Bekijk volle/desktop versie : wie vind dat ook



30-11-2004, 19:12
wie vind dat ook dat nedved en del piero de beste zijn en niet vegeten JUVENTUS

30-11-2004, 19:19


Ehm...Juventus is GOED ja..Maar ik vind Arsenal wel beter . Nedved vind ik echt een mooi schot hebben..Altijd mooie voorzetten ect.

30-11-2004, 19:22
dan moet je een ondertekening van henry of doen zijn naam dan bij zijn shirt.
maar het is jouw ondertekening jij mag zelf weten wat je er mee doet.
ik zeg alleen maar dat ik dat zou doen

30-11-2004, 19:26

Citaat door ware_wolf7:
dan moet je een ondertekening van henry of doen zijn naam dan bij zijn shirt.
maar het is jouw ondertekening jij mag zelf weten wat je er mee doet.
ik zeg alleen maar dat ik dat zou doen
Nee hoor..Ben een echte fan van Trezeguet.

01-12-2004, 15:20


Meeeee......

.........En trezeguet hoort er ook bij....jammer dat ie nog niet mee speelt....misschien speelt hij over een maandje al mee


JUVE!!!!!!!! :boogie:

04-12-2004, 22:20
JA juventus doet t verassend goed MAAR wat heb je met Del piero en nedved je doet me denken aan een vriendin van mij volgens haar konden di 2 ook nix FOUT DOEN!!! waarom staan ze dan ni in de top 3 van beste spelers!

trezequet is SUPER dat m maar snel weer speelt

04-12-2004, 22:33
Nedved is goed maar kom op zeg Del Piero .....als er een speler mislukt is dan is hij dat wel...in zijn begin cariere werd hij de "nieuwe Maradona" genoemd....nou hij heeft er op de eerste 3 seizoenen na niks van waar gemaakt...en als je voor Juve bent dan ben je echt geen voetbal liefhebben na mijn mening....ze zijn zelfs erger dan Duits voetbal...en dan moet je dus wel heeel erg zijn

06-12-2004, 18:42
De beste voetballer is gewoon Okocha en hij zal het ook altijd blijven, alleen jammer dat hij niet bij een topclub speelt. Hij zou het goed doen.