Bekijk volle/desktop versie : met een boerin trouwen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

01-05-2012, 15:59
Mijn moeder meskiena heeft een meid op het oog die zij voor mijn broer wil.
Een boerinnetje uit arif.
Ze heeft het met mijn broer over gehad en die heeft aangegeven dat hij zelf wel aangeven met wie. Helemaal mee eens. Ik sta aan mijn broers kant.
Nu is het zo dat ik een hele leuke dame ken die ik graag aan mijn broer wil koppelen
En nee geen boerin uit de bergen, maar een iemand van hier die ik heel goed ken.
Alleen is er een probleem . Mijn moeder. Zij is helemaal weg van die boerinetje.
Ik ben hier niet tevreden mee. Ik vind die meiden sluw en schijnheilig.
Ik weet dat ik me er niet mee moet bemoeien , maar ik vrees voor mijn broer.
Ik ga ervoor zorgen dat mijn broer hand gaat vragen aan die ene vriendin

01-05-2012, 16:01


Als het een leuke meid is en ze kan je broer gelukkig maken, waarom niet?

01-05-2012, 16:01
Boerinnen zijn slinks...jou moeder meskina is in de waan dat de meiden van rkempo van 40 jaar geleden hetzelfde zijn als die van nu hahah....

01-05-2012, 16:02

Citaat door noona:
Als het een leuke meid is en ze kan je broer gelukkig maken, waarom niet?
Die meiden zijn gatar.

01-05-2012, 16:02


Nou wrm probeer je jou broer dan niet te koppelen aan je vriendin.

01-05-2012, 16:03
Mijn moeder wou trouwens een gescheiden meid vragen voor mijn broer...zij mag de meiden van marokko totaal niet hahaha. Maar nog geen stap gezet.

01-05-2012, 16:05

Citaat door sensitivewomen:
Boerinnen zijn slinks...jou moeder meskina is in de waan dat de meiden van rkempo van 40 jaar geleden hetzelfde zijn als die van nu hahah....
Klopt, en daar vergist ze ze heel erg in.
Ik ging jaarlijks met mijn ouders naar arif en ging veel met die meiden om.
Ik ken hun mentaliteit en hun sluwe schijnheilige praktijken.
Ze ogen als brave verlegen meiden maar dat zijn ze niet.

01-05-2012, 16:05
Hmm mijn broer met een boerin, haha dat zou de mijne nooit doen. Zelf lijkt mij dat ook niks.

Koppel je broer dan aan die persoon aan wie je denkt. Jij kent hem immers beter en weet wat voor vrouw hij zoekt of wil. Wie weet is het maktab.

01-05-2012, 16:07

Citaat door ZijnBruidje:
Nou wrm probeer je jou broer dan niet te koppelen aan je vriendin.
DAt ga ik zeker doen.
Maar moet alleen nog bedenken hoe. Ik weet wel dat ik geen afspraak voor ze kan maken om elkaar te ontmoeten. Want dat gaat ze cht niet doen.

01-05-2012, 16:08

Citaat door sensitivewomen:
Mijn moeder wou trouwens een gescheiden meid vragen voor mijn broer...zij mag de meiden van marokko totaal niet hahaha. Maar nog geen stap gezet.
Weet je ma dat jou broer veel hassanats zal krijgen als hij een gescheiden vrouw huwt?

01-05-2012, 16:09

Citaat door mele3youn:
DAt ga ik zeker doen.
Maar moet alleen nog bedenken hoe. Ik weet wel dat ik geen afspraak voor ze kan maken om elkaar te ontmoeten. Want dat gaat ze cht niet doen.
Gelijk heeft ze, op een helal manier doen.
Nou je kan een foto van haar aan hem laten zien en andersom ook, vinden ze mekaar leuk dan kunnen ze over gaan op een paar bellen of emailen over hoe ze de toekomst zien en wat ze van elkaar verwachten.

01-05-2012, 16:10
Ieuw....moeders die een partner uitzoeken voor hun zoon

01-05-2012, 16:10


die boerinnetjes zijn vele malen mooier dan die van hier ik geef je moeder gelijk
Ik zelf wil een Berbers boerinnetje koppelen met mijn broer ze is echt slank mooi lang haar en licht bruine/groene ogen beter dan die schapen uit Nederland

01-05-2012, 16:11
misschien ben ik wat voor je broer? heeft hij geld en hoe ziet ie er uit?

01-05-2012, 16:12

Citaat door Atonement:
die boerinnetjes zijn vele malen mooier dan die van hier ik geef je moeder gelijk
Ik zelf wil een Berbers boerinnetje koppelen met mijn broer ze is echt slank mooi lang haar en licht bruine/groene ogen beter dan die schapen uit Nederland
ben jij dat in je avatar?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8