Bekijk volle/desktop versie : Mijn haar ruikt naar brand.



Pagina's : [1] 2

02-05-2012, 00:00
Ik heb me haar vanmiddag gekruld, en daarnet ben ik onder de douche gegaan.. en nu ruikt me haar naar brand! Die geur is echt verschrikkelijk..

02-05-2012, 00:01


jij mankeert echt van alles en nog wat vertel eens elhobje wat doe je dagelijks werk je studeer je of ben je gewoon hausvrauw


oooh en hamid uit tiel roqie misschien kan hij je helpen

02-05-2012, 00:02
Ik heb dat weleens als ik mijn haar stijl. Dat ik daarna nog de geur van mijn tang ruik. Meestal ga ik dan te vaak over mijn haren heen. Stinkt inderdaad, smeer er wat in of nog een keer wassen.

02-05-2012, 00:03

Citaat door nisrineke2:
jij mankeert echt van alles en nog wat vertel eens elhobje wat doe je dagelijks werk je studeer je of ben je gewoon hausvrauw
Verschrikkelijk hé!

Ik ben afgestudeerd, heb gewerkt.. maar zit sinds kort thuis wegens ziekte door zwangerschap. Vanwaar die interesse?

02-05-2012, 00:03


Je hebt je haren verbrand..

02-05-2012, 00:04

Citaat door Frau:
Ik heb dat weleens als ik mijn haar stijl. Dat ik daarna nog de geur van mijn tang ruik. Meestal ga ik dan te vaak over mijn haren heen. Stinkt inderdaad, smeer er wat in of nog een keer wassen.
Het is juist gaan stinken nadat ik onder de douche ben geweest! Die geur maakt me misselijk.

02-05-2012, 00:04

Citaat door elhobje:
Verschrikkelijk hé!

Ik ben afgestudeerd, heb gewerkt.. maar zit sinds kort thuis wegens ziekte door zwangerschap. Vanwaar die interesse?
wah ziekte door zwangerschap typish dus jij krijgt allemaal briefkes van uwv in de bus deze periode interesse omdat je zoveeeeel topics opent dus tijd te over hebt ewa dan wil ik wel weten wat je dagelijks doet

02-05-2012, 00:05

Citaat door Yasmina_b:
Je hebt je haren verbrand..
Ohjeej!

02-05-2012, 00:05
toesied 3awed ben je nog naar die bruiloft geweest

02-05-2012, 00:06

Citaat door nisrineke2:
wah ziekte door zwangerschap typish dus jij krijgt allemaal briefkes van uwv in de bus deze periode interesse omdat je zoveeeeel topics opent dus tijd te over hebt ewa dan wil ik wel weten wat je dagelijks doet
Hahaha, uhu.. en van de arbo arts!

Ik heb zeker tijd over nou.. heerlijk.

02-05-2012, 00:06

Citaat door elhobje:
Het is juist gaan stinken nadat ik onder de douche ben geweest! Die geur maakt me misselijk.
Ja je kan wat insmeren of nog een keer wassen met meer shampoo dan normaal.

02-05-2012, 00:07

Citaat door Maryam85:
toesied 3awed ben je nog naar die bruiloft geweest
Haha, ja joh.. ben geweest! Kreeg last van mijn billen.. Was heel snel weer weg.. werd me teveel!

02-05-2012, 00:07



Citaat door elhobje:
Hahaha, uhu.. en van de arbo arts!

Ik heb zeker tijd over nou.. heerlijk.
ewa bsahtek meid geniet ervan jij en je dikke toeter inclusief je verbrande haren

02-05-2012, 00:08

Citaat door nisrineke2:
ewa bsahtek meid geniet ervan jij en je dikke toeter inclusief je verbrande haren
Ga ik zeker doen!

Nog eventjes genieten.. en daarna, ja daarna dan zal het er heel anders aan toe gaan denk ik.

02-05-2012, 00:08

Citaat door elhobje:
Ik heb me haar vanmiddag gekruld, en daarnet ben ik onder de douche gegaan.. en nu ruikt me haar naar brand! Die geur is echt verschrikkelijk..
had ik ook vorige week. was naar de kapper gegaan en had mijn haar gedaan. ze heeft toen ze klaar was mijn haar gefohnd en toen ik de volgende dag mijn haren wastte stond het echt vies. heb mijn haar gewoon een extra keer met champoo gewassen, zo erg was dat

hogedrukreinige

Pagina's : [1] 2