Bekijk volle/desktop versie : SMAP EXPO Huizenbeurs A'dam



02-05-2012, 15:24
Ik heb een aantal vragen m.b.t. het kopen van een appartement in Marokko (Marrakech). Ik heb even geinformeerd daar op die beurs en er zijn appartementen van 18 tot 23k. Klopt dit ook echt? Heeft er iemand meer informatie over? Dus geen verkooppraatjes maar echte reeele informatie? Ligging? De verkoper gaf aan dat de appartementen een kwartier (auto) van het centrum gelegen zijn.

02-05-2012, 21:20



Citaat door gmail:
Ik heb een aantal vragen m.b.t. het kopen van een appartement in Marokko (Marrakech). Ik heb even geinformeerd daar op die beurs en er zijn appartementen van 18 tot 23k. Klopt dit ook echt? Heeft er iemand meer informatie over? Dus geen verkooppraatjes maar echte reeele informatie? Ligging? De verkoper gaf aan dat de appartementen een kwartier (auto) van het centrum gelegen zijn.
Voor je uberhaupt grond/land koopt in marokko ga het eerst bezichtingen en win informatie in van mensen die daar wonen. Zo is er ook een project Tetoun waar er scherpe prijzen appartementen werden aangeboden. Maar navraag bij een kennis gedaan en blijkt dat de plaats niet aantrekkelijk is. Want dit is op moerasgebied gebouwd en op den duur levert dit schade aan de funderingen etc. Ook is een huis die je zelft bouwt van een betere kwaliteit omdat je hier zelf op controleert. Bij die goedkope projecten wordt er vaak met minder kwaliteit bouwmateriaal gewerkt.

Als laatst vraagprijs is niet inclusief 4 a 5 % notaris, overdrachtskosten etc.

02-05-2012, 22:03
hebben jullie toevallig wt site kunnen oppikken

03-05-2012, 13:11
Bedankt voor de reactie fantamorgana.. Zal er nog over nadenken idd..