Bekijk volle/desktop versie : oke stel je voor



Pagina's : [1] 2 3

01-05-2012, 21:55
je bent getrouwd en je man of vrouw laat zijn haar account op m.nl open en je krijgt de schrik van je leven. Neem als voorbeeld Manatsisch trouwt met mij en ik ben dus bellydance en dolopbabies en hij komt er achter. En ik kom er achter dat hij die zieligerd is die et alleen over nigga's heeft en maagdelijkheid.

HAHAHHA.

01-05-2012, 22:07



Citaat door Bellydance:
je bent getrouwd en je man of vrouw laat zijn haar account op m.nl open en je krijgt de schrik van je leven. Neem als voorbeeld Manatsisch trouwt met mij en ik ben dus bellydance en dolopbabies en hij komt er achter. En ik kom er achter dat hij die zieligerd is die et alleen over nigga's heeft en maagdelijkheid.

HAHAHHA.
ik zou zelfmoord plegen als dat mantastisch is maar kan het me haast niet voorstellen. Dat is zo'n complex ventje dat vaak gepest werd om z'n vreemde fantasie.. Val ik niet voor

Stel je voor dat je het zo leuk kunt vinden met een lid hiero, afspreekt en het is je ex

01-05-2012, 22:08

Citaat door Bellydance:
je bent getrouwd en je man of vrouw laat zijn haar account op m.nl open en je krijgt de schrik van je leven. Neem als voorbeeld Manatsisch trouwt met mij en ik ben dus bellydance en dolopbabies en hij komt er achter. En ik kom er achter dat hij die zieligerd is die et alleen over nigga's heeft en maagdelijkheid.

HAHAHHA.
Ik denk dat jullie goed bij elkaar passen

01-05-2012, 22:09

Citaat door RedLipstick:
ik zou zelfmoord plegen als dat mantastisch is maar kan het me haast niet voorstellen. Dat is zo'n complex ventje dat vaak gepest werd om z'n vreemde fantasie.. Val ik niet voor

Stel je voor dat je het zo leuk kunt vinden met een lid hiero, afspreekt en het is je ex
OEH dat is erg, ik heb meegemaakt dat ik een keer met een jongen had afgesproken hier en toen nog een keer maar wist niet dat hij het was, twee keer dezelfde onder andere accounts

01-05-2012, 22:10



Citaat door Bellydance:
OEH dat is erg, ik heb meegemaakt dat ik een keer met een jongen had afgesproken hier en toen nog een keer maar wist niet dat hij het was, twee keer dezelfde onder andere accounts
oh my God echt?! Hahahahahahaha wist hij dat jij het was? jeetje awkward

01-05-2012, 22:13

Citaat door RedLipstick:
oh my God echt?! Hahahahahahaha wist hij dat jij het was? jeetje awkward
pfff mijn dates teveel om op te noemen, hij wist niet dat ik het was had ook een andere account '

ik weet wel wie sahba is of saa7bi dat is een arabische jongen uit adam een jbelle die is fokking laag joh

01-05-2012, 22:22

Citaat door Bellydance:
pfff mijn dates teveel om op te noemen, hij wist niet dat ik het was had ook een andere account '

ik weet wel wie sahba is of saa7bi dat is een arabische jongen uit adam een jbelle die is fokking laag joh
hahahahahahaha hoe reageerde jij en hij bij ontmoeting

Heb je veel dates gehad via hiero ja?

01-05-2012, 22:24

Citaat door RedLipstick:
hahahahahahaha hoe reageerde jij en hij bij ontmoeting

Heb je veel dates gehad via hiero ja?
ongeveer 20

01-05-2012, 22:26

Citaat door Bellydance:
ongeveer 20
woooow zo fucking veel en alle 20 waren niets?

01-05-2012, 22:27

Citaat door RedLipstick:
woooow zo fucking veel en alle 20 waren niets?
in 4 jaar tijd ongeveer, sommige waren voor verveling sommige trouwmateriaal sommige voor et geld, elk lid met eigen doel

01-05-2012, 22:32

Citaat door Bellydance:
in 4 jaar tijd ongeveer, sommige waren voor verveling sommige trouwmateriaal sommige voor et geld, elk lid met eigen doel
OMG je maakt me sprakeloos. Seriously?! waarom verveling? Voor het geld in de zin van?

01-05-2012, 22:36

Citaat door Bellydance:
ongeveer 20
Dat is een hoop...

01-05-2012, 22:37


Alsof hij jou ooit zou trouwen, wiens fantasie reikt nou tot zo ver?

02-05-2012, 10:43

Citaat door RedLipstick:
OMG je maakt me sprakeloos. Seriously?! waarom verveling? Voor het geld in de zin van?
geld, kleding, lekker duur eten... zulke stuff

02-05-2012, 10:50
Jij komt toch uit den haag

Pagina's : [1] 2 3