Bekijk volle/desktop versie : helpp Transporteur flasht hij mij ???



30-04-2012, 19:50
eewa kheb vraagje kheb een schakelbrommer late meesture aan een transporteur van deze heb ik geen papieren maar hij zegt dat het duurder is bla bla want als hij gepakt wordt dat je dn vast moet zitte of een groot bedrag moet betalen kzei tege hem ik kan ookgewoon frame regelen toen zei die ja kan je wel doen maar zo is da beter want voor 50 cc betaal je meer dn hogere cc wie weet er meer over en of heeft wel is scooter laten invoeren ofzo .... kheb yfz yamaha late versture over paar weke komt hij deze ophalen !! owja beide frames en 2 blokken en paar wielen 1500 euro met garantie dat die bij mij in marokko komt die andere is eral

chokran

01-05-2012, 00:45


kon je beter in marokko kopen !

zat die ze wegdoen daar moet je alleen eff rondvraag doen oe saf

01-05-2012, 10:56
ik weet alleen dat zon gare brommer 600 700 kosten zonder papieren in marokko laat staan yamaha yz 250 en derbi senda ?

03-05-2012, 23:04
Wat een neppe gast is dat man met zn 1500 euro. Je bent zwaar genaaid.

En het klopt dat ze ze op een lagere aantal cc's invoeren omdat het dan goedkoper is. Maar als een agent je aanhoudt die verstand van brommers heeft en weet dat het cc's niet klopt ben je alsnog de sjaak. Ik neem aan dat je brommers gestolen zijn.

Voor het geld wat jij betaald mag hij het wel minimaal op een normale manier doen. 1500 euro damn man, die gast is gek. Ik heb wel eens een scooter gestuurd voor 500 euro en kreeg er papieren bij die helemaal klopten.

Een motor zetten ze dus eigenlijk als scooter op papier, die agent moet echt blind zijn wil hij het niet doorhebben als je aangehouden wordt. Kan je beter zonder papieren rijden en die 1500 euro in je zak houden en als een agent je aanhoudt hem 50 dirham geven, dat is veel goedkoper