Bekijk volle/desktop versie : Een man/vrouw betrappen op een leugen?



Pagina's : [1] 2 3

30-04-2012, 22:33
Zou je die ooit nog een kans geven of zou je die persoon nooit meer accepteren?
Hoeveel waarde hecht jij hieraan?

Ik: als ik een jongen betrap op een leugen, dan is het gedaan. Eenmaal een leugenaar altijd een leugenaar. Ik zal hem nooit meer een kans geven.

30-04-2012, 22:35



Citaat door Fiducie:
Zou je die ooit nog een kans geven of zou je die persoon nooit meer accepteren?
Hoeveel waarde hecht jij hieraan?

Ik: als ik een jongen betrap op een leugen, dan is het gedaan. Eenmaal een leugenaar altijd een leugenaar. Ik zal hem nooit meer een kans geven.
Hangt af van de leugen.

Ik heb een keer gehoord dat een vrouw wel leugens uit bestwil mag vertellen vanuit het geloof, om de man te pleasen.
Zelf nog niet dit gelezen of verdiept, dus geef dit voorzichtig aan.

30-04-2012, 22:35

Citaat door Fiducie:
Zou je die ooit nog een kans geven of zou je die persoon nooit meer accepteren?
Hoeveel waarde hecht jij hieraan?

Ik: als ik een jongen betrap op een leugen, dan is het gedaan. Eenmaal een leugenaar altijd een leugenaar. Ik zal hem nooit meer een kans geven.
Gemiddelde mens liegt continu, doen of dat zo bijzonder is is enigszins verstrooid.

30-04-2012, 22:36
Ligt aan de leugen. Om een klein leugentje ga ik echt geen drama maken.

30-04-2012, 22:37



Citaat door Petrus:
Gemiddelde mens liegt continu, doen of dat zo bijzonder is is enigszins verstrooid.
Klopt, maar zal jij met een vrouw kunnen trouwen die je voorliegt?
Soms is het ook goed om te liegen, omdat de waarheid enkel altijd tegen je gebruikt kan worden?

30-04-2012, 22:38

Citaat door Unkown_:
Ligt aan de leugen. Om een klein leugentje ga ik echt geen drama maken.
Jij zal met een man kunnen trouwen die je voorliegt, of juist open en eerlijk tegen je is?

30-04-2012, 22:38

Citaat door Petrus:
Gemiddelde mens liegt continu, doen of dat zo bijzonder is is enigszins verstrooid.
verander dat woord mens maar in vrouw
vrouwen liegen hun hele leven door
daarom gaan er ook veel naar de hel

30-04-2012, 22:38

Citaat door Fiducie:
Klopt, maar zal jij met een vrouw kunnen trouwen die je voorliegt?
Soms is het ook goed om te liegen, omdat de waarheid enkel altijd tegen je gebruikt kan worden?
Hangt echt van de leugens af.
Maar liegen is altijd een teken van angst en bepaalde leugens zijn dan ook een teken van niet vertrouwen... en als iemand mij niet vertrouwd word dat erg moeilijk

Goed is het nooit, het is makkelijk.

30-04-2012, 22:39

Citaat door Herrieschopper:
verander dat woord mens maar in vrouw
vrouwen liegen hun hele leven door
daarom gaan er ook veel naar de hel
Je vergist je heel goed, de mannen zijn de grootste leugenaars. Ik als vrouwzijnde kan het weten.

30-04-2012, 22:40
Iedereen liegt.

Ligt maar net aan de leugen zelf. De ene leugen komt harder aan dan de andere leugen. Dus ja, ik kan een leugen wel vergeven, want niemand is 100% eerlijk. Als het een leugen is die gewoon veel impact heeft op een relatie, is het andere koek.

30-04-2012, 22:41

Citaat door Petrus:
Hangt echt van de leugens af.
Maar liegen is altijd een teken van angst en bepaalde leugens zijn dan ook een teken van niet vertrouwen... en als iemand mij niet vertrouwd word dat erg moeilijk

Goed is het nooit, het is makkelijk.
Een leugen over zijn verleden bijvoorbeeld?

30-04-2012, 22:43

Citaat door Fiducie:
Een leugen over zijn verleden bijvoorbeeld?
Hangt het nog steeds af wat de leugen is.

30-04-2012, 22:46



Citaat door Fiducie:
Zou je die ooit nog een kans geven of zou je die persoon nooit meer accepteren?
Hoeveel waarde hecht jij hieraan?

Ik: als ik een jongen betrap op een leugen, dan is het gedaan. Eenmaal een leugenaar altijd een leugenaar. Ik zal hem nooit meer een kans geven.
Tijdens de verloving kan je nog zeggen: "Ik stop er mee" maar wat als jullie getrouwd zijn? Hmm.. denk niet dat je gaat scheiden.

30-04-2012, 22:47

Citaat door Petrus:
Hangt het nog steeds af wat de leugen is.
Ok. Zullen we het zo zeggen: wat zou je echt erg vinden en de persoon voor verlaten?

30-04-2012, 22:48

Citaat door Fiducie:
Ok. Zullen we het zo zeggen: wat zou je echt erg vinden en de persoon voor verlaten?
Niets dat ik zo kan benoemen, verleden is namelijk het verleden en ik heb met het heden te maken.

Pagina's : [1] 2 3