Bekijk volle/desktop versie : Israelische checkpoint - VIDEO

Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-05-2012, 09:48
[video=youtube;QorJMPtz1Fw]http://www.youtube.com/watch?v=QorJMPtz1Fw[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=QorJMPtz1Fw

02-05-2012, 10:11

Zij hebben de Taliban nodig eigenlijk. Zou ze leren.

02-05-2012, 10:26

Citaat door deVerdeler:
Zij hebben de Taliban nodig eigenlijk. Zou ze leren.
De reden dat die checkpoints er zijn dude.

02-05-2012, 10:31

Citaat door _Q_:
De reden dat die checkpoints er zijn dude.
Nou nee dude. Checkpoints doen niet veel tegen mensen zoals de Taliban.

Ik vind hun onrechtvaardig en duivels. Verschrikkelijk.

02-05-2012, 10:41

Citaat door deVerdeler:

Of jij vindt dat ze er wat tegen kunnen doen maakt niet uit. Het is de reden dat ze daar zijn en het aantal aanslagen is zienderogen gedaald.
Dat het honden zijn wil ik best met je eens zijn maar ik snap heel goed waarom ze er zijn en daar mag jij je vriendjes van Hamas voor bedanken.

02-05-2012, 10:44

Citaat door deVerdeler:

Yep...vreselijk en onrechtvaardig waren ook de bomaanslagen op israelische burgers

02-05-2012, 10:49

Citaat door pollewopje:
Yep...vreselijk en onrechtvaardig waren ook de bomaanslagen op israelische burgers
Shhht, heb het daar nou niet over want dan zou elk normaal mens checkpoints neerzetten en dat is niet de boodschap die hij wil overbrengen.
We moeten geloven dat die checkpoints daar alleen maar uit wreedheid van de joden staan.

Dus geen rare dingen zeggen he.

02-05-2012, 11:09

Citaat door pollewopje:
Dat ook.

En de bommen op burgers.

Het hele project om een plekje voor de Joden bij de voormalige Engelse Koloniën te creëren was onrechtvaardig.

02-05-2012, 11:10

Citaat door _Q_:
Of jij vindt dat ze er wat tegen kunnen doen maakt niet uit. Het is de reden dat ze daar zijn en het aantal aanslagen is zienderogen gedaald.
Dat het honden zijn wil ik best met je eens zijn maar ik snap heel goed waarom ze er zijn en daar mag jij je vriendjes van Hamas voor bedanken.
Wat heb ik met Hamas te maken? Wtf?

02-05-2012, 11:13

Citaat door deVerdeler:
Dat ook.

En de bommen op burgers.

Het hele project om een plekje voor de Joden bij de voormalige Engelse Koloniën te creëren was onrechtvaardig.

Want???
En kom me niet aan met, het was van de palestijnen.

02-05-2012, 11:14
Die Israeliers voelen zicht machtig tegenover die weerloze burgers, maar wanneer Iran een nucleair programma heeft, dan schijten ze meteen in hun broek. En willen ze de hele wereld in een oorlog helpen.

In kindertaal had ik gezegd: "pak iemand van je eigen grootte", maar goed et zijn honden.

Je moet gewoon naïef zijn om te denken dat Israel dit ongestraft kan blijven doen. Zelfs grootmachten als de Romeinen of de Islamitische Rijk zijn gevallen en die waren niet eens tyraniek.

02-05-2012, 11:14

Citaat door deVerdeler:
Wat heb ik met Hamas te maken? Wtf?
Broeders toch?
Maar de vraag is wat heeft Hamas met de checkpoints te maken?

02-05-2012, 11:15

Citaat door deVerdeler:
Die Israeliers voelen zicht machtig tegenover die weerloze burgers, maar wanneer Iran een nucleair programma heeft, dan schijten ze meteen in hun broek. En willen ze de hele wereld in een oorlog helpen.

In kindertaal had ik gezegd: "pak iemand van je eigen grootte", maar goed et zijn honden.

Je moet gewoon naïef zijn om te denken dat Israel dit ongestraft kan blijven doen. Zelfs grootmachten als de Romeinen of de Islamitische Rijk zijn gevallen en die waren niet eens tyraniek.
Nee de islamitische landen zijn parels van beschaving.

02-05-2012, 11:17

Citaat door pollewopje:
[/B]

Want???
En kom me niet aan met, het was van de palestijnen.
Van wie dan? De Engelsen?

Alsjeblieft... http://nl.wikipedia.org/wiki/Zionisme

02-05-2012, 11:17

Citaat door deVerdeler:

Ze hebben er een paar gepakt van heel wat groter...en dat is het probleem...die landen gebruiken de palestijnenen voor hun haat en wrok gevolens omdat ze in een paar dagen totaal voorschut gingen tegen dat Isreal.
Waarom hebben deze landen die jaren lang gebieden in handen hadden deze nooit terug gegeven aan de palestijnenen??

Pagina's : [1] 2 3 4 5