tweede Kamer het PVV-plan in de prullenbak doet. ,,Door de kabinetsval staat er niets meer tegenover'', zegt ze woensdag in een interview met De Volkskrant.

Spies heeft zich gemeld als kandidaat voor het lijsttrekkerschap van het CDA. Tot nu toe zijn vier aanmeldingen binnengekomen. Ook Sybrand van Haersma Buma, Harry Wesselink en Marcel Wintels willen de partij graag leiden.
Alhamdulillaah!

02-05-2012, 20:51


Allahu akbar!

02-05-2012, 20:51
Ik ha het ook gelezen idd. Alhamdoulillaah!! Eindelijk eens goed nieuws vanuit die rotpolitiek.....

02-05-2012, 20:59
Na'am, echt goed nieuws alhamdulillaah hopen dat ze bij dit standpunt blijven!

02-05-2012, 21:06


Maar het kan toch nog gewoon doorgaan?

02-05-2012, 21:10
...ik zou maar niet al te hard juichen girls, dit is gewoon puur politiekpraatjes.... aangezien die kabinet weer uit elkaar gevallen is proberen ze onderwerpen aan te snijden die gevoelig liggen om zo kiezers te trekken.... dus zou maar niet te snel juichen.... Als het werkelijk is afgeschaft gaan we feestje vieren.... voorlopig afwachten

02-05-2012, 21:18
Haha ja gewoon geduld hebben, maar het is wel een stap in de betere richting in shaa Allaah

02-05-2012, 21:29
wie weet waar je een niqaab kan bestellen die lekker zit-.

02-05-2012, 21:31

Citaat door la-mis:
Alhamdulillaah!
Alsof het aan Spies is dat het verbod van tafel gaat.. De meerderheid van de kamer heef toegezegd en om een wet weer de prullenbak in te gooien moet daar eerst een voorstel voor komen en om het door te zetten moet daar ook weer steun voor worden verkregen van de meerderheid, dus ik zou niet te vroeg juichen.

02-05-2012, 21:40

Citaat door moslimaatjuh09:
wie weet waar je een niqaab kan bestellen die lekker zit-.
Wat voor niqaab zoek je? De fijnste heb ik niet van internet, maar qua Nederlandse webshops vind ik sitaar.nl wel goede kwaliteit niqaabs hebben.

02-05-2012, 21:43
wow er zitten dus ook niqabdraagsters tussen hier, hoe is het leven ??? heb je wel de ruimte om zo door het leven te gaan? ik neem aan dat jullie niet werken>?

02-05-2012, 21:44

Citaat door la-mis:
Wat voor niqaab zoek je? De fijnste heb ik niet van internet, maar qua Nederlandse webshops vind ik sitaar.nl wel goede kwaliteit niqaabs hebben.
3laags..
lengte maakt niet uit..

bij sitaar zijn ze niet voorradig..

02-05-2012, 21:59



Citaat door supersoesje:
wow er zitten dus ook niqabdraagsters tussen hier, hoe is het leven ??? heb je wel de ruimte om zo door het leven te gaan? ik neem aan dat jullie niet werken>?


Ja hoor lukt prima, wat bedoel je precies haha? Ik heb iig wel de ruimte, doe gewoon mijn ding buiten en binnen als je dat bedoeld, en werk niet.


Citaat door moslimaatjuh09:
3laags..
lengte maakt niet uit..

bij sitaar zijn ze niet voorradig..
Nee klopt ze zijn het wel waard maar ik weet niet hoe lang je er op moet wachten.

Je kan islamitischekleding.nl proberen maar voor dagelijks gebruik zitten die niet zo fijn...

02-05-2012, 22:13

Citaat door la-mis:
Ja hoor lukt prima, wat bedoel je precies haha? Ik heb iig wel de ruimte, doe gewoon mijn ding buiten en binnen als je dat bedoeld, en werk niet.



Nee klopt ze zijn het wel waard maar ik weet niet hoe lang je er op moet wachten.

Je kan islamitischekleding.nl proberen maar voor dagelijks gebruik zitten die niet zo fijn...
oke dan ga ik ze daar bestellen inshaa Allaah.

02-05-2012, 22:43

Citaat door la-mis:
Wat voor niqaab zoek je? De fijnste heb ik niet van internet, maar qua Nederlandse webshops vind ik sitaar.nl wel goede kwaliteit niqaabs hebben.
Ik wil graag een x een tie-back niqaab kopen. Maar die van Islamitische kleding vind ik niet fijn, die zit niet mooi .Lijkt net of er zo'n soort 'karton' in zit zeg maar dat stuk boven je ogen. Ik wil 1 die mooi aansluit op je voorhoofd

Tips ?


Citaat door moslimaatjuh09:
3laags..
lengte maakt niet uit..

bij sitaar zijn ze niet voorradig..

Ik had ooit een niqaab gekregen die kwam bij moskee Tawheed vandaan uit Amsterdam. Hele fijne stof en hij valt lang mashaAllaah. Maar dat was volgens mij ook een uitzondering dat ze die daar hadden. Heb namelijk verder nooit 1 gezien die zo fijn was daar..

Pagina's : [1] 2