Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse media hemelt hem op ..



Pagina's : [1] 2

29-04-2012, 20:29
maar zo goed was hij vandaag echt niet, van der Vaart.

Mensen die vandaag Spurs hebben zitten kijken weten dat Kyle Walker en Luka Modric (vooral hij) gru-we-lijk zijn daar. Alles wat zij doen veranderd in goud. VDV loopt er gewoon tussen en profiteert van alles.

Op voetbalzone komt gelijk een titel met VDV dit dat ..

gelukkig heeft Goal.com een betere analyse:

Drifted between the lines in the opening 20 minutes without properly contributing. However, he was on hand to smash the ball just over the line for the opener. Aside from that, he looked fairly anonymous. He did play a couple of clever passes but, by and large, he wasn't as effective as he can be.

dat dikgedrukte .. zo was hij wekelijks ook bij Real Madrid .. intikkertjes scoren en dan hier in Nederland doen ze alsof hij de sterren van de hemel speelde. Ja, daarom stuurde ze hem weg ..

29-04-2012, 20:41


Begin van het seizoen was ie wel gruwlijk, nu s ie wat minder geworden,.

29-04-2012, 20:48
bruikbare speler geen wereldtop

29-04-2012, 20:51
Staat ook wel bekend als de '70 minuten voetballer' . Zal ook wel niet lang op dit niveau meekunnen . Nog een jaar of 2 .

29-04-2012, 20:54


hij oogt ook niet echt fit .. wat zwaar

29-04-2012, 21:00
Van der Vaart heb ik altijd al zo'n net-niet speler gevonden. Behoort niet echt tot de absolute top. Alleen al kijkend naar het Nederlands elftal, vind ik hem niet tot de categorie, Sneijder/Van Persie/Robben behoren.

29-04-2012, 21:10
hij teert zn hele leven al op zn genialiteit. qua fysiek/atletisch vermogen is die altijd al zwaar ondermaats geweest

kraay senior zei 10 jaar geleden al dat ie libero moest spelen. marwijk heeft hem geprobeerd als controlerende middenvelder. gast is bijna 30...tijd dat ie een linie (of twee) terug gaat zakken.

29-04-2012, 21:22
Vdvaart speelde bij Real goeie wedstrijden , was zelfs een paar keer beslissend

Ze zullen bij tottenham zeker tevreden zijn met hem

29-04-2012, 21:26

Citaat door _Mister_Riffi:
Vdvaart speelde bij Real goeie wedstrijden , was zelfs een paar keer beslissend

Ze zullen bij tottenham zeker tevreden zijn met hem
Jouw avatar en ondertitel

29-04-2012, 22:05

Citaat door _Mister_Riffi:
Vdvaart speelde bij Real goeie wedstrijden , was zelfs een paar keer beslissend

Ze zullen bij tottenham zeker tevreden zijn met hem
eerste is absolute onzin

tweede is wel zo, maar zo goed als hij word gemaakt in de media hier is hij niet

29-04-2012, 22:16
Nederlanders staan bekend om hun absolute subjectiviteit als het gaat om andere NL'ers.

29-04-2012, 22:17
Die verdediger is pas drama nu, die nu bij Malaga speelt ben zen naam kwijt, hij heeft gewoon blubberkont gekregen.. Deze man gaat straks basis spelen bij NL VDV is een leuke speler voor op de bank

29-04-2012, 22:22



Citaat door Cllash:
eerste is absolute onzin

tweede is wel zo, maar zo goed als hij word gemaakt in de media hier is hij niet
tuurlijk wel, Ik kan die wedstrijden zo opnoemen, ik vond hem bij real niet eens zo slecht

jij overdrijft m weer.
maar die kyle walker is volgend jaar madrileen

29-04-2012, 22:24
Mathijssen idd een dramatische verdediger, wanneer is hij ooit goed geweest? VDV heb ik altijd een redelijke speler gevonden maar net zoals Huntelaar, niet geschikt voor absolute top.

als je zag hoe Luka Modric vandaag speelde die man is 1 vd beste ter wereld op dit moment, al jaren eigelijk .. hij heeft die David Silva stijl van spelen.

29-04-2012, 22:24
Walker op de plek van Abelowa lijkt me een prima versterking.

Pagina's : [1] 2