Bekijk volle/desktop versie : Geen zin in bezoekjes en feestjes..



29-04-2012, 18:44
Door zwangerschap!

Is dat normaal of niet? Ja toch!

Ik bedoel, mensen snappen toch wel.. als je uitnodigingen overslaat en niet komt op dagen op feestjes?

29-04-2012, 18:45


nee begrijpen ze niet maar he who care's heb zelf geen zin in feestjes en uitnodigen en reizen en en en en terwijl ik niet eens zwanger heb dikke middelvinger voor de wereld en rock the world alone

29-04-2012, 18:47
gewoon aangeven dat je niet tegen de geur kunt, opgezwollen voeten, etc., je kunt van alles bedenken in ieder geval

29-04-2012, 18:48

Citaat door nisrineke2:
nee begrijpen ze niet maar he who care's heb zelf geen zin in feestjes en uitnodigen en reizen en en en en terwijl ik niet eens zwanger heb dikke middelvinger voor de wereld en rock the world alone



Ma shem meh, shem wedem izema ged! Ghaam ergek.

29-04-2012, 18:50



Citaat door noona:
gewoon aangeven dat je niet tegen de geur kunt, opgezwollen voeten, etc., je kunt van alles bedenken in ieder geval


Mensen horen dat zelf ook wel te begrijpen toch.. al die kwaaltjes die erbij komen kijken.. dus waarom pushen en vaag doen omdat je een uitnodiging overslaat..

29-04-2012, 18:50
ik haat die verplichte verzamel familiebezoekjes.
Ik ga liever wanneer ik zin heb en dan om de persoon ook echt te spreken.
Ipv daar zo midden in een te krappe kamer te zitten en de raarste roddels te horen

29-04-2012, 18:54
Je niet schuldig voelen meid! Of ze het begrijpen of niet..

29-04-2012, 19:01

Citaat door noona:
gewoon aangeven dat je niet tegen de geur kunt, opgezwollen voeten, etc., je kunt van alles bedenken in ieder geval
Ja en welke excuses als je niet zwanger bent..

Paar weken geleden had ik een mijlpaal in 'nee zeggen'.
Een verjaardag.. En ik zei: ik ben er niet bij.

Niet eens: ik kan niet omdat bla bla bla.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik dat niet bij iedereen dat zou zeggen.. bij sommige mensen moet je gewoon een smoes bedenken

29-04-2012, 19:08

Citaat door elhobje:
Door zwangerschap!

Is dat normaal of niet? Ja toch!

Ik bedoel, mensen snappen toch wel.. als je uitnodigingen overslaat en niet komt op dagen op feestjes?
Doodnormaal!

29-04-2012, 19:09

Citaat door Surfster:
Ja en welke excuses als je niet zwanger bent..

Paar weken geleden had ik een mijlpaal in 'nee zeggen'.
Een verjaardag.. En ik zei: ik ben er niet bij.

Niet eens: ik kan niet omdat bla bla bla.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik dat niet bij iedereen dat zou zeggen.. bij sommige mensen moet je gewoon een smoes bedenken
Dan zeg je maar dat je last hebt van pms

29-04-2012, 19:18
Dat horen ze te snappen.

Ik zelf ben niet eens getrouwd.
Maar soms denk ik op sommige momenten.
Waarom komen mensen toch op bezoek.

Elk mens heeft rust nodig op bepaalde momenten

En naar andere gaan niets is verplicht

29-04-2012, 19:36
ik haat familiebezoekjes, ik ga 1x in de zoveel tijd want het is verplicht. ik ga liever spontaan even een uurtje langs om de tijd. hou er niet van om 1 dag in de week met heel de familie ergens te gaan zitten van 17.00 tot 23.00 uur waarom denk ik dan? pffff en je wordt er ook nog eens op aangekeken omdat je nooit erbij bent.

29-04-2012, 19:39



Citaat door elhobje:
Ma shem meh, shem wedem izema ged! Ghaam ergek.
dat is kloppet mievrauw

29-04-2012, 19:44
zeg dat je niet tegen drukte kan, dat je een lage broeldruk hebt en dan kans hebt om flauw te vallen!!

hahah, dit was mijn excuus altijd, maar was ook echt waar!

29-04-2012, 19:55

Citaat door yasamin:
Dan zeg je maar dat je last hebt van pms
Saai

Dan zeg ik liever dat mijn woede aanvallen opspelen