Bekijk volle/desktop versie : Fulltime mama's van Aardappels tot Zelfverrijking



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

01-05-2012, 16:54
Salam dames,


Ik heb besloten om fulltime mama te worden en ga stoppen met werken, nu ben ik altijd iemand die graag bezig wil blijven en dan niet alleen met het huishouden bezig wil zijn

Hoe ziet jullie dagelijkse schema eruit, wat doen jullie aan sociale contacten, hoe blijf je wel op de hoogte vanalles en volg je misschien ernaast een thuisstudie of iets dergelijks?
Hoe heb je alles geregeld etc.........

Meldt jullie en laten we hier een gezellige topic van maken met vanalles van Aardappels tot Zelfverrijking


Heb de topic maar hier geplaatst bij onderonsjes is het dood

01-05-2012, 16:57


Je kunt je dag met van alles vullen.
S'ochtends op het gemakje alles proper maken.
Met je kids naar het park.
Mocht het slecht weer zijn kun je nog thuis quality-time met ze hebben.
In de avond als je vent thuis is heb je lekker uitgebreid gekookt.
In het weekend of gwn doordeweeks lekker naar vriendinnen/familie.

Ik ben fulltime mama en ik geniet van de tijd met mijn zoontje!!
Vanaf september zal daar verandering in komen daarmee dat k elk moment koester met mn prinsje

01-05-2012, 17:10
Chokran yasmina

ZIjn wij de enige hier of moet ik mijn ontslag gauw intrekken

Mr ik wil niet de hele dag alleen maar met huishouden/verzorgen en eten maken bezig zijn en dan ohhh verheugen totdat manlief thuiskomt

01-05-2012, 17:12

Citaat door Maryam85:
Chokran yasmina

ZIjn wij de enige hier of moet ik mijn ontslag gauw intrekken

Mr ik wil niet de hele dag alleen maar met huishouden/verzorgen en eten maken bezig zijn en dan ohhh verheugen totdat manlief thuiskomt


Ik gaf maar een vb hé lieve schat
Je kunt zoveel meer doen?
Daguitstapjes doen, meer tijd doorbrengen met de mensen die je graag hebt

01-05-2012, 17:16


Ik zou een thuisstudie gaan doen. En leuke dingen doen. Ik zou mij niet vervelen.

01-05-2012, 17:21
Ik denk niet dat je je gaat vervelen...ik zou ook wel een thuismama willen zijn (met behoud van mijn inkomen hihi)..
Je kunt zoveel leuke dingen plannen, je huis ziet er elke dag schoon uit en daarnaast gewoon lekker veel lezen om je kennis op peil te houden.

Geniet ervan.

01-05-2012, 17:30
dank dames, ik ben de enige hier

Yasmina elke dag uitjes en andere bezoek is op den duur ook saai

Waar zijn die andere moeders?

01-05-2012, 17:54
salaam....ik heb bijna 2 half jaar geleden mijn ontslag ingediend nadat ik was bevallen van me meisje, onze 3de kindje hmdl. Dit heb ik samen met me man eerst over gepraat of het financieel kan ja of te nee. En hmdl en kon wel....het is wel effe wennen en aanpassen maar hmdl. Want had best een goed inkomen voor parttime. Maar goed ik ben echt blij dat ik het heb gedaan genoot elke moment van me kinderen....als hun schoolvakantie hadden....genoot ik er ook van...hihi....en had het echt druk zat...ik bracht de kids naar school kwam thuis wasje draaien...begon eerst met de zolder daarna alle ramen opendoen bedden opmaken...en dan kwam ik beneden...ontblijtje maken voor de baby (was inmiddels al 6 mnd) keuken opruimen en ontbijtje voor me zelf....en dan beneden stofzuigen...enz. kleine naar bed brengen...me vader ging dan de kinderen van school halen. Meskien kwam altijd de kinderen ophalen van school en weer terug...vind hij nu nog steeds leuk om te doen...en daarna de kids boterham of iets dergelijk maken...en daar gingen ze weer. en dan ging ik weer verder met huishouden...maar soms ook niet...want had echt een huilbaby die ook midden in de nacht vaak wakker werd waardoor ik slaapgebrek had en dus ook s'middags een dutje deed als het kon. had het echt nodig.
Inmiddels heb ik hamdl 4 kids...en ik moet je zeggen dat ik het echt maschaallah druk heb kom echt de tijd te kort...vooral nu me ouders een paar mnd in marokko verblijven....was weer effe wennen...maar hmdl....heb me draai nu weer inmiddels gevonden....het beste is om van te voren in de ochtend of een dag van te voren plannen wat je gaat doen.

een heel verhaal....maar 1 ding is zkr...je gaat het niet saai vinden...en je geniet enorm van je kinderen...wallah....je maakt alles mee...en al helemaal wanneer ze van school komen met al hun verhalen....hmdl....

02-05-2012, 11:40
oumdoeaa chokran meid klinkt goed

Neem je ook tijd voor jezelf en heb je niet het gevoel dat alles langs je heengaat en alleen in de huissfeer blijft??
Ik wil ook iets voor mijzelf doen

Voor de rest werkt iedereen dus geen fulltime moeders aanwezig?

02-05-2012, 12:28
Ik denk dat ik mn ontslag maar uitstel

02-05-2012, 12:39
hoeveel kinderen heb je?

02-05-2012, 12:46
maryam hoeveel kids heb jij?

02-05-2012, 12:48


Heb 2 kindjes hoezo

02-05-2012, 12:50
geloof me de dag vliegt zelfs om zonder kinderen laat staan met en je hebt alle vrijheid!

02-05-2012, 14:41
ja mr toch heb je die ritme dan niet

Wesh ben ik en oumdoeaa de enige hier

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6