Bekijk volle/desktop versie : Extreme vermoeidheid...wie ook?



Pagina's : [1] 2

28-04-2012, 22:32
Wie heeft er ook last van een onverklaarbare vermoeidheid?
Je bent zo moe dat je overal zou kunnen slapen...

28-04-2012, 22:34


zo'n topic had ik eergisteren ook geopend Niesje. Ik was gewoon zo moe dat ik soms 2 keer per dag middagdutjes hield en echt van die lange. niet normaal meer. Dus ik werd 11 u wakker, dan ging ik ontbijten dan slapen dan opstaan en opruimen dan douchen dan weer slapen en dan eten en tv kijken en dan weer slapen tot volgende dag..

Maar ik ben te weten gekomen dat ik Vit. D te kort kom .

28-04-2012, 22:36
Me, maar ik ben herstellende van een operatie.. Maar ik merk het ook veel in mijn omgeving. Zusje moeder etc..

28-04-2012, 22:36
Ken dat heel goed ja..

28-04-2012, 22:37


Ik ook en niet echt medisch verklaarbaar moe moe moeeeeeeeeeeeeeeeee

Duchamp dus Vit d tekort kon je topic niet vinden mr als je naar de dokter gaat vraag om vit D drankje dit hoef je maar 1x per week in te nemen en binnen paar maanden is alles aangevuld

28-04-2012, 22:37
Ja dat had ik ook en het bleek dus dat ik ook vitamine d tekort kwam.

28-04-2012, 22:37
eerlijk, ik hoor vele mensen klagen met vermoeidheid. Zelf ben ik ook uitgeput.
Laatst bloed laten prikken over een week uitslag hoop ik.

28-04-2012, 22:39
Je kan ook pilletjes krijgen, ze zijn superklein en je slikt ze 1x per dag. De dokter zei trouwens dat ik een tekort aan zonlicht had en dat het daardoor kwam. (of is dat vit. b? :stoned

28-04-2012, 22:39

Citaat door Maryam85:
Ik ook en niet echt medisch verklaarbaar moe moe moeeeeeeeeeeeeeeeee

Duchamp dus Vit d tekort kon je topic niet vinden mr als je naar de dokter gaat vraag om vit D drankje dit hoef je maar 1x per week in te nemen en binnen paar maanden is alles aangevuld
Hmm of ik heb hem weer verwijderd. Maar ik had alle symptomen van Vit. D. spierpijn, gewrichtpijn, etc.
Ik moet nog steeds langs de dokter hiermee
Oja ik lig ook nu gewoon nog in bed, hoe bedoel je moe :moe

28-04-2012, 22:40
misschien heb je tekort aan bepaalde vitamine.. b12 ofzo? even bloed laten prikken denk ik

28-04-2012, 22:42
Sowiezo wij marokkanen moeten aan de Vit D met name als je bedekt erbij loopt de zon in NL is minimaal daar hebben wij niet genoeg aan en allahi 7fad als je oud wordt heb je echt veel kans op botbreuken etc......

Vit B is voor haren/nagels enzo............

Duchie in bed liggen wordt je er niet fitter op meid frisse lucht zal je goed doen

28-04-2012, 22:44

Citaat door Duchamp:
zo'n topic had ik eergisteren ook geopend Niesje. Ik was gewoon zo moe dat ik soms 2 keer per dag middagdutjes hield en echt van die lange. niet normaal meer. Dus ik werd 11 u wakker, dan ging ik ontbijten dan slapen dan opstaan en opruimen dan douchen dan weer slapen en dan eten en tv kijken en dan weer slapen tot volgende dag..

Maar ik ben te weten gekomen dat ik Vit. D te kort kom .
Ik gebruik al een tijdje vitamine D druppels van de huisarts..misschien wat voor jou?
Ik eet en slaap ook niet erg gezond helaas..

Citaat door MoSaMoSa:
Me, maar ik ben herstellende van een operatie.. Maar ik merk het ook veel in mijn omgeving. Zusje moeder etc..
Allaahichafiek..maar da's normaal he na een operatie..lekker veel slepen en uitrusten.
Ik merk het ook wel in mijn omgeving, veel jonge mensen zijn moe en hebben een zwakke gezondheid..

Citaat door Myrtus_Communis:
Ken dat heel goed ja..
Wat doe jij er aan?

Citaat door Maryam85:
Ik ook en niet echt medisch verklaarbaar moe moe moeeeeeeeeeeeeeeeee

Duchamp dus Vit d tekort kon je topic niet vinden mr als je naar de dokter gaat vraag om vit D drankje dit hoef je maar 1x per week in te nemen en binnen paar maanden is alles aangevuld
Psychische vermoeidheid denk je?

Citaat door RARE_MEISJES:
Ja dat had ik ook en het bleek dus dat ik ook vitamine d tekort kwam.
Gaat het nu beter?

28-04-2012, 22:46


Ik heb dat ook weleens, dat ik dan heeeeel erg moe ben terwijl ik amper iets heb gedaan.
Zit er over na te denken om te detoxen, is een speciaal dieet waardoor je dus heel gezond gaat eten wat tot gevolg heeft dat je heel erg veel energie krijgt en je veel fitter voelt.
Tot nu toe niet echt de motivatie gehad om er serieus wat mee te gaan doen, maar ik ga er wel snel mee beginnen.

28-04-2012, 22:46
Ik doe er eigenlijk nix aan, weet ook niet wat ik eraan kan doen.
Ben vaak genoeg langs de huisarts geweest, walou.
Ja idd vitamine D tekort, vaak zo'n shot gehad maar merkte helemaal geen verschil..

Heb dagen dat ik letterlijk energie via mijn vingertoppen voel wegebben.
Zo'n raar gevoel is dat, ken jij dat ook?

28-04-2012, 22:47

Citaat door Fatoum:
eerlijk, ik hoor vele mensen klagen met vermoeidheid. Zelf ben ik ook uitgeput.
Laatst bloed laten prikken over een week uitslag hoop ik.
Zou voorjaarsmoeheid echt bestaan denk je?

Citaat door _Ought_Aicha_:
Misschien moet ik ook vit D laten testen... Ik neem wel pilletjes...

Vanaf 20.30 kan ik overal slapen
En hoeveel uur slaap jij dan?

Citaat door doepeliewoebeli:
misschien heb je tekort aan bepaalde vitamine.. b12 ofzo? even bloed laten prikken denk ik
Ik denk dat ik maar een afspraak ga maken met de huisarts idd..

Pagina's : [1] 2