Bekijk volle/desktop versie : Vriendinnen!??)



Pagina's : [1] 2

29-04-2012, 18:55
Ik had ooit een beste vriendin we waren zo close met elkaar nooit meer ben ik zo close meer geweest met iemand. Toen kreeg zij een vriendje en ging ze trouwen. Toen kon ze me niet meer. Contact verwaterde. Het contact kwam alleen van mij. Ik zat in een rot situatie en zij was mij enige vriendin dus ik haar huilend opbellen. Ze zei toen heel sorry je belt niet gelegen. Maanden later is het nu. En ik werd gebeld door haar. Ze zit midden in een scheiding en diep in de schulden. Ze vroeg mij om hulp. Haar acties hebben mij zoveel pijn gedaan dat ik telefoon heb opgehangen. Aan de andere kant het is wel mijn vriendin waar ik al mijn herinneringen mee heb. Vanaf onze peuter tijden was het best friends. Maar zij heeft me ook toch laten vallen?? Zij heeft ook geen moeite gedaan voor mij. Waarom zou op haar helpen? Zijn we überhaupt nog wel vriendinnen. Ik twijfel zo erg omdat ik niet hard ben en bang dat ik spijt krijg dat ik haar niet heb geholpen.

29-04-2012, 18:58


Ik zou haar wel helpen, omdat je haar al zo lang kent en dan zou ik het haar wel vergeven. Vriendinnen maken eenmaal fouten. Ik heb een beste vriendin wollahila zij is als mijn zus, als we elkaar een tijd niet spreken ( ben getrouwd en woon aan de andere kant van Nederland) en we zien elkaar weer is het alsof we elkaar dagelijks spreken. Als je haar nu helpt zal ze weten wat voor persoon je bent en je nooit meer laten stikken!

29-04-2012, 18:59
Vriendschap heb je in gradaties, ze kunnen hechter worden maar ook minder.

Accepteer het dat het minder is geworden, jullie hebben nu oppervlakkiger contact en dat is goed, het is nog altijd beter dan fikse ruzie. En als je de boel gaat forceren dan kan het daarop uitlopen.

29-04-2012, 19:00
Je kunt haar natuurlijk alsnog duidelijk maken dat ze je ontzettend heeft gekwetst en dat je twijfelde of je haar moest bellen. Eerlijk zijn en je gevoel gewoon uiten. Daar is ze je beste vriendin voor. En dan heb je ook weer de persoon terug met ie je zo close was.

29-04-2012, 19:00


Lastig.. Ik zou haar helpen omdat ze mijn hulp vraagt. blijkbaar heeft ze niemand anders, maar weer beste vriendinnen worden nooh.

29-04-2012, 19:03
[QUOTE=Principessa-H;106211784]Ik zou haar wel helpen, omdat je haar al zo lang kent en dan zou ik het haar wel vergeven. Vriendinnen maken eenmaal fouten. Ik heb een beste vriendin wollahila zij is als mijn zus, als we elkaar een tijd niet spreken ( ben getrouwd en woon aan de andere kant van Nederland) en we zien elkaar weer is het alsof we elkaar dagelijks spreken. Als je haar nu helpt zal ze weten wat voor persoon je bent en je nooit meer laten stikken![/QUOTE
mijn beste vriendin beschouw ik ook als mijn eigen zus, echt 1 uit duizenden.

29-04-2012, 19:04
Blijf bij jezelf. Als je gevoel zegt haar te helpen. Doe dat. Kijk daarna wat je wil doen. En als vriendinzijnde mag je best zeggen wat zij jou aan heeft gedaan. Wellicht dat zij dat helemaal niet door heeft gehad. Of juist wel en boeit het haar niet. Zolang je haar niet spreekt, kom je er ook niet achter.
Succes meid.

29-04-2012, 19:06
Ja toch Ayah? Alsof je nooit ruzie hebt met je zusje. Het is wel vaker zo dat als vrouwen trouwen ze hun vriendinnen opzij schuiven, vind dat echt onzin. Zoals mannen zeggen bro's before ho's zouden wij ook diezelfde mentaliteit moeten hebben. Maar bedoel wel echte vriendinnen die je ook echt vertrouwt.

29-04-2012, 19:07

Citaat door oujdia89:
Blijf bij jezelf. Als je gevoel zegt haar te helpen. Doe dat. Kijk daarna wat je wil doen. En als vriendinzijnde mag je best zeggen wat zij jou aan heeft gedaan. Wellicht dat zij dat helemaal niet door heeft gehad. Of juist wel en boeit het haar niet. Zolang je haar niet spreekt, kom je er ook niet achter.
Succes meid.
Mee eens! Misschien mocht ze geen vriendinnen met je zijn van haar man misschien zit er wel meer achter. Praat erover anders zul je het nooit weten. En als er een verklaring is dan zou het ontzettend zonde zijn

29-04-2012, 19:07
Trap er niet in,Blijkbaar is het niet een echte vriendin.

Ze liet je gwn zitten terwijl je het moeilijk had.Wie zegt dat als je haar nu helpt dat ze het niet weer flikt.
Had ze eerder moeten beseffen hoeveel je waard bent.Dat soort figuren komen alleen als ze je nodig hebben.
En erna doen ze alsof je niet bestaat.

Dat heet absoluut geen vriendin.

Toen ze een happy huwelijk had was alleen haar man boeiend.
Toen jij haar belde ja kan nu niet,een echte vriendin is er altijd voor je.
En niet op deze manier.Nu ze haar man niet meer heeft kruipt ze terug bij jou.

Negeren die handen

Tenzij ze echt echt er best doet en alles goed maakt.

Dan is het een ander verhaal.

Dat mensen roepen ja mischien mocht het niet van haar man.
Ze kon haar toch ook stiekem spreken,haar man kwam er heus niet achter,

Zo die je maar sommige vrouwen laten iederen die het beste voor ze wil zitten voor een man.

en uiteindelijk laat die man hun zitten.

Waar is die zogenamde dan te bekennen nergens.
Open je ogen een man accepteerd je hoe je bent.
Als je vriendin een masha allah goede zuster is.
hoor hij je haar niet te verbieden

29-04-2012, 19:07
Maar het heeft me echt pijn pijn gedaan toen zij me in de steek heeft gelaten. Ik bestond min of meer niet meer voor haar alleen haar man. Wie zegt als ik het goed maak en ze ontmoet weer iemand anders dat zij mij niet weer in de Steek laat. Ze heeft me nooit gebeld, gesmst of een simpele mailtje gestuurd. Nooit heeft ze gevraagd hoe het met mij gaat. Zelfs niet toen ik mijn verloving had verbroken. En nu moet ik haar opeens helpen. Eigenlijk best wel lef dat ze het durft te vragen.

29-04-2012, 19:08
Ik had gezegd waarom zou ik je moeten helpen? terwijl jij mij links liet liggen toen ik jou nodig had.

Niks ervan zulke wijven hebben een natrap nodig, alleen dan zullen ze beseffen dat ze verkeerd zaten.

Laat maar even goed voelen, gooi het eruit! Dan weet zij ook meteen hoe dom ze geweest is en kan ze daarover nadenken..

Uiteindelijk kan je haar wel helpen als je daar behoefte aan hebt, maar laat maar even goed op de blaren zitten. Althans zo zou ik het doen.

29-04-2012, 19:11


O ja voor mij was ze echt als een zus ik heb echt zitten janken op haar bruiloft en ben daarna nog een week ziek geweest. Het deed me zoveel pijn.

29-04-2012, 19:12
heb geen vriendinnen.. mijn man is mijn 'vriendinnetje'

29-04-2012, 19:13

Citaat door Magrabia01:
Maar het heeft me echt pijn pijn gedaan toen zij me in de steek heeft gelaten. Ik bestond min of meer niet meer voor haar alleen haar man. Wie zegt als ik het goed maak en ze ontmoet weer iemand anders dat zij mij niet weer in de Steek laat. Ze heeft me nooit gebeld, gesmst of een simpele mailtje gestuurd. Nooit heeft ze gevraagd hoe het met mij gaat. Zelfs niet toen ik mijn verloving had verbroken. En nu moet ik haar opeens helpen. Eigenlijk best wel lef dat ze het durft te vragen.
Je moet doen wat je het juiste lijkt. Maar vind wel dat je haar moet laten weten hoe je je voelde na alles wat ze je heeft geflikt. Gewoon zodat je weet waarom. Ik moet echt altijd weten waarom anders blijft het aan me knagen.

Pagina's : [1] 2