Bekijk volle/desktop versie : Kadootjes voor in Marokko



02-05-2012, 11:28
Familie vertrekken volgende week inshaa Allah naar Marokko, en wil iets meegeven maar weet niet wat.

Gewoon iets kleins voor 4 tantes, iemand een idee?

02-05-2012, 11:35


Wat ik vaak stuur voor tantes is bijv een paar sokken,deo,potje nivea creme zijn ze altijd blij mee en een mooie hoofddoek.
Je kan evt ook stof opsturen.

02-05-2012, 11:48

Citaat door riffia19:
Wat ik vaak stuur voor tantes is bijv een paar sokken,deo,potje nivea creme zijn ze altijd blij mee en een mooie hoofddoek.
Je kan evt ook stof opsturen.
Stof zorgt m'n ma altijd voor.

Ik denk dat ik maar een paar hoofddoeken ga kopen ja...goed idee! En nivea, safi je hebt me op een idee gebracht, ga het zo ff halen insha Allah. Thanks!!!!

02-05-2012, 11:51

Citaat door moslimamma:
Stof zorgt m'n ma altijd voor.

Ik denk dat ik maar een paar hoofddoeken ga kopen ja...goed idee! En nivea, safi je hebt me op een idee gebracht, ga het zo ff halen insha Allah. Thanks!!!!
Volgens mij heb je ook genoeg van die dove pakketen enzo, je weet wel de winkels zitten er vol mee ivm 'moederdag'. Misschien ook wel leuk.

02-05-2012, 12:22



Citaat door Desktop:
Volgens mij heb je ook genoeg van die dove pakketen enzo, je weet wel de winkels zitten er vol mee ivm 'moederdag'. Misschien ook wel leuk.



Maar wordt denk ik te zwaar want ze gaan met vliegtuig en willen een bepaald aantal kilo meenemen

Enig idee hoeveel zo een pakketje kost btw?

Thanks.

02-05-2012, 12:40
Je moet idd ook aan gewicht denken, doe er anders iets van kauwgum of snoep bij, vinden ze ook lekker..hoofddoeken en handcreme/bodycreme. Voor de tantes die het minder hebben kun je ook wat geld bij geven.

02-05-2012, 12:50
Als je toch die dove spulletjes wilt kopen kun je beter bij de ah kopen.Ze zijn nu in de aanbieding 2 voor de prijs van 1.En dan kun je zelf een pakketje maken.Dan ben je veel goedkoper uit dan wanneer je zo'n standaard dovepakketje koopt.