Bekijk volle/desktop versie : wie werkt er bij sozawe of werkpunt?



02-05-2012, 13:35
wie kan mij (voor een kennis) helpen aan een klachtbrief tegen contactpersoon van het werkpunt?
het gaat om een kennis die door contactpersoon verplicht wordt om 5 dagen te werken, maar dit kan hij niet wegens ernstige rug en knieklachten, kennis is bereid om te werken maar kan gewoon niet 5 dagen werken, hier gaat contactpersoon niet mee akkoord, ze is echt een heks!

zo heeft hij volgens andere gemeente medewerkers wel recht op een bepaalde tegemoetkoming waarvan de contactpersoon zei dat hij er geen recht op heeft! ze zegt gewoon op alles nee en helpt m nergens mee.

nu wil hij ook een ander contactpersoon, kan dat?

ik hoop op snelle reacties , wie kan helpen?

Gr Lina

19-05-2012, 18:20


Via de site van de desbetreffende gemeente kan dat gewoon. Helpt dat niet schakel dan de ombudsman in .
maar meestal reageren ze gelijk op zulke klachten.

20-05-2012, 13:37
Ik heb daar echt ervaring mee.
met zulke heksen maar je moet gedult hebben.Je moet een klachtenbrief vragen die kan je overal krijgen aan de balie op die klachten brief zet je je klacht in over haar en dat ze haar werk niet goed doet en vooral over je eigen klachten schrijven en dat ze je verder deprissief maakt etc etc.
en geloof me binnen 2 weken belt ze je vooor een aangename gesprekkie.
ik heb 2 jaar bijstand gehad en als ik het ergens niet mee eens was ging ik niet eens in discussie met de klantmanager maar schreef direct een klacht van de 6 klachten heb ik er 5 gewonnen. Want na elke klacht krijgen hun ook een kruisje achter hun naam.