Bekijk volle/desktop versie : Argan olie voor het gezicht!!



Pagina's : [1] 2

02-05-2012, 15:08
[ Haaai ladies, heeft iemand hier ervaring met het gebruik van argan olie op het gezicht? En blijft het gezicht niet vettig na het opgesmeerd te hebben]

?

02-05-2012, 15:58


Ik gebruik het iedere dag voor het slapen gaan. Mn gezicht wordt er zacht van en het blijft niet vettig

02-05-2012, 16:03
ik gebruik het bij mijn zoontje super goed voor zijn huidje. Je hebt ook cosmetische argane olie die gebruikt mijn zus. Is minder vettig en ruikt niet zo erg

02-05-2012, 16:09
Argan olie is niet vettig als je erop doet. Maar als je naar buiten gaat in
de zon dan word je snel bruin

02-05-2012, 16:10



Citaat door Javairea:
Argan olie is niet vettig als je erop doet. Maar als je naar buiten gaat in
de zon dan word je snel bruin
Waar kan je dat halen?

02-05-2012, 16:16
Ik had er zoveel over gelezen op internet.

Maar het viel me tegen.

Ik snap niet waarom mensen er zo positief over zijn. In de nacht verstopt het je poriën en overdag beschermt het niet tegen de zon, integendeel.

Toch zijn velen er heel enthousiast over dus ik weet niet.
Het schijnt wel te werken.

02-05-2012, 16:17
Ik had vandaag in 't foldertje van tuinen gezien dat ze pure argan producten verkopen afkomstig vanuit marokko.

Weet iemand ook waar argan olie goed voor is , bijv. striemen, littekens, puistjes?

02-05-2012, 16:18

Citaat door stoutertje:
Ik had er zoveel over gelezen op internet.

Maar het viel me tegen.

Ik snap niet waarom mensen er zo positief over zijn. In de nacht verstopt het je poriën en overdag beschermt het niet tegen de zon, integendeel.

Toch zijn velen er heel enthousiast over dus ik weet niet.
Het schijnt wel te werken.
Hier was ik dus al bang voor!

02-05-2012, 16:20

Citaat door Registratie_:
Ik had vandaag in 't foldertje van tuinen gezien dat ze pure argan producten verkopen afkomstig vanuit marokko.

Weet iemand ook waar argan olie goed voor is , bijv. striemen, littekens, puistjes?
mijn zoontje had babyacne na 2x gebruikt te hebben was het weg. Voor striemen na zwangerschap helpt het ook

02-05-2012, 16:23

Citaat door Registratie_:
Ik had vandaag in 't foldertje van tuinen gezien dat ze pure argan producten verkopen afkomstig vanuit marokko.

Weet iemand ook waar argan olie goed voor is , bijv. striemen, littekens, puistjes?
DT verkoopt geen pure arganolie.

02-05-2012, 16:28
hoor veel positieve dingen,

Maar had zelf paar daagjes gewoon pure argan olie uit Marokko op gezicht gesmeerd kreeg wel puistjes en normaal had ik geen puisten dus was gauw gestopt.

02-05-2012, 16:30
ik gebruik het dagelijks. maar ik meng het met mijn dagcreme!

02-05-2012, 16:32



Citaat door Roos-je23:
hoor veel positieve dingen,

Maar had zelf paar daagjes gewoon pure argan olie uit Marokko op gezicht gesmeerd kreeg wel puistjes en normaal had ik geen puisten dus was gauw gestopt.
Ja zo ging het bij mij ook.

Maar ik lees altijd dat puistjes er juist van weggaan en dat je er zo'n egale huid van krijgt etc. etc.

02-05-2012, 16:35
Ik doe eerst een gezichtsmasker op en scrub mijn huid vervolgens met argan-olie. Scrub het met name in de t-zone en gebieden waar ik last heb van mee-eters nou het reinigt bij mij in ieder geval super en mijn huid wordt ontzettend zacht.

02-05-2012, 16:37

Citaat door UmmAmar:
Ik doe eerst een gezichtsmasker op en scrub mijn huid vervolgens met argan-olie. Scrub het met name in de t-zone en gebieden waar ik last heb van mee-eters nou het reinigt bij mij in ieder geval super en mijn huid wordt ontzettend zacht.
argan suiker scrub, of meng je iets anders door de argan heen?

Pagina's : [1] 2