Bekijk volle/desktop versie : 1ste x uitgenodigd bij schoonvader en schoonmoeder, wat neem je allemaal mee??



Pagina's : [1] 2

30-04-2012, 23:02
Hoi dames,

Ik ben 2weken geleden verloofd, en nu zijn wij(ouders,broers zussen schoonzussen zwagers) over 2weken uitgenodigd bij mijn schoonvader thuis.. Wat neem je mee?
Alle tips en iedeen zijn welkom!!!

Ik d8 zelf aan taart bloemen koek cadeau voor schoonmoeder. Wat hebben jullie meegenomen?

30-04-2012, 23:08


ja dat is zeker goed denk ik
een parfummetje voor zijn moeder
en taart en misschien snoep voor de kids ofzo?
beetje boodschapjes zo dat ej neit met lege handen komt o saffi

30-04-2012, 23:16
Dankjewel gekke sara! ahhaha..
Welk geurtje? En nog iets erbij???

30-04-2012, 23:42
een lekker geurtje voor je schoonmams, cake/taart, bosbloemen, en wat boodschapjes flessen limonade or something..

hihi succes

30-04-2012, 23:48


spannend
ik zou het niet weten

01-05-2012, 01:09
zak aardappelen

01-05-2012, 01:24
Dag meis,
Ten eerste wil jou feliciteren met jouw verloving!! Allahi kemel bighier.

Je zou kleding voor jouw schoonma kunnen kopen. b.v. een djelleba of kledingstukken dat jouw schoonmoeder draagt. Hoofddoeken of een tas zou ook erg leuk zijn! Heb je een jonge of een wat oudere schoonmoeder? Henna, rekgoer. Maak van haar een bruidje zou ik zeggen haha.
Verder kun je taart,koekjes,drinken meenemen.
Heb je misschien een schoonzusje dat nog niet getrouwd is, zo ja dan zou het leuk zijn als je ook iets voor haar koopt dat scoort altijd goed haha,als is het maar een kleinigheidje.

Ik hoop dat je eruit komt!

Liefs,

01-05-2012, 01:26
Dag meis,
Ten eerste wil jou feliciteren met jouw verloving!! Allahi kemel bighier.

Je zou kleding voor jouw schoonma kunnen kopen. b.v. een djelleba of kledingstukken dat jouw schoonmoeder draagt. Hoofddoeken of een tas zou ook erg leuk zijn! Heb je een jonge of een wat oudere schoonmoeder? Henna, rekgoer. Maak van haar een bruidje zou ik zeggen haha.
Verder kun je taart,koekjes,drinken meenemen.
Heb je misschien een schoonzusje dat nog niet getrouwd is, zo ja dan zou het leuk zijn als je ook iets voor haar koopt dat scoort altijd goed haha,als is het maar een kleinigheidje.

Ik hoop dat je eruit komt!

Liefs,

01-05-2012, 11:47
Dankjewel lieve meiden! BEdankt voor de tips!!
Mijn schoonma is oud dus denk een hoofdoekie met een jurk, bos bloemen taart chocola what else?
Welk geurtje voor een oude dame?

01-05-2012, 11:47

Citaat door yedjis_an_arif:
Dag meis,
Ten eerste wil jou feliciteren met jouw verloving!! Allahi kemel bighier.

Je zou kleding voor jouw schoonma kunnen kopen. b.v. een djelleba of kledingstukken dat jouw schoonmoeder draagt. Hoofddoeken of een tas zou ook erg leuk zijn! Heb je een jonge of een wat oudere schoonmoeder? Henna, rekgoer. Maak van haar een bruidje zou ik zeggen haha.
Verder kun je taart,koekjes,drinken meenemen.
Heb je misschien een schoonzusje dat nog niet getrouwd is, zo ja dan zou het leuk zijn als je ook iets voor haar koopt dat scoort altijd goed haha,als is het maar een kleinigheidje.

Ik hoop dat je eruit komt!

Liefs,



Bedankt lieverd

01-05-2012, 11:56
parfum merousiaa

01-05-2012, 13:27
Boodschappen zou ik niet doen, heb er namelijk nooit wat van gehoord maar het is wel traditie om met cadeautjes te komen voor je eerste bezoek.

01-05-2012, 19:07


voor de schoonmoeder: hoofddoek(en), geurtje (vanderbilt), misschien een leuke qandoera voor thuis, bloemen.
voor de kinderen of gwn de rest van het huis: een doos ferrero rochées of pralines, koekjes (al dan niet zelf gemaakt), als er kinderen zijn snoep.
verder kan je ook taart of gebak meenemen.

mabroek en succes!

05-05-2012, 00:01
Moet je het mooi inpakken of gewoon in een tas? Ben eruit
Parfum, hoofddoek jurk, wat zoete lekkers, bloemen.. Zo die dag mag nu gauw komen zodat ik alles kan halen haha

05-05-2012, 00:17
Ik zou niet te veel nemen hoor, er komen nog andere momenten dat je haar wat kan geven. Ik zelf ben alleen met een bos bloemen en een zelfgemaakte cake gegaan.

Pagina's : [1] 2