Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk glossybox



Pagina's : [1] 2

01-05-2012, 18:11
heey meiden

wie krijgt er ook elke maand zo een glossybox
ik vroeg me namelijk af hoe dat nou werkt
via waar kan ik me aanmelden en is het de moeitewaard
of zit er alleen troep in

groetjes

01-05-2012, 19:38


Tis een zogenaamd abonnement dat je neemt maar je kan het annuleren. Je kan het bestellen op glossybox.nl en tis elke maand iets anders dat erin zit. Ene maand is het troep, andere maand zit er plots een mascara van YSL in. Je moet er gewoon geluk mee hebben.

Ik heb nu alleszins de Beautybox besteld om voor een maandje te proberen, ben er wel benieuwd naar hij is alleszins al uitverkocht. Moet er nog 3 weken op wachten jammer genoeg, ben best benieuwd!

Je hebt ook de Truly Yours box btw.

01-05-2012, 19:54
hoeveel verschillen boxen heb je dan en wat is het verschil tussen die boxen
en welke kan je het beste nemen haha sorry voor al deze vragen

en wat bedoel je met uitverkocht krijg je dan je box niet meer.?

01-05-2012, 20:38
ik zeg je, niet doen!
allemaal proefmonsters en het is maar net of je t product dat geen proefje is gebruikt. behalve als je poefmonstertjes verzamelt, maar dan kan je ook gewoon na de douglas of ici paris hihi
tis mss leuk voor 1 x maar meer ook niet

01-05-2012, 20:42



Citaat door appelpeer.:
hoeveel verschillen boxen heb je dan en wat is het verschil tussen die boxen
en welke kan je het beste nemen haha sorry voor al deze vragen

en wat bedoel je met uitverkocht krijg je dan je box niet meer.?
Boxen die ik ken zijn:
- Glossybox
- Beautybox
- Truly yours box

Glossybox is meer met bekendere merken zoals Bodyshop, Schwarzkopf enzo erg jeugdig is het allemaal. Beautybox vind ik persoonlijk meer iets voor meisjes in de 20 die wat duurdere merken willen geprobeerd hebben. Zitten staaltjes in van Lancome en de laatste maand zat er zelfs een kleine tube in van La Mer. Heb me voor deze box ook ingeschreven omdat je amper aan de staaltjes van deze dure merken kunt geraken, zeker La Mer geven ze niet zomaar! En ik bedoel hiermee dat je hem niet meer kunt bestellen want hij is uitverkocht voor volgende maand =/ Je kan nog wel de box van juni bestellen, wat nu veel mensen doen omdat de vorigen boxen ZO goed waren maar dat lijkt me een beetje gek.

Truly Yours ken ik eigenlijk nog niet zo goed. Ik heb een aantal review op Youtube gezien van deze box en het ziet er best goed uit. Je kreeg echt een flesje van die Womanity parfum van Thierry ipv zo'n staaltje in een buisje! En er zat een fullsize in van die Moroccan oil wat ook wel vet is. Wil je een doos die je echt gewoon verrast met onbekendere merken kan je beter deze nemen. Wil je iets bekends hebben neem je de Glossybox! Ik hoop je hiermee geholpen te hebben, anders vraag je het maar!

01-05-2012, 20:45

Citaat door Miss-SweetyPie:
ik zeg je, niet doen!
allemaal proefmonsters en het is maar net of je t product dat geen proefje is gebruikt. behalve als je poefmonstertjes verzamelt, maar dan kan je ook gewoon na de douglas of ici paris hihi
tis mss leuk voor 1 x maar meer ook niet
Niet allemaal hoor. Er zitten op zijn minst 2 gewone full size producten in, als je dat uitrekent krijg je een box van op zijn minst €30 waard. Verder zijn de staaltjes die erin zitten ook meestal niet de gewone kleintjes die je bij de Douglas krijgt en zoja zijn het erg dure merken waar je niet zomaar zelf aan kunt geraken. En ja als het een onbekend merk is, is het idd de vraag of je het gebruikt maar dan heb je alleszins wel een klein staaltje om het eens te proberen vind ik. Vind ik net het leuke aan zo'n box, verruim je horizon en kijk verder dan de gewone merken die je al kent.

01-05-2012, 20:50

Truly Yours box van april!


Glossybox van april!

Tis soms echt wikken en wegen, maar kijk even op de website van deze 2 boxen onder "brands" en kijk even welke merken jij het leukste vind wat ze aanbieden en schrijf voor deze box in.

01-05-2012, 21:04

Citaat door Nadia_10:
Niet allemaal hoor. Er zitten op zijn minst 2 gewone full size producten in, als je dat uitrekent krijg je een box van op zijn minst €30 waard. Verder zijn de staaltjes die erin zitten ook meestal niet de gewone kleintjes die je bij de Douglas krijgt en zoja zijn het erg dure merken waar je niet zomaar zelf aan kunt geraken. En ja als het een onbekend merk is, is het idd de vraag of je het gebruikt maar dan heb je alleszins wel een klein staaltje om het eens te proberen vind ik. Vind ik net het leuke aan zo'n box, verruim je horizon en kijk verder dan de gewone merken die je al kent.
daarom zeg ik ook het is maar net of je het gebruikt, of je het merk nou wel of niet kent.. sommingen producten gebruik ik niet, misschien probeert de een wel van alles uit en de andere weer niet. het is maar wat je gewend bent. ik heb vaste producten, en daar ben ik aan gewend.. soms iets leuks erbij, is mooi meegenomen.. maar een babyblauwe nagellak heb ik gewoon niks aan want ik draag dat niet. of je nou alle merken kent of niet. ik heb dan liever 1 product die ik gebruik en wat aan heb dan 5 losse producten die ik ooit uit kan proberen.
maar dat is mijn mening, wie zo ook is dan raad ik het af, wie niet zo is raad ik het aan!
ik heb me na 2 boxjes afgemeld, en vond het wel leuk voor 2 keer maar meer hoef ik niet

01-05-2012, 22:10
hoe kan ik me aanmelden
voor de box die ik wil
dus als ik het goed begrijp krijg je ook de keus om zelf te kiezen wat je in je box krijgt.?

01-05-2012, 22:25
meiden
ik kan nooit kiezen welke box moet ik nemen.?

01-05-2012, 22:29

Citaat door appelpeer.:
hoe kan ik me aanmelden
voor de box die ik wil
dus als ik het goed begrijp krijg je ook de keus om zelf te kiezen wat je in je box krijgt.?
Nee krijg je niet te kiezen. Je meld je aan op de website en dat is het gewoon, je wacht op je box en daar zitten dan spullen in die dan hip zijn zeg maar. Kijk op youtube er zijn genoeg filmpjes hierover. Ik vind het leuk omdat ik dan verrast wordt met spullen die ik niet ken en mss wel leuk zal vinden. Mijn eerste box krijg ik eind mei ben alleszins benieuwd!

Bestel ze allebei als je niet kan kiezen Wat je ook kan doen btw is eventjes wachten tot de tweede week van mei dan zetten ze meestal hints op hun facebookpagina's wat er in de doos gaat zitten. Zo heb ik het gedaan met de Glossybox en heb ik die dan toch niet besteld.

01-05-2012, 22:41

Citaat door Nadia_10:
Nee krijg je niet te kiezen. Je meld je aan op de website en dat is het gewoon, je wacht op je box en daar zitten dan spullen in die dan hip zijn zeg maar. Kijk op youtube er zijn genoeg filmpjes hierover. Ik vind het leuk omdat ik dan verrast wordt met spullen die ik niet ken en mss wel leuk zal vinden. Mijn eerste box krijg ik eind mei ben alleszins benieuwd!

Bestel ze allebei als je niet kan kiezen Wat je ook kan doen btw is eventjes wachten tot de tweede week van mei dan zetten ze meestal hints op hun facebookpagina's wat er in de doos gaat zitten. Zo heb ik het gedaan met de Glossybox en heb ik die dan toch niet besteld.
welke box heb jij dan nu besteld hahah

01-05-2012, 22:57



Citaat door appelpeer.:
welke box heb jij dan nu besteld hahah
De beautybox maar die is al uitverkocht sinds afgelopen weekend dus die kan jij niet meer krijgen voor mei. Dus je zult moeten kiezen tussen truly yours of glossybox of je bestelt nu de beautybox van juni maar dan moet je nog 2 maanden wachten eer je de doos krijgt...

01-05-2012, 23:05

Citaat door Nadia_10:
De beautybox maar die is al uitverkocht sinds afgelopen weekend dus die kan jij niet meer krijgen voor mei. Dus je zult moeten kiezen tussen truly yours of glossybox of je bestelt nu de beautybox van juni maar dan moet je nog 2 maanden wachten eer je de doos krijgt...
kijk als ik nu aanmeld voor de truly yours box voor de maand mei maar me ook aanmeld voor de beautybox vppr julie en dan eind mei afmeld voor de truly en dan door blijf gaan met de beauty is dat mogelijk.?

01-05-2012, 23:11

Citaat door appelpeer.:
kijk als ik nu aanmeld voor de truly yours box voor de maand mei maar me ook aanmeld voor de beautybox vppr julie en dan eind mei afmeld voor de truly en dan door blijf gaan met de beauty is dat mogelijk.?
Ja dat gaat prima, dan moet je gewoon wel erop letten dat je de truly yours op tijd cancelled (best gelijk nadat je je box van mei heb gehad dan!) en dan meld je je nu aan voor de juni beautybox gaat prima! Dan heb je voor mei en juni alvast een box, slim!

Pagina's : [1] 2