Bekijk volle/desktop versie : eredivisie heeft 100 goals meer gescoord dan de Franse ere divisie



Pagina's : [1] 2 3

29-04-2012, 17:50
917 goals in de eredivisie
818 goals in de Franse divisie (maar Franse divisie heeft 1 speelronde tegoed..ze zijn bezig)

29-04-2012, 17:54


Of de Nederlandse competitie heeft slechte keepers, of goede spitsen.
Ik denk eerder de 2e.

29-04-2012, 18:02
Nederland heeft betere aanvallers.. en de top 2/3 heeft betere verdedigers dan Frankrijk.

29-04-2012, 18:06

Citaat door MarocinoRifino:
Nederland heeft betere aanvallers.. en de top 2/3 heeft betere verdedigers dan Frankrijk.


Ik noem maar 1 naam Mamadou Sakho

29-04-2012, 18:13



Citaat door clichy_Riffie:


Ik noem maar 1 naam Mamadou Sakho
Ik denk dat qua aanvaller Nederland betere heeft. Kijk maar naar oa. Dost, Assaidi, De jong etc.
Maar qua keepers stelt Nederlands niks voor, Lyon heeft namelijk Lloris. Als Vermeer zijn vorm zo behoudt, kan hij ook goed worden.

29-04-2012, 18:14

Citaat door mocr0master:
Ik denk dat qua aanvaller Nederland betere heeft. Kijk maar naar oa. Dost, Assaidi, De jong etc.
Maar qua keepers stelt Nederlands niks voor, Lyon heeft namelijk Lloris. Als Vermeer zijn vorm zo behoudt, kan hij ook goed worden.
jij ben gek

franse competitie is sterker zowel verdedigend als aanvallend/

29-04-2012, 18:16

Citaat door mocr0master:
Ik denk dat qua aanvaller Nederland betere heeft. Kijk maar naar oa. Dost, Assaidi, De jong etc.
Maar qua keepers stelt Nederlands niks voor, Lyon heeft namelijk Lloris. Als Vermeer zijn vorm zo behoudt, kan hij ook goed worden.
Jullie kijken Fransecomp niet, kennen jullie Giroud-belhanda-lacazette-Lisandro-Eden Hazard-Nene-Menez-Gameiro-Aubemyang-brandao-Mavuba enzzz maar ik moest lachen om die reactie dat eredivisie betere verdedigers heeft, als eredivisie betere verdedigers heeft, waarom jankt NL altijd over hun slechte defensie

29-04-2012, 18:18

Citaat door clichy_Riffie:
Jullie kijken Fransecomp niet, kennen jullie Giroud-belhanda-lacazette-Lisandro-Eden Hazard-Nene-Menez-Gameiro enzzz maar ik moest lachen om die reactie dat eredivisie betere verdedigers heeft, als eredivisie betere verdedigers heeft, waarom jankt NL altijd over hun slechte defensie
Omdat niet alle verdedigers in de Eredivisie Nederlands zijn.

29-04-2012, 18:21

Citaat door mocr0master:
Omdat niet alle verdedigers in de Eredivisie Nederlands zijn.
Noem me 1 Verdediger in de eredivisie die beter zijn dan Sakho-Alex-Debuchy-Lugano-Fanni-cissoko-Reveliere

29-04-2012, 18:24

Citaat door clichy_Riffie:
Noem me 1 Verdediger in de eredivisie die beter zijn dan Sakho-Alex-Debuchy-Lugano-Fanni-cissoko-Reveliere
marcelo

29-04-2012, 18:27

Citaat door batataiqren:
marcelo
a3oeeeedoeebillahhh imanashajtan irajim



29-04-2012, 18:39
Als je deze verdediging hanteert:

Van der Wiel - Vertonghen - Alderweireld - Anita/Emanuelson

Dan kom je al ver.

29-04-2012, 18:43



Citaat door mocr0master:
Als je deze verdediging hanteert:

Van der Wiel - Vertonghen - Alderweireld - Anita/Emanuelson

Dan kom je al ver.
Franse hebben betere

Sagna--Sakho--Rami--Evra

Sagna-Mexes-Rami-Abidal

Sagna-Sakho-Rami-Clichy

Sagna-Mexes-Rami-Mathieu

Debuchy-Sakho-Rami-Evra

Veel opties he Kan NL van dromen

29-04-2012, 18:45

Citaat door clichy_Riffie:
Franse hebben betere

Sagna--Sakho--Rami--Evra

Sagna-Mexes-Rami-Abidal

Sagna-Sakho-Rami-Clichy

Sagna-Mexes-Mari-Mathieu

Debuchy-Sakho-Rami-Evra

Veel opties he Kan NL van dromen
Ja dus, Nederland heeft weer veel opties in de aanval. Zo heeft elk team zijn min- en pluspunten.

29-04-2012, 18:47

Citaat door mocr0master:
Ja dus, Nederland heeft weer veel opties in de aanval. Zo heeft elk team zijn min- en pluspunten.
aanval hebben ze ook genoeg laatste keer dat jullie franse voetbal hebben gezien was in 2008 en 2010

Pagina's : [1] 2 3